آنر ۱۰۰ و ۱۰۰ پرو با شارژ ۱۰۰ واتی معرفی شدند

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 545539 5 ماه قبل 135

شب گذشته آنر بالاخره از جدیدترین گوشی‌های خود به نام آنر ۱۰۰ و ۱۰۰ پرو رونمایی کرد. آنر ۱۰۰ اولین گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۳ محسوب می‌شود و هر دو از شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کنند. در ادامه به مشخصات هر دو گوشی می‌پردازیم.

آنر ۱۰۰

بدنه‌ی آنر ۱۰۰ فقط ۷.۸ میلی‌متر ضخامت دارد و اندازه‌ی نمایشگر آن به ۶.۷ اینچ می‌رسد که رزولوشن ۱۲۲۰p را ارائه می‌دهد. چیپست جدید کوالکام دارای یک CPU با یک هسته Cortex-A715 با فرکانس ۳.۱۵ گیگاهرتز، سه هسته دیگر با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 برای سرعت ۱.۸ گیگاهرتز است.

آنر 100

در پنل پشتی این گوشی فقط دو دوربین دیده می‌شود؛ دوربین ۵۰ مگاپیکسل اصلی با سنسور سونی IMX906 با دیافراگم f/1.95 و OIS و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۱۲ درجه‌ای. برای دوربین سلفی هم از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شده که دارای لنز مبتنی بر دیافراگم F/2.1 است.

چیپ C1 تعبیه شده در این گوشی، با سرعت بیشتری می‌تواند به بهترین دکل مخابراتی نزدیک گوشی وصل شود و زمانی هم که شبکه وای‌فای وجود دارد، سوئیچ بین این شبکه‌ها راحت‌تر صورت می‌گیرد. انرژی این گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و مانند دیگر گوشی‌های چینی، همراه با شارژر به دست کاربران می‌رسد.

مدل پایه این گوشی که از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، با قیمت ۳۵۰ دلار راهی بازار چین خواهد شد.

آنر‌ ۱۰۰ پرو

گوشی آنر ۱۰۰ پرو دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی OLED است که با چیپست پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به دست کاربران می‌رسد. با وجود اینکه در این گوشی هم با دوربین اصلی ۵۰ مگاپکیسلی و اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی روبرو هستیم، ولی باید به بهره‌گیری از دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. آنر اعلام نکرده این دوربین دقیقا چه مقدار زوم اپتیکال ارائه می‌کند و فقط گفته شده که می‌تواند زوم ۵۰ برابری ارائه دهد.

آنر 100

درون بدنه‌ی این گوشی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته که این مدل هم از شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند ولی در کنار آن، باید به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۶۶ وات اشاره کنیم که این یعنی از طریق شارژ بی‌سیم می‌تواند گوشی را در عرض ۴۲ دقیقه به طور کامل شارژ کند.

برای جلوگیری از داغ شدن بدنه، سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته‌ای درون بدنه قرار گرفته که نسبت به سیستم‌های مشابه ضخامت بسیار کمتری دارد. مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی در بازار چین ۴۸۰ دلار قیمت دارد و کاربران چینی که خواستار خرید مدل دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی هستند، باید ۶۲۰ دلار بپردازند.

گوشی موبایل آنر مدل X9a دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
گوشی موبایل آنر مدل X9a دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت
۱۱,۵۹۹,۰۰۰
۱۱,۱۴۹,۰۰۰
تومان
گوشی موبایل آنر مدل X6 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت
گوشی موبایل آنر مدل X6 دو سیم کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت
۴,۲۳۹,۰۰۰
۴,۱۹۵,۰۰۰
تومان
خرید گوشی‌های آنر از دیجی‌کالا
مشاهده همه

منبع: GSMArena

نوشته آنر ۱۰۰ و ۱۰۰ پرو با شارژ ۱۰۰ واتی معرفی شدند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع