شایعه: ناشر Take-Two به‌زودی از بازی Mafia 4 رونمایی خواهد کرد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 588545 1 هفته قبل 103

افشاگری اخیراً مدعی شده است که ناشر «تیک-تو اینتراکتیو» (Take-Two Interactive) به‌زودی از جدیدترین نسخه از سری بازی‌های «مافیا» (Mafia) رونمایی خواهد کرد. گفتنی است بازی Mafia 4 توسط موتور «آنریل انجین 5» (Unreal Engine 5) توسعه می‌یابد.

استودیو «هانگر 13» (Hangar 13) قرار است بازی شبیه‌ساز تنیس TopSpin 2K25 را در ماه آینده روانه بازار کند؛ اما این بازی تنها پروژه این سازنده نخواهد بود. در سال 2022،  ساخت نسخه بعدی از مجموعه Mafia توسط سازنده مذکور به طور رسمی اعلام شده بود و احتمالاً ما خیلی زود شاهد رونمایی از این پروژه خواهیم بود.

یک افشاگر سرشناس و معتبر در توییتر با نام کاربری Kurakasis ادعا می‌کند چند روز گذشته، «تیک-تو اینتراکتیو» (Take-Two Interactive)، شرکت مادر 2K Games – ناشر سری عناوین Mafia – روند آماده‌سازی برای رونمایی از نسخه جدید سری را آغاز کرده است. با اینکه زمان دقیق این معرفی مشخص نیست؛ اما براساس تریلر بازی Judas و فرایند آماده‌شدن آن، او پیش‌بینی می‌کند بازی Mafia 4 حدود 3 الی 4 هفته بعد معرفی خواهد شد.

بازی Mafia 4

احتمال حضور بازی Mafia IV در رویداد بعدی PlayStation

شایعات حاکی از این است که بازی جدید «مافیا» احتمالاً در رویداد ماه می «پلی استیشن» (PlayStation) معرفی می‌شود. بر اساس آگهی‌های شغلی منتشر شده، گویا بازی Mafia 4 توسط موتور گرافیکی «آنریل انجین 5» (Unreal Engine 5) ساخته خواهد شد. افشاگر Kurakasis ادعا کرده است بازی Mafia 4 در شهر «سیسیل» جریان دارد و به عنوان یک پیش‌درآمد از بازی اصلی (محصول سال 2002) عمل می‌کند.

این بازی قرار است داستان دوران جوانی «دون سالیری» (Don Salieri) در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم را روایت کند. نظر شما درباره بازی Mafia 4 چیست؟ آیا از بازگشت سری مافیا هیجان‌زده هستید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • صداپیشه شخصیت Shadow در فیلم سونیک 3 مشخص شد
  • تاریخ عرضه بازی One Piece Odyssey برای کنسول سوییچ مشخص شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع