انتشار پورت سوییچ بازی Deliver Us the Moon تایید شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589227 1 هفته قبل 119

استودیو KeokeN Interactive اعلام کرد پورت سوییچ بازی Deliver Us the Moon پس از مدت‌ها در سال جاری عرضه می‌شود، این در حالی است که انتشار این پورت در سال 2020 کنسل شده بود. برای مطالعه ادامه خبر بازی Deliver Us the Moon همراه ما باشید.

بالاخره پس از گذشت چند سال، بازی Deliver Us the Moon راهی کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) می‌شود. این اثر قرار بود در سال 2020 برای کنسول مذکور عرضه شود؛ اما در نهایت به دلیل محدودیت فنی کنسول، ناشر Wired Productions توسعه نسخه سوییچ بازی Deliver Us the Moon را کنسل کرد.

اکنون، استودیو KeokeN Interactive و ناشر Wired Productions با هم قصد دارند پورت سوییچ بازی علمی-تخیلی Deliver Us the Moon را در سال جاری روانه بازار کنند. گفتنی است هنوز تاریخ دقیق انتشار آن به طور رسمی مشخص نشده است.

پورت سوییچ بازی Deliver Us the Moon

داستان بازی Deliver Us the Moon؛ نامعلوم بودن تاریخ دقیق انتشار پورت سوییچ

بازی Deliver Us the Moon که در آینده‌ای نه چندان دور اتفاق می‌افتد، بازیکنان را در نقش یک فضانورد در حال سفر به ماه قرار می‌دهد. او برای کمک به جلوگیری از انقراض قریب‌الوقوع بشریت و یافتن راه‌حل برای نجات محیط زیست و منابع طبیعی، به کره ماه اعزام می‌شود. دنباله بازی مزبور تحتِ عنوانِ Deliver Us Mars که در فوریه سال گذشته برای «پلی‌ استیشن» (PlayStation)، «ایکس‌ باکس» (Xbox) و کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر شد.

بازی Deliver Us the Moon هم‌اکنون برای تمامی کنسول‌ها و پلتفرم PC قابل دسترس است. در اوایل امسال، استودیو KeokeN Interactive از طراحی‌های آزمایشی برای پنج پروژه مربوط به سری Deliver Us رونمایی کرد که امیدوار است ناشران روی توسعه آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند. شما می‌توانید تریلر پورت سوییچ بازی «ما را به ماه ببر» را در پایین صفحه تماشا کنید:

  • بسته‌الحاقی کنسل‌شده بازی GTA V روی شخصیت Trevor تمرکز داشت
  • مادسازان توانستند بازی GTA V را روی کنسول سوییچ اجرا کنند
مشاهده این خبر در سایت مرجع