استودیو سازنده بازی Alone in the Dark با تعدیل نیرو روبه‌رو شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589242 1 هفته قبل 74

یک ماه بعد از عرضه بازی «تنها در تاریکی» (Alone in the Dark)، استودیو Pieces Interactive با تعدیل نیروی کارکنان خود مواجه شده است. هنوز مشخص نیست چند نفر از استودیو اخراج شده‌اند. برای مطالعه ادامه خبر تعدیل نیرو در استودیو سازنده بازی Alone in the Dark همراه ما باشید.

رسانه‌ها از تعدیل نیروی گسترده استودیو Pieces Interactive خبر می‌دهند. اعضای این استودیو در پلتفرم‌های اجتماعی به این مسئله هم واکنش نشان دادند. تصمیم این استودیو زمانی آشکار شد که یکی از کارکنان آن به نام «هلنا هانسن» (Helena Hansen) پستی را در رابطه با این موضوع به اشتراک گذاشت.

استودیو سازنده Alone in the Dark

اخراج گسترده کارکنان استودیو سازنده بازی Alone in the Dark

او در پلتفرم «توییتر» (Twitter) با بیان اینکه به تازگی از استودیو اخراج شده، نه تنها برای خود، بلکه برای دیگر همکارانش نیز ابراز تاسف و ناراحتی کرد. احتمالاً اشاره «هانسن» به «سایر همکاران» نشان می‌دهد که این اتفاق برای افراد بیشتری از استودیو Pieces Interactive رخ داده است. هنوز مشخص نیست که آیا این دو موضوع با یکدیگر مرتبط هستند یا خیر.

استودیو Pieces Interactive در کشور سوئد واقع شده و تحت مالکیت «امبریسر گروپ» (Embracer Group) نیز قرار دارد. روز دوشنبه، اعلام شد که «امبریسر گروپ» به سه شرکت مجزا تقسیم می‌شود. بازی Alone in the Dark در تاریخ 1 فروردین (20 مارس) برای کنسول‌های «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر شد. جدیدترین نسخه از سری عناوین «تنها در تاریکی» نقدهای متوسطی را از سوی منتقدان و اهالی رسانه دریافت کرد.

نظر شما درباره اخراج کارمندان استودیو Pieces Interactive چیست؟ آیا این تعدیل نیرو با جریان فروپاشی Embracer Group در ارتباط است؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • بسته‌الحاقی کنسل‌شده بازی GTA V روی شخصیت Trevor تمرکز داشت
  • تمجید تیم کین از سریال تلویزیونی Fallout
  • مادسازان توانستند بازی GTA V را روی کنسول سوییچ اجرا کنند
مشاهده این خبر در سایت مرجع