صداپیشه شخصیت Shadow در فیلم سونیک 3 مشخص شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 588478 1 هفته قبل 101

رسانه «هالیوود ریپورتر» (Hollywood Reporter) اعلام کرد «کیانو ریوز» (Keanu Reeves) صداپیشه شخصیت Shadow در فیلم سینمایی «سونیک 3» (Sonic 3) خواهد بود. سومین قسمت از اقتباس سینمایی Sonic the Hedgehog در تاریخ 20 دسامبر اکران می‌شود.

سکانس پسا تیتراژ فیلم Sonic 2 از حضور شخصیت محبوب Shadow در فیلم بعدی خبر داد. گفتنی است شخصیت Shadow اولین بار در بازی Sonic Adventure 2 در سال 2001 معرفی شد و اکنون قرار است نقش برجسته‌ای را در اقتباس سینمایی «سونیک» ایفا کند. شایعات و حدس‌هایی پیرامون صداپیشه شخصیت Shadow در فیلم Sonic 3 منتشر شده بود که حالا نام صداپیشه رسمی این شخصیت مشخص شد.

شخصیت Shadow در سونیک 3

کیانو ریوز؛ صداپیشه شخصیت Shadow در فیلم سونیک 3

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، «کیانو ریوز» (Keanu Reeves)، بازیگر سری فیلم‌های اکشن «ماتریکس» (Matrix) و «جان ویک» (John Wick)، وظیفه صداپیشگی شخصیت Shadow را در فیلم Sonic the Hedgehog 3 را برعهده می‌گیرد. شخصیت Shadow از یک پروژه مرموز دولتی می‌آید و همچنین فرزند ابرشرور Dr. Robotnik (با بازی جیم کری) محسوب می‌شود.

شایان ذکر است سازندگان فیلم «سونیک 3» برای طراحی شخصیت Shadow از بازی‌های Sonic Adventure 2 و Shadow the Hedgehog از سال 2005 الهام گرفته‌اند. همچنین این شخصیت قرار است در بازی Sonic X Shadow Generations نیز حضور داشته باشد که در اواخر امسال روانه بازار می‌شود. Sonic X Shadow Generations در واقع ریمستر عنوان Sonic Generations قلمداد می‌شود که در سال 2011 عرضه شده بود.

فیلم سینمایی Sonic 3 در تاریخ 30 آذر 1403 (20 دسامبر) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد. قبل از آن، کمپانی «پارامونت» (Paramount) یک مینی‌سریال شش قسمتی از سرگذشت شخصیت Knuckles، در اواخر ماه جاری از شبکه Paramount Plus پخش می‌کند. «ادریس البا» (Edris Elba) صداپیشه این شخصیت نمادین را برعهده خواهد گرفت.

  • کنسول PS5 Pro حقیقت دارد و توسعه‌دهندگان مشغول ساخت بازی برای آن هستند
  • تاریخ عرضه بازی One Piece Odyssey برای کنسول سوییچ مشخص شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع