حجم دانلود بازی Grounded برای کنسول‌های PS4 و PS5 مشخص شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 588357 2 هفته قبل 100

حساب کاربری PlayStation Game Size اخیراً از حجم دانلود بازی Grounded برای کنسول‌های PS4 و PS5 پرده برداشته است. بازی Grounded یکی دیگر از محصولات انحصاری شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) به حساب می‌آید که برای کنسول شرکت رقیب – «سونی» (Sony) – عرضه می‌شود.

چند ماه پیش، سران بخش گیمینگ Microsoft اعلام کردند برخی از عناوین انحصاری Xbox راهی کنسول‌های «پلی استیشن» (PlayStation) و «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) می‌شوند. تاکنون بازی‌هایی نظیر Pentiment، Hi-Fi Rush و Sea of Thieves برای کنسول‌های رقیب منتشر شده‌اند؛ اما اکنون نوبت به اثر ترسناک-بقا و چندنفره Grounded رسیده است.

به نقل از منبع PlayStation Game Size، حجم بازی Grounded روی کنسول PS4 معادل 4.915 گیگابایت و حجم آن روی کنسول PS5 برابر با 9.813 گیگابایت خواهد بود. بی‌شک، به دلیل وجود ویژگی‌های بصری پیشرفته، حجم بازی Grounded روی کنسول نسل حاضر PlayStation سنگین‌تر قلمداد می‌شود.

حجم بازی Grounded

تاریخ عرضه بازی Grounded برای کنسول‌های پلی استیشن و سوییچ

گفتنی است کاربران هم‌اکنون می‌توانند بازی مذکور را پری‌لود کنند. بازی Grounded فردا (مصادف با 28 اردیبهشت) برای کنسول‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4)، «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) و «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) منتشر می‌شود.

بازی Grounded یک اثر بقا است که بازیکنان می‌توانند آن را به صورت زاویه دید اول شخص یا سوم شخص تجربه کنند. آن‌ها کنترل یکی از شخصیت‌های «مکس» (Max)، «ویلوو» (Willow)، «پیت» (Pete) و «هوپز» (Hoops) را برعهده می‌گیرند تا در حیاط پشتی خانه‌شان به جنگ با حشره‌ها بروند. بازیکنان باید در سایز کوچک‌تر از مورچه‌ها، عنکبوت‌ها و زنبورها به مصاف آن‌ها بروند و از تبر، کمانچه، تیرکمان و سایر ابزار برای نبرد با حشره‌ها استفاده کنند.

شایان ذکر است بازی Grounded دارای یک گزینه دسترسی برای بازیکنانی است که عنکبوت هراسی دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تصمیم بگیرند که عنکبوت‌ها در بازی چه‌قدر ترسناک باشند.

  • حجم دانلود بازی Planet of Lana برای کنسول سوییچ مشخص شد
  • حجم و زمان پری‌لود بازی Hi-Fi Rush برای کنسول PS5 مشخص شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع