موتورولا از دو ایرباد موتو بادز و موتو بادز پلاس با شارژدهی بالا رونمایی کرد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 588484 1 هفته قبل 111

موتورولا رسما دو گزینه جدید ایرباد به نام‌های موتو بادز و موتو بادز پلاس را معرفی کرده است که هر دو دارای سیم‌پیچ‌های دینامیک 12.4 میلی‌متری برای بازتولید صدای واضح هستند. در حالی که طراحی‌ها یکسان هستند، تفاوت اصلی در فناوری حذف نویز و قابلیت‌های اضافی نهفته است. مشخصات این هدفون‌ها قبلاً توسط ایوان پلاس افشا شده بود و ما در ادامه جزئیات بیشتری در مورد این محصولات با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مشخصات دو ایرباد موتو بادز و موتو بادز پلاس

موتو بادز با قیمت اقتصادی 59 یورو (تقریباً 63 دلار) روانه بازار می‌شود. این محصول با یک‌بار شارژ تا 9 ساعت زمان گوش‌دادن را فراهم می کند و با با 10 دقیقه شارژ، می‌توانید تا 2 ساعت آهنگ گوش کنید. گزینه‌های رنگ این محصول شامل آبی روشن، آبی، مرجانی و سبز است.

موتورولا از دو ایرباد موتو بادز و موتو بادز پلاس شارژدهی بالا رونمایی کرد

برای کاربرانی که به دنبال حذف فعال نویز (ANC) هستند، موتو بادز پلاس یک پله بالاتر است و با قیمت 129 یورو (تقریباً 160 دلار) عرضه می‌شود. موتو بادز پلاس که با همکاری Bose توسعه یافته است، به‌طور موثر نویزهای ناخواسته پس‌زمینه را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، این هدفون با جلوه‌های صوتی پانوراما دالبی در گوشی‌های موتورولا سازگاری دارد و تجربه شنیداری فراگیر را ارائه می‌دهد.

برای سازگاری، موتو بادز پلاس دارای یک حالت تطبیقی فعال است که حذف نویز را براساس محیط اطراف شما تنظیم می‌کند. یک حالت شفافیت نیز به شما امکان می‌دهد در صورت لزوم صداهای محیط را بشنوید. عمر باتری در موتو بادز پلاس با یک‌بار شارژ 8 ساعت ارزیابی می‌شود و با شارژ سریع 10 دقیقه‌ای می‌توانید 3 ساعت آهنگ گوش کنید. مانند موتو بادز، این دستگاه نیز در رنگ‌های متنوعی موجود است: آبی روشن، آبی یخچالی، هلویی و سبز.

  • گوشی موتورولا اج 50 پرو با چیپست اسنپدراگون 7 نسل 3 و شارژ 125 واتی معرفی شد
  • گوشی موتو G04s رونمایی شد؛ یک قدم جلوتر از موتو G04
  • دستگاه عجیب‌و‌غریب موتورولا در MWC 2024 معرفی شد؛ گوشی، ساعت یا استند؟
  • موتورولا گوشی‌های موتو جی و موتو جی پاور 2024 را با قیمتی اقتصادی رونمایی کرد
مشاهده این خبر در سایت مرجع