بازی چندنفره Arena Breakout: Infinite راهی پلتفرم PC می‌شود

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 588829 1 هفته قبل 58

بازی شوتر موبایلی و چندنفره Arena Breakout قرار است در قالب Arena Breakout: Infinite، راهی پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) شود. نسخه PC این بازی می‌تواند جایگزین خوبی برای عنوان Escape From Tarkov قلمداد شود.

به گزارش خبرگزاری «اینسایدر-گیمینگ» (Insider-Gaming)، استودیو Tencent’s More Fun بازی چندنفره Arena Breakout: Infinite را برای پلتفرم PC عرضه می‌کند. این اثر دارای نورپردازی زنده و همچنین افکت صوتی 360 درجه خواهد بود که بازیکنان را بیشتر در گیم پلی غرق می‌کند. سازندگان پیرامون تنوع در عنوان Arena Breakout: Infinite گفته‌اند که بیش از 500 لوازم جانبی مختلف برای شخصی‌سازی سلاح‌ها وجود دارد.

 Infinite

ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازی پی‌سی Arena Breakout: Infinite

گفتنی است تیم توسعه‌دهنده اشاره کرده که برای تنظیم دقیق پایداری تیراندازی، دقت و بُرد موثر، محل قرارگیری اسلحه و بسیاری از بخش‌های تجهیزات جانبی در نظر گرفته شده که بازیکن با سلیقه خود می‌تواند آن را سفارش‌سازی کند.

سازندگان همچنین وعده می‌دهند که عنوان Arena Breakout: Infinite برای سالیان طولانی مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد و آن‌ها قصد دارند اثری را تولید کنند که «فارغ از مشکلاتی مانند تقلب، باگ‌ها و سرورهای ضعیف» باشد. استودیو انتظار دارد که بازخوردهای مناسبی برای تغییر قابلیت‌ها و بالانس بازی دریافت کند و هدف این نسخه، تبلیغاتی نیست.

شایان ذکر است نسخه PC عنوان Arena Breakout: Infinite در اواخر امسال روی پلتفرم «استیم» (Steam) به صورت رایگان قرار می‌گیرد. با این اوصاف، کاربران می‌توانند برای تجربه نسخه بتای آن در ماه می میلادی، در سایت رسمی بازی ثبت‌نام نمایند. شرکت «تنسنت» (Tencent) هنوز جزئیاتی از تاریخ دقیق انتشار نسخه کامل بازی فوق‌ واقع‌گرا Arena Breakout: Infinite را مشخص نکرده است.

شما می‌توانید تریلر عنوان شوتر چندنفره و واقع‌گرایانه Arena Breakout: Infinite را در پایین صفحه تماشا کنید:

  • ادریس البا: پسرم یکی از طرفداران بزرگ شخصیت Knuckles است
  • مدیر طراحی بتسدا از دلایل ساخته نشدن بازی Fallout 5 می‌گوید
  • تصاویر جدیدی از بازی The Wolf Among Us 2 منتشر شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع