بازی World of Goo 2 برای کنسول Switch و پلتفرم PC تاخیر خورد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 588588 1 هفته قبل 111

استودیو توسعه‌‌دهنده Tomorrow Corporation اعلام کرد بازی World of Goo 2 به جای انتشار در ماه می، در اواخر آگوست امسال برای کنسول Switch و پلتفرم PC منتشر می‌شود. برای مطالعه ادامه خبر دلیل تاخیر در عرضه World of Goo 2 همراه ما باشید.

کاربران باید با کمی تاخیر، بازی مورد انتظار و اعتیادآور World of Goo 2 را تجربه کنند. این بازی قرار بود ابتدا در تاریخ 3 خرداد (23 می) برای کنسول «سوییچ» و پلتفرم کامپیوترهای شخصی عرضه شود؛ اما اکنون اعلام شد که این اثر در تاریخ 12 مرداد (2 آگوست) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تاخیر بازی World of Goo 2

دلیل تاخیر در انتشار بازی World of Goo 2

استودیو Tomorrow Corporation دلیل تاخیر عنوان World of Goo 2 را با عبارت طعنه‌آمیز “Pumping So Much Goo” توضیح داده است. ما نمی‌دانیم این عبارت به طور دقیق چه معنایی را منتقل می‌کند؛ اما پیش‌بینی می‌شود که سازندگان وقت بیشتری را برای بهینه‌سازی گیم پلی و رفع باگ‌ها نیاز دارند. این تاخیر ممکن است باعث شود که ما محصول نهایی باکیفیت‌تری را تجربه کنیم.

دنباله بازی World of Goo ابتدا در جریان رویداد «نینتندو دایرکت» (Nintendo Direct) ماه فوریه معرفی شد. نسخه اول این فرانچایز در سال 2008 برای کنسول «وی» (Wii)، پلتفرم PC و گوشی‌های هوشمند عرضه شده بود. گیم پلی بازی مذکور روی ایجاد ساختارهای منحصربه‌فرد با استفاده از توپ‌های Goo متمرکز است.

استودیو Tomorrow Corporation به دلیل ساخت بازی‌های Littler Inferno، Human Resource Machine و Seven Billion Humans نزد گیمرها مشهور است و کلیه عناوین نام‌برده قبلاً برای کنسول «سوییچ» منتشر شده‌اند. نظر شما درباره بازی پازل‌محور «جهان گو 2» چیست؟ آیا نسخه قبلی آن را انجام داده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • ناشر Take-Two حدود 5 درصد از کارمندان خود را اخراج کرد
  • شایعه: ناشر Take-Two به‌زودی از بازی Mafia 4 رونمایی خواهد کرد
  • تاریخ برگزاری رویداد PC Gaming Show مشخص شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع