گوشی هوشمند موتورولا اج 50 اولترا با مشخصات جذاب و پنل پشتی چوبی معرفی شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 588535 1 هفته قبل 120

گوشی‌ هوشمند موتورولا اج 50 اولترا رسماً معرفی شد. موتورولا اج 50 اولترا آخرین نسخه اضافه‌شده به سری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار موتورولا است که مشخصات قابل‌توجه و ویژگی‌های طراحی منحصربه‌فردی دارد.

مشخصات موتورولا اج 50 اولترا

طراحی و نمایشگر

از نظر طراحی، موتورولا اج 50 اولترا گوشی کاملاً شبیه به اج 50 پرو است که اخیراً رونمایی شده و دارای یک جزیره دوربین مربعی شامل سه لنز دوربین است. این گوشی هوشمند در سه رنگ موجود خواهد بود: Forest Grey و Peach Fuzz که گزینه‌های چرم گیاهی هستند و Nordic Wood که دارای پنل پشتی ساخته شده از چوب واقعی با رایحه چوب است. هر سه گزینه دارای قاب آلومینیومی سندبلاست‌شده هستند.

اج 50 اولترا دارای صفحه‌نمایش 6.7 اینچی LTPS POLED با وضوح 2712 در 1220 پیکسل و نرخ نوسازی 144 هرتز است که با حداکثر روشنایی 2500 نیت همراه می‌شود. در نمایشگر این دستگاه شاهد نسبت تصویر 20:9 صفحه نمایش، پشتیبانی از HDR10+ و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 93.8 درصد هستیم. صفحه‌نمایش گوشی 100٪ فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و گواهی پنتون را دریافت کرده است. این نمایشگر همچنین دارای یک حسگر اثرانگشت داخلی برای امنیت است و توسط 3D Corning Gorilla Glass Victus با پوشش ضداثرانگشت محافظت می‌شود.

کارایی

این اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام قدرت می‌گیرد و به 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 مجهز شده است. باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی آن از شارژ سیمی 125 واتی، شارژ بیسیم 50 واتی و اشتراک برق بی‌سیم 10 واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه برای صدا، دارای بلندگوهای دوگانه استریو تنظیم‌شده توسط Dolby Atmos و موتورهای ارتعاشی محور x است.

گوشی هوشمند موتورولا اج 50 اولترا با مشخصات جذاب و پنل پشتی چوبی معرفی شد

در مورد اتصال، این گوشی در دو نوع تک سیم‌کارت (سازگار با سیم‌کارت یا eSIM) و دو سیم‌کارت موجود است. علاوه بر این، این دستگاه همچنین دارای Wi-Fi 7 و بلوتوث 5.4 است. این گوشی از NFC نیز پشتیبانی می کند. در مورد نرم‌افزار نیز اج 50 اولترا دارای سیستم‌عامل مبتنی‌بر اندروید 14 با ویژگی‌های جالبی مانند نوری است که به شما درمورد تماس‌های دریافتی، اعلانها و آلارم‌ها هشدار می‌دهد.

دوربین

برای عکاسی، گوشی جدید موتورولا دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه در پشت است که شامل یک سنسور 1/1.3 اینچی 50 مگاپیکسلی و یک لنز f/1.6 مجهز به فوکوس خودکار همه‌جهته و OIS می‌شود. همچنین دارای سنسور دوربین پریسکوپ 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و همچنین دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی است که میدان دید 122 درجه و فوکوس خودکار را برای عکس‌های ماکرو ارائه می‌کند. هر دو از سیستم فوکوس خودکار لیزری و سنسور 3 در 1 برای نوردهی، تعادل رنگ سفید خودکار و تشخیص سوسو استفاده می‌کنند.

دوربین جلو دارای سنسور 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و لنز f/1.9 است. همه دوربین‌ها از فیلم‌برداری 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کنند، با حالت‌های اسلوموشن با کیفیت 1080p (120 فریم در ثانیه در جلو، تا 960 فریم در ثانیه در پشت).

گوشی هوشمند موتورولا اج 50 اولترا با مشخصات جذاب و پنل پشتی چوبی معرفی شد

سیستم دوربین مجموعه‌ای از حالت‌های عکاسی مانند پرتره، ماکرو، نوردهی طولانی، تایم لپس، ضبط دوگانه، Ultra-Res، دید در شب، شیب شیفت، حرفه‌ای، رنگ نقطه‌ای، و اسکن (تجهیز شده توسط Adobe Scan) را در کنار پانورامای 360 ارائه می دهد. از دیگر مشخصات دوربین موتورولا اج 50 اولترا می‌توان به ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند پشتیبانی از موتور بهبود عکس، اکشن‌شات، ضبط خودکار لبخند، ثبت حرکت، ادغام لنز گوگل، بهینه‌سازی رنگ، وضوح بالا هوشمند و همگام‌سازی سبک اشاره کرد.

قیمت و تاریخ عرضه

موتورولا اج 50 اولترا دارای قیمت پایه 999 یورو است. در حالی که تاریخ عرضه مشخصی اعلام نشده است، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به زودی در بازارهای منتخب در سراسر آسیا، اروپا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه دردسترس قرار گیرد و قرار است اواخر امسال وارد بازار آمریکای شمالی شود.

  • گوشی موتو G04s رونمایی شد؛ یک قدم جلوتر از موتو G04
  • موتورولا از دو ایرباد موتو بادز و موتو بادز پلاس با شارژدهی بالا رونمایی کرد
  • موتورولا گوشی‌های موتو جی و موتو جی پاور 2024 را با قیمتی اقتصادی رونمایی کرد
  • گوشی موتورولا اج 50 پرو با چیپست اسنپدراگون 7 نسل 3 و شارژ 125 واتی معرفی شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع