اپل پارک بعد از پیدا شدن یک ماده شیمیایی نامعلوم به دستور اپل تخلیه شد

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 206172 2 سال قبل 150

بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده، اپل دیروز دستور تخلیه‌ی بخشی از اپل پارک را به دلیل خطرات احتمالی ناشی از پیدا شدن یک ماده شیمیایی مشوک صادر کرد. به گزارش NBC Bay Area، دیروز پس از آنکه آتشنشانان منطقه‌ی سانتا کلارا یک پاکت حاوی یک ماده سفید نامشخص را در محوطه‌ی اپل پارک پیدا کردند اپل مجبور شد برای حفظ سلامت کارکنان خود، بخشی از کمپ کوپرتینو را تخلیه کند تا بررسی‌های بیشتر در این مورد صورت بگیرد.

  • محروم شدن آیفون ۱۴ از تراشه‌ی جدید چقدر اهمیت دارد؟

پس از بررسی شرایط و آن ماده شیمیایی نامشخص، گفته می‌شود که شرایط تحت کنترل است و خطری کارکنان اپل پارک را تهدید نمی‌کند. به همین دلیل مجوز بازگشت کارکنان به محل کارشان از سوی اپل صادر شده است. اپل طی بیانیه‌ای به کارکنان خود گفت: «با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که هیچ‌گونه مواد شیمیایی خطرناکی در این منطقه وجود ندارد.» همچنین طبق آخرین گزارش‌ها، اپل پارک به حالت عادی بازگشته و همه‌ی بخش‌های آن باز است.

این شرکت بزرگ فناوری در مورد آنچه اتفاق افتاد هیچ توضیحی نداده است. باید خاطر نشان کنیم که کارکنان اپل از ۲۲ فروردین باید به محل کار خود برگردند. بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده از منابع معتبر، اپل از تاریخ ۱۱ آوریل (۲۲ فرودین ماه) سیستم کاری ترکیبی (حضوری + غیرحضوری) را آزمایش خواهد کرد که بر اساس اعلام «تیم کوک»، مدیر عامل این شرکت کارمندان باید هفته‌ای یک‌بار به صورت حضوری به انجام کارهای خود در دفاتر این شرکت بپردازند.

مدیر عامل اپل در نامه‌ی خود آورده که در هفته‌ی سوم اجرای این سیستم کاری، کارمندان باید حداقل دو روز در هفته به صورت حضوری در دفاتر این شرکت کار کنند. بر این اساس، کارمندان اپل موظف‌اند در روز‌های دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه به صورت حضوری کار کنند و روز‌های جمعه و چهارشنبه می‌توانند هم به صورت حضوری و یا غیرحضوری به انجام وظایف خود بپردازند.

  • عملکرد تراشه‌ی M1 در آیپد ایر ۵ با آیپد پرو یکسان است

منبع: TheVerge

نوشته اپل پارک بعد از پیدا شدن یک ماده شیمیایی نامعلوم به دستور اپل تخلیه شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع