فیلم‌برداری فیلم سینمایی Minecraft به اتمام رسید

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 588368 2 هفته قبل 163

«جیسون موموآ» (Jason Momoa) در یک پست اینستاگرامی از اتمام فیلم‌برداری فیلم سینمایی «ماینکرفت» (Minecraft) خبر داد. کمپانی فیلم‌سازی «برادران وارنر» (Warner Bros) قصد دارد اقتباس سینمایی از بازی پرطرفدار Minecraft را در آوریل سال آینده در سینماها اکران کند.

خوشبختانه، علاقه‌مندان به دنیای پیکسلی «ماینکرفت» به تدریج به زمان اکران فیلم سینمایی آن نزدیک می‌شوند. کمپانی‌های هالیوودی پس از سال‌ها تغییر کارگردان، بازنویسی متعدد فیلم‌نامه‌ها و دردسرهای مربوط به انتخاب تیم بازیگری، بالاخره پروژه اقتباس سینمایی Minecraft را به حقیقت تبدیل کردند. اکنون گزارش شده که مراحل فیلم‌برداری فیلم Minecraft به پایان رسیده است.

«جیسون موموآ»، یکی از بازیگران اصلی فیلم Minecraft به‌تازگی تصویری از خود و سایر تیم بازیگری در رسانه «اینستاگرام» به اشتراک گذاشت. او در این پست نوشت: «این فیلم باورنکردنی، یکی از بهترین تجربه‌های دوران زندگی‌ام را رقم زد. [ماینکرفت] خنده‌های زیادی را برای من آورد. من عاشق این کشور هستم».

فیلم‌برداری فیلم Minecraft

تاریخ اکران فیلم سینمایی Minecraft؛ همبازی موموآ با جک بلک

قبلاً ما تصاویری از درخت‌های ماکت‌شده از فیلم مذکور را در پشت صحنه‌ها دیده بودیم. به نظر می‌رسد فرایند پساتولید فیلم Minecraft مقداری طول بکشد. فیلم سینمایی «ماینکرفت» قرار است در تاریخ 15 فروردین 1404 (4 آوریل 2025) در سینماهای سراسر جهان اکران شود. گفتنی است علاوه بر «موموآ»، بازیگران سرشناس دیگری اعم از «جک بلک» (Jack Black)، «دنیل بروکز» (Danielle Brooks)، «اما میرز» (Emma Myers)، «جنیفر کولیدج» (Jennifer Coolidge) و «کیت مک‌کینون» (Kate McKinnon) در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

این اثر سینمایی توسط «جرد هس» (Jared Hess) کارگردانی می‌شود و فیلم‌نامه آن توسط «کریس بومن» (Chris Bowman) و «هابل پالمر» (Hubble Palmer) به نگارش در آمده است. بی‌شک Minecraft یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ دنیا است. نسخه اصلی این بازی در سال 2011 منتشر شد و تاکنون به فروش 300 میلیون نسخه دست یافته است. نسخه فرعی Minecraft تحت عنوان Minecraft Dungeons هم مورد استقبال کاربران قرار گرفته است و تا سپتامبر سال 2023، موفق به ثبت 25 میلیون بازیکن فعال شده بود.

  • بازی TopSpin 2K25 با نرخ 60 فریم بر ثانیه روی تمامی پلتفرم‌ها اجرا می‌شود
  • تماشا کنید: بازسازی تریلر GTA VI در دنیای واقعی!
  • بازی STALKER 2 به یکی از مورد انتظارترین عنوان آینده استیم تبدیل شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع