راهنمای خرید گوشی موبایل دیجی‌کالا مگ؛ آذر ۱۴۰۲

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 545543 5 ماه قبل 72

به کامل‌ترین راهنمای خرید گوشی موبایل دیجی‌کالا مگ خوش آمدید. ما در این راهنمای خرید سعی کرده‌ایم تا جدا از معرفی محصولات برتر، شما را از به شکلی «واقعی» راهنمایی کنیم تا اجزای گوشی‌های هوشمند را بیشتر بشناسید و قدم به قدم به خرید یک گوشی موبایل متناسب با سلیقه و بودجه‌تان نزدیک شوید.

خرید گوشی موبایل مانند هر وسیله دیگری، نیازمند تحقیق و کسب اطلاعات کافی است. ما در این راهنمای خرید سعی می‌کنیم تا بهترین محصولات بازار را معرفی کنیم و حتی به صورت اختصاصی، از گوشی‌های محبوب در هر زمینه‌ای صحبت کنیم. فرقی ندارد که شما به دنبال یک گوشی گیمینگ هستید، یا یک گوشی اقتصادی و حتی گوشی‌های مقاوم؛ ما در این راهنمای خرید رفته رفته تمامی نیازهای شما را برای داشتن انتخابی برتر برطرف می‌کنیم و سعی داریم تا شما تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید داشته باشید.

دسترسی سریع

  • راهنمای کامل خرید گوشی موبایل: از صفر تا صد شناخت اجزای مختلف گوشی‌های هوشمند 

  • سوالات متداول

     

  • بهترین گوشی موبایل تا ۷ میلیون تومان

  • بهترین گوشی موبایل از ۷ تا ۱۵ میلیون تومان

  • بهترین گوشی موبایل از ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان

  • بهترین گوشی موبایل از ۳۰ میلیون تومان

 

  • ۱۰ گوشی موبایل گیمینگ برتر در بازه‌های قیمتی گوناگون

  • ۱۰ گوشی موبایل با بهترین دوربین

 

چند نکته مهم درباره مقاله راهنمای خرید گوشی موبایل دیجی کالا مگ

  • در این راهنمای خرید سعی شده تا بارزترین ویژگی‌ها ذکر شود. بخشی از آنها در جدول مشخصات گفته شده، بخشی دیگر در توضیحات هر محصول نوشته شده و نکات مثبت و منفی آن‌ها هم بیان شده است. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گوشی مد نظر خود می‌توانید به صفحه اختصاصی هر کدام در فروشگاه دیجی‌کالا مراجعه کنید.
  • سعی شده در هر بازه‌ی قیمتی، بهترین گوشی‌ها بر اساس برند، سخت‌افزار و کارایی‌ انتخاب شود.
  • قیمت‌های درج شده برای هر محصول بر اساس موجودی دیجی‌کالا درج شده است.
  • معیارهای مهم ما در انتخاب گوشی‌ها بازدهی سخت‌افزاری، رم، صفحه‌ نمایش، حافظه داخلی و تکنولوژی‌های ارتباطی ۴G و ۵G است.
  • با توجه به گسترش روزافزون تکنولوژی ۵G، سعی کردیم تا در هر بودجه‌ای در صورت امکان، گوشی‌های مجهز به ۵G را معرفی کنیم.
  • تا جای ممکن انتخاب‌ها به صورت عادلانه انجام شده است. ما حتی برای هر رده، سه یا چهار گوشی هوشمند را در بازه‌های قیمتی ریزتر معرفی کردیم که گزینه‌های بیشتری پیش روی شما قرار داشته باشد.
  • به طور حتم گوشی‌های هوشمند دیگری هم می‌توانند در هر کدام از بودجه‌های این راهنمای خرید وجود داشته باشند، اما بنا به محدودیت و ارائه‌ی سریع‌تر و بهتر اطلاعات، قالب راهنمای خرید به شکلی که می‌بینید، بهینه شده است.
  • بازار گوشی‌های هوشمند مانند هر چیز دیگری در کشورمان، بسیار متزلزل و فاقد ثبات طولانی مدت است. حتما در صورتی که گوشی هوشمندی از لیست انتخاب کردید، قیمت روز آن را هم بررسی کنید.
  • راهنمای خرید گوشی موبایل دیجی‌کالا مگ

    مهم نیست که چه کاره هستید یا چه سنی دارید؛ گوشی‌های هوشمند تلفن همراه یا موبایل‌ها، امروزه بخش مهم و جدانشدنی زندگی ما هستند که زندگی دیجیتال ما به آن‌ها گره خورده است. خرید یک موبایل خوب می‌تواند به شما کمک کند تا نیازهای خود را به بهترین نحو برطرف کنید، اما موبایل خوب چه ویژگی‌هایی دارد و قبل از خرید باید به چه فاکتورهایی دقت کنیم در ادامه یک راهنمای کامل برای این امر آماده کرده‌ایم تا بهترین موبایل را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید.

    پیش از خرید موبایل چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

    گوشی‌های موبایل این روزها دارای جزئیات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و ظاهری گوناگونی هستند که تنوع آن‌ها در رده‌های گوناگون، گاهی باعث سردرگمی مشتریان می‌شود. ما سعی داریم در ادامه این راهنمای خرید به نکات ریز و درشت بپردازیم، تعاریف مختلف از دوربین تا سیستم‌عامل و پردازنده، رم و حافظه و سایر موارد را به ساده‌ترین شکل ممکن بیان کنیم و به شما برای یک انتخاب هوشمندانه و صد درصد آگاهانه کمک کرده باشیم.

    سیستم عامل

    سیستم عامل یا OS، همان چیزی است که کمک می‌کند تا هر دستگاه دیجیتال مثل موبایل‌ها، تبلت‌ها و کامپیوترها، بتوانند برنامه‌ها و بازی‌های مختلف را اجرا کنند. مثلا ویندوز یک سیستم عامل برای کامپیوترهای شخصی است. روی گوشی‌های موبایل، در حال حاضر دو سیستم عامل مهم هستند که بیشترین تعداد کاربران را به خود اختصاص داده‌اند؛ iOS و اندروید. انتخاب هر کدام از این سیستم‌عامل‌ها، به معنای ورود به اکوسیستمی کاملا متفاوت با تشابهات اندک است و این قضیه تاثیر زیادی روی تجربه کاربری شما می‌گذارد. باید توجه داشت که استفاده از گوشی‌های اندرویدی در ایران به دلیل محدودیت‌هایی که سیستم‌عامل و اکوسیستم iOS در ایران دارد، بیشتر توصیه می‌شود اما با این حال برای رفع محدودیت‌های iOS راه‌های گوناگونی است که بیشتر از پس کاربران نیمه‌حرفه‌ای بر می‌آید.

    تفاوت سیستم‌ عامل اندروید و iOS در چیست؟

    iOS

    • اپل آن را توسعه داده و به صورت انحصاری فقط روی گوشی‌های آیفون در دسترس است
    • بعضی برنامه‌های اپل که از ابتدا روی ios در دسترس هستند عبارتند از: سافاری، اپل میوزیک، اپل مپس، فیس‌تایم و غیره
    • اپ‌استور اپل نسبت به رقیب خود محدودتر است اما بیش از ۱ میلیون برنامه مختلف تا امروز روی آن منتشر شده‌اند
    • با دستگاه‌های دیگر در دنیای اپل به خوبی هماهنگ می‌شود (مثل آی‌پد، اپل واچ، مک بوک و اپل تی‌وی)
    • از دستیار صوتی Siri بهره می‌برد
    • امکانات شخصی‌سازی کم و محدودی دارد

    اندروید

    • تقریبا تمام گوشی‌هایی که شیائومی، سامسونگ، گوگل، نوکیا و … توسعه می‌دهند بر اساس سیستم عامل اندروید هستند
    • بعضی برنامه‌های اپل که از ابتدا روی اندروید در دسترس هستند عبارتند از: گوگل مپس، گوگل کروم، گوگل درایو، یوتوب، گوگل داکس و غیره
    • گوپلی پلی یک استور با بیش از ۱ میلیون برنامه مختلف برای دانلود است
    • با دستگاه‌های اندرویدی دیگر مثل تبلت‌ها و دستگاه‌های گوگل به خوبی هماهنگ می‌شود
    • دستیار صوتی گوگل
    • امکانات شخصی‌سازی زیاد

    راهنمای خرید گوشی موبایل

    دوربین

    یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام خرید گوشی موبایل برایمان اهمیت دارد، گرفتن عکس‌های باکیفیت است. دوربین گوشی‌ها نقش مهمی را در زندگی خیلی از ما بازی می‌کند، چرا که دنیای امروز، دنیای سوشال مدیا و دیجیتال است و البته با دورکار بودن خیلی‌ها، حالا خیلی‌ها کیفیت دوربین فیلم‌برداری گوشی برایشان اهمیت بالایی دارد.

    سخت‌افزار دوربین

    دوربین‌ها در گوشی‌های هوشمند سال به سال در حال پیشرفت هستند و قطعات و سخت‌افزارهای به کار گرفته شده در آن‌ها، شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که هر کدام می‌توانند کارایی گوناگونی برای کاربر داشته باشند.

    سخت‌افزار دوربین، قطعات و اصطلاحات گوناگون

    مگاپیکسل

    مگاپیکسل واحد اندازه‌گیری تصویر است. یک مگاپیکسل معادل یک میلیون پیکسل است و پیکسل هم کوچک‌ترین واحد دیجیتالی عکس محسوب می‌شود. می‌توان گفت که جمع چندین مگاپیکسل در کنار هم یک تصویر را شکل می‌دهند؛ حالا این تصویر می‌خواهد یک عکس باشد یا یک ویدیو روی صفحه کامپیوتر.

    دوربین‌ها معمولا به وسیله اندازه مگاپیکسل خود ترازبندی می‌شوند. یک دوربین با مگاپیکسل بالا، معمولا تصاویر بزرگتری را تولید می‌کند که می‌توانند باکیفیت باشند، اما لزوما این گونه نیست. مگاپیکسل فقط یکی از فاکتورهای یک دوربین عکاسی هست و کیفیت نهایی تصویر به مواردی مثل کیفیت سنسور، کیفیت لنز و نرم‌افزار پردازش تصویر آن بستگی دارد.

    این روزها گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده زیادی، مخصوصا از شرکت‌های چینی تولید می‌شوند که مگاپیکسل بالایی دارند اما کیفیت نهایی آن‌ها پایین است. حتما پیش از خرید بررسی‌های مختلفی را از دوربین گوشی خود ببینید و صرفا به عدد بالاتر مگاپیکسل دوربین آن بسنده نکنید. مگاپیکسل بالاتر صرفا برای زمانی کاربرد دارد که بخواهید تصویر خودتان را در اندازه‌های بالاتر چاپ کنید و به مواردی مثل عکاسی در شب کمکی نمی‌کند.

    لنز اولترا واید

    حتما تا به حال اسم لنز واید و اولترا واید را در دوربین گوشی‌ها شنیده‌اید. همان طوری که از اسمش پیداست، لنزهای واید به شما اجازه می‌دهند تا تصویر عریض‌تری را روی گوشی خود ثبت کنید. لنز اولترا واید در کنار آن، حتی به ثبت تصاویر عریض‌تر کمک خواهد کرد. اگر گوشی شما این لنزها را داشته باشد، برای ثبت تصاویر داخل شهری و مناظر به مشکلی نخواهید خورد.

    دوربین سلفی پاپ آپ

    از زمانی که گوشی‌ها با ناچ عرضه شدند، لنز دوربین جلو یا سلفی آن‌ها داخل ناچ قرار گرفت. بعضی از گوشی‌های سامسونگ حتی با حذف ناچ، همچنان بخشی از صفحه نمایش را به دریچه دوربین سلفی اختصاص می‌دهند. برای رفع این مشکل و ارائه گوشی‌های تمام صفحه، بعضی از شرکت‌ها سراغ دوربین سلفی پاپ آپ رفتند که داخل بدنه قرار می‌گیرد و در زمان نیاز، بیرون می‌آید. این نوع از دوربین سلفی، برای کسانی که روی تمام صفحه بودن گوشی خود حساسیت دارند فوق‌العاده است.

    ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه

    دوربین گوشی‌های جدید معمولا می‌توانند به صورت ۴K فیلم‌برداری کنند. گوشی‌های پرچم‌دار و بعضی از میان‌رده‌ها، حتی می‌توانند علاوه بر کیفیت ۴K، با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنند. این قابلیت برای کسانی که عاشق فیلم‌برداری هستند، تولید محتوای ویدیویی می‌کنند یا ولاگ‌های یوتوب تولید می‌کنند، بسیار کاربردی است.

    ستاپ چند دوربینه

    گوشی‌های امروزی به ستاپ چند دوربینه خود معروف هستند. در حال حاضر تقریبا تمام گوشی‌های بازار حداقل یک ستاپ دو دوربینه و بالاتر دارند که لنز اصلی و لنز اولترا واید در آن‌ها قرار گرفته. لنزهای دیگر مثل ماکرو و تله فوتو هم برای عکاس‌های حرفه‌ای‌تر کاربردی هستند.

    لرزش‌گیر اپتیکال

    لرزش‌گیر اپتیکال یا Image Stabilization یکی از ویژگی‌های دوربین‌ها برای کاهش تار بودن تصویر در هنگام عکاسی و فیلم‌برداری است و به ثبت تصاویر شارپ‌تر و پرجزئیات کمک می‌کند.

    نرم‌افزار دوربین

    به کارگیری سخت‌افزار دوربین مستلزم داشتن قابلیت‌های نرم‌افزاری مختلف است. حتما دیده‌اید که به محض بازکردن دوربین گوشی، با انبوهی از گزینه‌ها و حالت‌های گوناگون روبه‌رو می‌شوید که هر کدام بسته به نوع عکسی که می‌خواهید ثبت کنید، کارایی به خصوص خود را دارند.

    نرم‌افزار دوربین، حالت‌ها و اصطلاحات گوناگون

    HDR

    های داینامیک رنج یا به اختصار HDR به شما کمک می‌کند تا تصاویری با رنج داینامیک بهتر (سایه و هایلایت) صبت کنید. این قابلیت برای عکاسی مناظر و محیط‌های باز، مخصوصا در نور روز به کار می‌آید.

    AI Camera

    این روزها همه جا صحبت از هوش مصنوعی است و دنیای عکاسی هم از آن مستثنی نیست. هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا کیفیت عکس‌هایی که ثبت می‌کنید بالاتر رفته و به واقعیت نزدیک‌تر شود.

    Burst Mode

    حالت عکاسی چندگانه یا Burst Mode به شما اجازه می‌دهد تا لحظات کوتاه و خاص مثل حرکات ورزشی و … را در چند تصویر ثبت کنید و حتی بعدا آن‌ها را به ویدیو تبدیل کنید.

    Portrait Mode

    حالت پرتره یا Portrait Mode به شما کمک می‌کند تا سوژه را هایلایت کرده و بک گراند آن را تار کنید تا یکی از افکت‌های عکاسی حرفه‌ای را در گوشی خود همیشه داشته باشید.

    Auto Focus

    حالت اتو فوکوس اجازه می‌دهد تا برای سوژه‌های همیشه در حال حرکت، تصویری با جزئیات بالا ثبت کنید که در عکاسی ورزشی و حیات وحش به کمکتان می‌آید.

    راهنمای خرید گوشی موبایل

    اندازه مناسب برای خرید گوشی

    اندازه صفحه نمایش گوشی‌های موبایل به وسیله اینچ سنجیده می‌شود اما بعضا با سانتی‌متر هم می‌توانید اندازه‌گیری‌های آن را ببینید. گوشی‌های با صفحه نمایش بزرگ این روزها عادی شده‌اند اما بعضی گوشی‌ها هم هنوز اندازه‌ای زیر ۶ اینچ دارند و البته هر صفحه برای یک استفاده خاص مناسبتر است.

    اندازه‌های گوناگون گوشی و کاربرد هر کدام

    ۴ تا ۵ اینچ

    بیشتر از همه به درد تماس گرفتن، وبگردی ساده و استفاده ساده از سوشال مدیا می‌خورد.

    ۵ تا ۶ اینچ

    برای وبگردی سنگین، جواب دادن به ایمیل‌ها، استفاده حرفه‌ای از سوشال مدیا، گیمینگ عادی و ادیت کردن به کار می‌آید.

    ۶ اینچ و بزرگتر

    برای ادیت سنگین ویدیو، بازی‌های سنگین و رقابتی، استفاده از برنامه‌ها به صورت اسپلیت اسکرین، خواندن داکیومنت و کتاب و حتی تماشای فیلم به کار می‌آید.

    نوع نمایشگر

    با این که اندازه صفحه گوشی اهمیت دارد، پنل، زاویه دید آن و نوع تکنولوژی رنگی که در آن به کار رفته نیز حائز اهمیت زیادی است که به شما مخصوصا برای خواندن و نوشتن بهتر روی آن صفحه کمک می‌کند.

    تکنولوژی رنگی به کار رفته در صفحه گوشی همان چیزی است که باعث می‌شود ببینید رنگ واقعی یک سوژه با رنگی که صفحه به شما نشان می‌دهد چقدر نزدیک است. این موضوع برای کسانی مهم است که رنگ‌ها در عکس‌هایی که می‌گیرند و البته سریال و فیلم‌هایی که تماشا می‌کنند حائز اهمیت ویژه است.

    زاویه دید یا viewing angle نیز به حداکثر زاویه‌ای اشاره دارد که می‌توانید صفحه گوشی را از چشم خود دور کنید و با این حال همچنان تصویر واضح و شفافی ببینید. هر چقدر گوشی از این زاویه دورتر شود، کنتراست و saturation تصویر پایین‌تر آمده و تصویر مات می‌شود.

    انواع پنل‌ها و نوع نمایشگر گوشی‌های موبایل

    LCD

    ال‌سی‌دی هم در رزولوشن HD و هم Full HD موجود است و از زاویه دید و تولید رنگ متوسطی بهره می‌برد.

    Retina

    صفحه رتینا در رزولوشن Full HD و FHD+ موجود است و برای وبگردی سنگین، ایمیل و گیمینگ ساده مناسب است. زاویه دید و تولید رنگ این صفحه خوب است.

    OLED

    صفحه اولد در رزولوشن UHD و QHD موجود است و برای گیمینگ سنگین، کار اسپلیت اسکرین و تماشای فیلم عالی است.  این نوع از صفحه نمایش از بهترین تکنولوژی تولید رنگ و زاویه دید بهره می‌برد.

    AMOLED

    این صفحه نمایش در رزولوشن Full HD، QHD و UHD موجود است و برای گیمینگ سنگین، کار اسپلیت اسکرین و تماشای فیلم عالی است. تکنولوژی تولید رنگ و زاویه دید این صفحه نمایش خیلی خوب است.

    Super Retina

    این صفحه نمایش در رزولوشن Full HD، QHD و UHD موجود است و برای گیمینگ سنگین، کار اسپلیت اسکرین و تماشای فیلم عالی است. تکنولوژی تولید رنگ و زاویه دید این صفحه نمایش فوق‌العاده عالی است.

    بهتر شدن تجربه کاربری با رفرش ریت (نرخ نوسازی تصویر)

    اگر بخواهیم رفرش ریت را خیلی ساده تعریف کنیم، باید گفت تعداد دفعاتی است که صفحه نمایش گوشی شما در هر ثانیه آپدیت می‌شد. واحد سنجش رفرش ریت هرتز (Hz) است و به طور خاص می‌توان گفت که فیلم دیدن و تماشای بازی روی صفحه نمایش با رفرش ریت بالاتر، تجربه به شدت بهتری را برای شما خواهد ساخت.

    انواع نرخ نوسازی یا رفرش ریت و کاربرد آنها

    ۶۰ هرتز

    این صفحه برای کسانی که زیاد بازی نمی‌کنند و استفاده آن‌ها از گوشی موبایل به تماس گرفتن، وبگردی و سوشال مدیا محدود می‌شود، عالی است.

    ۹۰ هرتز

    این صفحه برای وبگردی و سوشال مدیا، گیمینگ نیمه حرفه‌ای و استفاده نسبتا سنگین از گوشی عالی است.

    ۱۲۰ هرتز

    در حال حاضر بهترین گزینه برای یک گوشی موبایل است. صفحه ۱۲۰ هرتزی برای گیمینگ حرفه‌ای روی گوشی و البته تماشای فیلم و استفاده از سوشال مدیا فوق‌العاده است.

    انتخاب بهترین حافظه رم

    حافظه موقت یا رم (Random Access Memory) بخشی از گوشی تلفن شماست که سیستم عامل، اپلیکیشن‌ها و دیتایی که در لحظه پردازش می‌شوند، در آن ذخیره خواهد شد. هر چقدر که رم گوشی شما بالاتر باشد، برنامه‌ها خیلی سریع‌تر باز شده و به صورت روان‌تری اجرا می‌شوند و البته قابلیت مولتی تسکینگ یا استفاده از چند برنامه به صورت همزمان، راحت‌تر خواهد بود.

    حجم‌های مختلف حافظه رم و کاربرد آنها

    رم تا ۴ گیگابایت

    برای تماس، کارهای ساده وبگردی و سوشال مدیا سبک مناسب است

    ۴ تا ۶ گیگابایت

    برای وبگردی مداوم، جواب دادن به ایمیل‌ها، سوشال مدیا و گیمینگ ساده مناسب است

    ۶ تا ۸ گیگابایت

    برای تماشای حرفه‌ای ویدیو، بازی‌های ویدیویی و کتاب خواندن مناسب است

    ۸ تا ۱۲ گیگابایت

    برای استفاده سنگین مثل بازی‌های روز دنیا، ادیت ویدیو و باز گذاشتن چند برنامه به صورت همزمان عالی است

    راهنمای خرید گوشی موبایل دیجی‌کالا مگ

    انتخاب بهترین پردازنده و تفاوت بین آن‌ها

    پرفورمنس یا همان توان پردازنده شما، هسته اصلی گوشی‌ای است که آن را می‌خرید و قدرت اصلی هر کاری که با آن انجام می‌دهید، از آن گرفته می‌شود؛ از وبگردی اینترنت گرفته تا تماشای سریال‌های مورد علاقه، اجرای برنامه‌ها و حتی بازی‌ها، هر چقدر که پردازنده شما قوی‌تر باشد، راحت‌تر و بدون مشکل‌تر خواهد بود و تجربه بهتری برای شما خواهد ساخت. از طرفی هم قوی‌تر بودن پردازنده، تاثیر مستقیمی روی قیمت تمام شده گوشی هوشمند شما خواهد داشت.

    معرفی تراشه‌ها و پردازنده‌های مرسوم بازار موبایل

    کوالکام

    پیشروی صنعت پردازنده‌ها که به خاطر پردازنده‌های اسنپدراگون شناخته می‌شود. در کلاس‌های سری ۴، سری ۶، سری ۷ و سری ۸ شناخته می‌شود و از فناوری ۵G هم پشتیبانی می‌کند. کوالکام برای کیفیت ساخت و توانش شناخته می‌شود.

    مدیاتک

    این شرکت تایوانی بهترین پردازند‌های میان‌رده را می‌سازد و چیپ‌ست‌های آن به نام‌های Helio و Dimensity شناخته می‌شوند که از ۵G پشتیبانی می‌کند.

    اپل

    اپل پردازنده‌های انحصاری برای موبایل‌های خودش یا آیفون می‌سازد که در اکوسیستم خودش به خوبی کار می‌کند. آخرین پردازنده اپل A15 و A16 است که هر دو از ۵G پشتیبانی می‌کنند.

    اگزینوس

    سری اگزینوس محصول سامسونگ است و در تمام گوشی‌های اپل از پایین‌رده‌های سری J گرفته تا پرچم‌دارهای سری S از آن استفاده می‌کنند و از ۵G پشتیبانی می‌کنند.

    راهنمای خرید گوشی موبایل دیجیکالا مگ

    سوالات متداول قبل از خرید گوشی موبایل

    مانند هر محصول الکترونیکی دیگری، خرید گوشی‌ موبایل هم کاری چندان آسان نیست و دلیل آن، وجود انبوهی از برند‌ها و صدها مدل گوشی موبایل است که انتخاب بهترین گزینه از بین آنها، با توجه به اجزایی که دارند مانند دوربین، صفحه‌نمایش، پردازنده و سخت‌افزار، کار ما را مشکل می‌کند. ما در این راهنمای خرید سعی می‌کنیم تا محصولات خوب و مناسب را به شما معرفی کنیم، با این حال، یک سری سوال و جواب‌های ابتدایی وجود دارد که اگر به این موارد هم توجه کنید، قطعا تاثیر زیادی رو انتخاب نهایی شما خواهد گذاشت.

    مشاهده سوالات متداول قبل از خرید گوشی موبایل

    ۱- آیا توجه به بودجه برای خرید گوشی موبایل مهم است؟

    صد درصد، در خرید چه گوشی موبایل و چه هر چیز دیگری، شما باید سقف بودجه خود را مشخص کنید. ابتدا ببینید تا چه میزان می‌توانید برای خرید یک گوشی موبایل هزینه کنید و سپس برای مثال، به این راهنمای خرید گوشی موبایل دیجی‌کالا مگ سر بزنید تا ببینید چه گوشی‌هایی متناسب با بودجه‌تان است. البته توجه داشته باشید که قرار نیست شما با تعیین سقف بودجه، تمامی آن سرمایه‌ای که برای خرید موبایل در نظر دارید را هزینه کنید. شاید یک گوشی ارزان‌تر از چیزی که انتظارش را دارید، پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد.

    ۲- آیا به سراغ گوشی‌های پرچمدار قدیمی بروم یا حتما پرچمدار جدید تهیه کنم؟

    بحث در مورد گوشی‌های پرچمدار نسبت به گوشی‌های میان‌رده یا اقتصادی تا حد زیادی متفاوت است. شما می‌توانید فارغ از سال ساخت، به سراغ پرچمداران یک، دو یا حتی سه سال گذشته برخی برندها مانند آیفون یا سامسونگ بروید و همچنان شاهد قدرت سخت‌افزاری، نمایشگر عالی و دوربین‌های باکیفیت باشید. با این حال چنین قضیه‌ای وقتی می‌تواند به صرفه و خوب باشد که شما نتوانید با همان هزینه‌ای که برای پرچمدار دو سال گذشته می‌کنید، گوشی بهتری بخرید. در حال حاضر برندهای گوناگون مانند سامسونگ، شیائومی، وان‌پلاس و حتی ناتینگ، گوشی‌هایی را عرضه می‌کنند که اصطلاحا قاتل پرچمدار نامیده می‌شوند و در قالبی مقرون به صرفه، گوشی‌هایی با امکانات فوق‌العاده و به خصوص فناوری‌های جدید عرضه می‌کنند که می‌توانند به پرچمداران هم نسل خود نزدیک شوند.

    ۳- به چه مقدار رم نیاز داریم؟

    به طور استاندارد، معمولا هر کسی می‌تواند با ۶ گیگابایت حافظه رم هر کاری که از گوشی هوشمند خود انتظار دارد را انجام دهد. با این حال در صورتی که از گوشی موبایل خود استفاده سنگین می‌کنید و به طور مستمر دست‌تان هست و برنامه‌های گوناگون در حال اجرا هستند، ۸ گیگابایت رم به بالا برایتان گزینه مناسبی محسوب می‌شود. اگر کاربری هستید که از گوشی خود صرفا برای گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی، تماس و کار با اپلیکیشن‌های کاربردی و بانکی استفاده می‌کنید، گوشی‌هایی با ۴ گیگابایت رم را برایتان توصیه می‌کنیم.

    ۴- چه مقدار فضای ذخیره‌سازی مناسب است؟

    معمولا گوشی‌های هوشمندی که دارای ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هستند، شاید پایه‌ای‌ترین و استانداردترین فضا را در اختیار داشته باشد اما با توجه به بالا رفتن حجم عکس‌ها و ویدیوها به خاطر افزایش توانایی دوربین‌ها از حیث مگاپیکسل و وضوح ویدیوها تا ۴K و حتی ۸K، این روزها توصیه می‌شود که از گوشی‌های هوشمندی با حافظه ۲۵۶ گیگابایت به بالا استفاده شود. البته این قضیه برای کسانی صدق می‌کند که از گوشی موبایل خود برای عکاسی و فیلمبرداری به وفور استفاده می‌کنند. اگر کاربری کم‌مصرف هستید، توصیه می‌کنیم به سمت گوشی‌های ۱۲۸ گیگابایتی بروید یا اگر حجم‌های پایین‌تر را انتخاب می‌کنید، گوشی موبایلی تهیه کنید که از اسلات کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می‌کند تا اگر روزی خواستید، فضای ذخیره‌سازی خود را با خرید کارت میکرو اس‌دی افزایش دهید.

    ۵- باتری تا چه اندازه مهم است؟

    در مورد باتری، باید به دو چیز توجه کنید. یک حجم باتری و دو سرعت شارژ. در حال حاضر اکثر گوشی‌های موبایل بازار، دارای باتری‌هایی با بیش از ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت حجم هستند که توصیه می‌شود بیشتر به سراغ گوشی‌هایی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بروید. اما شاید مهم‌تر از حجم، تا حد زیادی سرعت شارژ است. اگر به سراغ گوشی‌های سامسونگ یا اپل بروید، حداکثر سرعت شارژی که دریافت می‌کنید به ۳۰ وات و در موارد معدودی ۴۰ وات می‌رسد، اما اگر طالب سرعت شارژ بیشتری باشید، باید به سراغ گوشی‌هایی مانند شیائومی یا وان‌پلاس بروید که سرعت شارژشان حتی به ۱۲۰ وات می‌رسد. هر چه سرعت شارژ بیشتر باشد، زمان‌ کمتری را نیاز دارید تا گوشی به شارژر وصل باشد. برای مثال، گوشی ۱۱T پرو شیائومی با شارژر ۱۲۰ وات می‌تواند تنها در عرض ۱۵ دقیقه، صفر تا صد باتری را شارژ کند و اگر مقدار شارژ گوشی برای مثال روی ۵۰ درصد باشد، تنها ۶ یا ۷ دقیقه زمان برای شارژ ۱۰۰ درصدی زمان نیاز دارید. این در حالی است که گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی S23 با سرعت شارژ ۲۵ واتی، به بیش از یک ساعت زمان برای صد درصد شدن شارژ نیازمند است.

    ۶- کدام صفحه‌نمایش‌ها در گوشی‌های هوشمند بهتر هستند؟

    به طور گسترده، ما چند نوع پنل در بین گوشی‌های هوشمند این روزها می‌بینیم. گوشی‌هایی مجهز به پنل IPS LCD که طیف وسیعی از محصولات اقتصادی تا میان‌رده را شامل می‌شوند، بسته به میزان وضوحی که در اختیارتان قرار می‌دهند کیفیت مختلفی دارند. برای مثال گوشی که وضوح ۷۲۰ یا همان HD دارد و به پنل IPS LCD مجهز است، کیفیت پایین‌تری نسبت به گوشی که صفحه‌نمایش فول اچ‌دی یا همان ۱۰۸۰p مجهز به پنل IPS LCD دارد، در اختیارمان قرار می‌دهد. با این حال اگر به دنبال غنای رنگ، وضوح و شفافیت بالا هستید، به سراغ گوشی‌هایی بروید که به پنل OLED مجهز هستند. معمولا این دست از گوشی‌ها از پنل‌هایی مانند AMOLED، SUPER AMOLED یا OLED استفاده می‌کنند که همگی از خانواده OLED محسوب می‌شوند.

     

    بهترین گوشی‌های موبایل آذر ماه ۱۴۰۲ از نگاه دیجی‌کالا مگ

    در این بخش نگاهی به بهترین و مناسب‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار ایران و البته فروشگاه دیجی‌کالا در خرداد ماه ۱۴۰۲ انداخته‌ایم. سعی شده تا در هر بازه قیمتی، مناسب‌ترین محصول را برای‌تان در نظر بگیریم، از نکات مثبت و منفی آن بگوییم، مشخصات سخت‌افزاری و ظاهری آن را لیست کنیم و در نهایت، به معرفی خلاصه و مفید لپ‌تاپ بپردازیم. اگر چنانچه تجربه استفاده از لپ‌تاپی جدید را داشته‌اید که در این لیست قرار داده نشده، می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها آن را با ما در میان بگذارید.

     

    گوشی موتورولا Moto E13

    ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۲ گیگابایت | از ۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی و ارگونومی زیبا
    • پشتیبانی از میکرو اس‌دی، جک ۳.۵ میلی‌متری
    • دوربین اصلی مناسب
    • سخت‌افزار کارآمد برای امور روزانه
    • باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با عمر بالا
    • پورت USB-C
    نکات منفی
    • سرعت شارژ نه چندان بالا
    • نبود حسگر اثر انگشت

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه بهمن ۱۴۰۱
    ابعاد ۸.۵×۷۵×۱۶۴.۲ میلی‌متر
    وزن ۱۷۲گرم
    جنس بدنه بدنه از جنس پلاستیک
    صفحه‌ نمایش ۶.۵ اینچ
    IPS | 60Hz
    رزولوشن تصویر ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل با تراکم ۲۷۰ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 13 (Go edition)
    چیپ‌ست Unisoc T606 (12 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (2×1.6 GHz Cortex-A75 & 6×1.6 GHz Cortex-A55)
    پردازنده گرافیکی Mali-G57 MP1
    حافظه رم ۲ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه دارد
    دوربین اصلی سنسور ۱۳ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30fps
    دوربین سلفی سنسور ۵ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30fps
    صدا اسپیکر مونو
    جک ۳.۵ میلی‌متری
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0
    شبکه‌های ارتباطی ۴G، ۳G، ۲G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت ندارد
    باتری لیتیوم-یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    ۱۰ وات

    گوشی موتورولا Moto E13 یک محصول اقتصادی نسبتا مناسب با امکانات پایه‌ای است که می‌تواند گزینه مناسبی برای کارکردهای به شدت معمول و روزانه باشد. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل مجهز است و بدنه و فریم دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده. متاسفانه در این گوشی خبری از حسگر اثر انگشت نیست، اما شکل ظاهری و فرم کلی دستگاه به خوبی کار شده است.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    موتورولا در این گوشی از تراشه Unisoc T606 در کنار ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده کرده که البته با استفاده از اسلات کارت حافظه میکرو اس‌دی، حافظه قابل افزایش است. عملکرد گوشی به نسبت بازه قیمتی ۲.۷ میلیون تومانی معمولی اما کاربردی است و می‌تواند امور روزانه مانند استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی، وب‌گردی، پخش موسیقی و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی را با سرعت بالا اجرا کند.

    این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است که می‌تواند در شرایط نوری استاندارد، تصاویر مشخص و نسبتا واضحی را ثبت کند، اما در کل نباید انتظار عجیبی از آن داشته باشید.. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم بیشتر برای تماس‌ها و جلسات ویدیویی مناسب است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی می‌تواند یک تا حتی دو روز دوام داشته باشد، اما شارژ آن با سرعت پایینی انجام می‌شود و خبری از فست شارژ در موتورولا Moto E13 نیست.

    گوشی موبایل موتورولا مدل Moto E13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

    گوشی موبایل موتورولا مدل Moto E13 دو سیم کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۲ گیگابایت

    ۲,۸۹۹,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی شیائومی Redmi A2 Plus

    ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۲ گیگابایت | از ۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی و ارگونومی زیبا
    • حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از میکرو اس‌دی، جک ۳.۵ میلی‌متری
    • دوربین اصلی مناسب
    • سخت‌افزار کارآمد برای امور روزانه
    • باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با عمر بالا
    نکات منفی
    • سرعت شارژ نه چندان بالا
    • استفاده از پورت میکرو USB به جای USB-C

    راهنمای خرید گوشی موبایل اقتصادی شیائومی

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه اسفند۱۴۰۱
    ابعاد ۹.۱×۷۶.۸×۱۶۴.۹ میلی‌متر
    وزن ۱۹۲ گرم
    جنس بدنه بدنه از جنس پلاستیک
    صفحه‌ نمایش ۶.۵۲ اینچ
    IPS | 60Hz
    رزولوشن تصویر ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل با تراکم ۲۶۹ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 12 or 13 (Go edition), MIUI
    چیپ‌ست Mediatek Helio G36 (12 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (4×2.2 GHz Cortex-A53 & 4×1.7 GHz Cortex-A53)
    پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
    حافظه رم ۲ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه دارد
    دوربین اصلی سنسور ۸ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۰.۰۸ مگاپیکسلی تشخیص عمق
    فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30fps
    دوربین سلفی سنسور ۵ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30fps
    صدا اسپیکر مونو
    جک ۳.۵ میلی‌متری
    درگاه‌های ارتباطی MicroUSB 2.0
    شبکه‌های ارتباطی ۴G، ۳G، ۲G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (پشت دستگاه)
    باتری لیتیوم-یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    ۱۰ وات

    گوشی شیائومی ردمی A2 پلاس یکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی این برند است که اول از همه، ظاهر زیبا و چشم‌نواز آن کاربر را جلب می‌کند. این گوشی هوشمند اقتصادی شیائومی از نمایشگر ۶.۵۲ اینچی IPS با وضوح HD بهره می‌برد که از کیفیت نسبتا مطلوبی در بازه قیمتی خود برخوردار است. بدنه ۱۹۲ گرمی شیائومی ردمی A2 پلاس از پلاستیک ساخته شده و در بخش پشتی گوشی می‌توان ماژول دوربین‌ها و البته حسگر اثر انگشت را دید که به راحتی در دسترس قرار دارد.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    شیائومی در این گوشی از تراشه مدیاتک هلیو G32 در کنار ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده کرده که البته با استفاده از اسلات کارت حافظه میکرو اس‌دی، حافظه قابل افزایش است. عملکرد گوشی به نسبت بازه قیمتی ۳.۵ میلیون تومانی نرمال است و می‌تواند امور روزانه مانند استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی، وب‌گردی، پخش موسیقی و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی را با سرعت بالا اجرا کند.

    این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی است که در کنار آن، دوربین بسیار ضعیف تشخیص عمق ۰.۰۸ مگاپیکسلی قرار گرفته. کیفیت دوربین اصلی در شرایط بسیار عالی نور می‌تواند استاندارد باشد اما انتظار زیادی از آن نداشته باشید. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم بیشتر برای تماس‌ها و جلسات ویدیویی مناسب است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی می‌تواند یک تا حتی دو روز دوام داشته باشد، اما شارژ آن با سرعت پایینی انجام می‌شود و خبری از فست شارژ در ردمی A2 پلاس شیائومی نیست.

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A2 Plus دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت - گلوبال

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A2 Plus دو سیم کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۲ گیگابایت - گلوبال

    ۳ %
    ۳,۰۳۵,۰۰۰
    ۲,۹۴۳,۹۵۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A04s

    ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت | از ۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • عمر باتری عالی
    • کیفیت مناسب دوربین در نور روز و سلفی‌های مناسب
    • فیلمبرداری فول‌ اچ‌دی باکیفیت
    • رابط کاربری One UI 4.1 بسیار کاربردی و لذت‌بخش است
    • جک ۳.۵ میلی‌متری، میکرو اس‌دی و NFC
    نکات منفی
    • عملکرد سخت‌افزاری کمی کند و با لگ است
    • صفحه‌نمایش ۷۲۰p در حالی که نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی همراه با لگ UI دارد
    • دوربین فاقد حالت شب
    • بدون شارژر همراه

    راهنمای خرید گوشی موبایل اقتصادی سامسونگ

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه شهریور ۱۴۰۱
    ابعاد ۱۶۴.۷×۷۶.۷×۹.۱ میلی‌متر
    وزن ۱۹۵ گرم
    جنس بدنه قاب جلو از جنس شیشه
    قاب پشتی و بدنه از جنس پلاستیک
    صفحه‌ نمایش ۶.۵ اینچ
    PLS LCD, 90Hz
    رزولوشن تصویر ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل با تراکم ۲۷۰ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 12, One UI Core 5
    چیپ‌ست Exynos 850 (8nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (4×2.0 GHz Cortex-A55 & 4×2.0 GHz Cortex-A55)
    پردازنده گرافیکی Mali-G52
    حافظه رم ۳ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه دارد
    دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو
    سنسور ۲ مگاپیکسلی عمقی
    فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30fps
    دوربین سلفی سنسور ۵ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۷۲۰p@30fps
    صدا اسپیکر
    دارای جک ۳.۵ میلی‌متری
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0
    شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (روی فریم کناری و دکمه پاور)
    باتری لیتیوم‌-پلیمر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    شارژ سیمی ۱۵ وات

    گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04s یکی از مدل‌های میان‌رده اقتصادی این برند است که با هدف جلب مشتریانی با بودجه محدود به بازار عرضه شده. این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی PLS با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد که شاید عدم استفاده از وضوح Full-HD، مقداری شما را ناامید کند. بدنه و فریم گوشی ۱۹۵ گرمی گلکسی A04s از پلاستیک فشرده ساخته شده و نمای جلویی را کلا شیشه احاطه کرده است.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    سامسونگ گلکسی A04s از تراشه اگزینوس ۸۵۰ با لیتوگرافی ۸ نانومتری بهره می‌برد که تراشه اختصاصی سامسونگ است. گاه دیده شده که این تراشه از سرعت و کیفیت خوبی نسبتا برخوردار است و با آپدیت‌های جدید، توانسته عملکرد بهتری داشته باشد، اما گوشی در ابتدای خرید و با نرم‌افزار پایه، شاهد کمی کندی و لگ است. اما در مجموع، این گوشی که به ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است، توانایی اجرای برنامه‌های کاربردی روزانه، وب‌گردی، تماشای ویدیو و پخش موسیقی را در کنار فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به خوبی دارد و می‌توان روی قابلیت‌های سخت‌افزاری آن حساب کرد.

    این گوشی به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عریض اصلی در کنار ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز است و می‌توان با دوربین اصلی ویدیوهای فول‌ اچ‌دی تهیه کرد. جالب اینجاس که ما به صفحه‌نمایش فول‌ اچ‌دی برای تماشای عالی محتوای فول اچ‌دی گرفته شده توسط دوربین مجهز نیستیم. از طرف دیگر، دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی را داریم که بیشتر برای تماس‌های ویدیو و جلسات آنلاین می‌تواند کاربرد داشته باشد.

    سامسونگ گلکسی A04s به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۱۵ واتی مجهز است که نسبتا از عمر و شارژدهی مناسبی برخوردار است و می‌توان یک تا یک و نیم روز را روی ان حساب باز کرد. حسگر اثر انگشت، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و اسلات میکرو اس‌دی از دیگر مزایای این گوشی میان‌رده اقتصادی سامسونگ است.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s دو سیم کارت ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت

    ۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل شیائومی POCO M5s

    ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت | از ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی زیبا، ارگونومی راحت و مجهز به گواهی IP53
    • صفحه‌نمایش OLED روشن با حاشیه کم و پشتیبانی از پوشش رنگ P3
    • باتری فوق‌العاده و مجهز به شارژ سریع ۳۳ واتی
    • اسپیکرهای استریو با بلندی صدا و کیفیت عالی
    • دوربین سلفی عالی
    • مجهز به میکرو اس‌دی، رادیو اف‌ام، جک ۳.۵ میلی‌متری و NFC
    نکات منفی
    • دوربین‌های پشتی همگی کیفیت متوسطی دارند
    • کیفیت ضبط ویدیو آنچنان بالا نیست
    • صفحه‌نمایش ۶۰ هرتز

    راهنمای خرید گوشی موبایل پوکو

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه شهریور ۱۴۰۱
    ابعاد ۱۶۰.۵×۷۴.۵×۸.۳ میلی‌متر
    وزن ۱۷۹ گرم
    جنس بدنه قاب جلو از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس
    قاب پشتی و بدنه از جنس پلاستیک
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP53
    صفحه‌ نمایش ۶.۴ اینچ
     AMOLED
    رزولوشن تصویر ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل با تراکم ۴۰۹ پیکسل براینچ
    سیستم عامل Android 12, MIUI 13
    چیپ‌ست Mediatek Helio G95 (12 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (2×2.05 GHz Cortex-A76 & 6×2.0 GHz Cortex-A55)
    پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4
    حافظه رم ۴ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه دارد
    دوربین اصلی سنسور ۶۴ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو
    سنسور ۲ مگاپیکسلی عمقی
    فیلمبرداری
    ۴K@30fps, 1080p@30/60/120fps, 720p@960fps
    دوربین سلفی سنسور ۱۳ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری
    ۱۰۸۰p@30fps
    صدا اسپیکر استریو
    جک ۳.۵ میلی‌متری
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0
    شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (روی لبه گوشی)
    باتری لیتیوم‌-پلیمر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ  
    ۳۳ وات

    شیائومی پوکو M5s یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده و خوش‌قیمت این برند محسوب می‌شود که از مشخصات فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد. اولین چیز، طراحی زیبا و ارگونومی بسیار راحت این گوشی است که توجه کاربر را جلب می‌کند. صفحه‌نمایش ۶.۴۳ اینچی آمولد با روشنایی حداکثر ۱۱۰۰ نیت، یکی از نقاط قوت شیائومی پوکو M5s محسوب می‌شود. البته وضوح فول اچ‌دی با تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل در هر اینچ و روکش گوریلا گلس ۳ برای مقاوم‌سازی صفحه‌نمایش از دیگر ویژگی‌های نمایشگر این گوشی شیائومی است.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    شیائومی پوکو M5s از تراشه مدیاتک هلیو G95 با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری بهره می‌برد که در کنار آن، واحد گرافیکی Mali-G76 MC4، مقدار ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وظیفه اجرای برنامه‌های سبک و نیمه‌سنگین را عهده‌دار هستند. بازدهی سخت‌افزاری این گوشی استاندارد است و تمامی عملکردهای معمول از وب‌گردی گرفته تا گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی، پخش موسیقی، ویدیو و کار با اپلیکیشن‌های کاربردی و همچنین اجرای بازی‌های نیمه‌سنگین تا حتی سنگین (با تنظیمات گرافیکی دستی)، مزیت‌هایی است که این گوشی در بازه قیمتی ۷ میلیون تومان می‌تواند ارائه دهد.

    گوشی موبایل شیائومی پوکو M5s از یک ماژول چهارگانه دوربین در پشت بدنه بهره می‌برد که شامل یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی عریض اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دو لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق است. دوربین اصلی می‌تواند ویدیوهایی با وضوح ۴K@30fps را به ثبت برساند و در وضوح فول اچ‌دی این مقدار به ۱۲۰ فریم در ثانیه می‌رسد. در کل کیفیت تصویربرداری در این گوشی اولویت نیست و همه دوربین‌ها در حد نرمال و شاید کمتر از انتظار ظاهر شوند، اما باز می‌توانند کار خود را در سطحی نرمال انجام دهند.

    اما باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی شیائومی پوکو M5s با توان شارژ سریع ۳۳ واتی، یکی از بهترین نمونه‌ها در این بازه قیمتی است و می‌توان از باتری انتظار یک روز شارژدهی کامل تا حتی یک روز و نیم را داشت. حسگر اثرانگشت، اسلات میکرو اس‌دی و جک ۳.۵ میلی‌متری هم از دیگر مزایای این گوشی محسوب می‌شود.

    گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال

    گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت - گلوبال

    مشاهده کالا

    گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 4G

    ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت | از ۶,۴۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی زیبا و چشم‌نواز و بدنه مجهز به گواهی IP53
    • صفحه‌نمایش فوق‌العاده آمولد ۱۲۰ هرتزی
    • شارژدهی عالی باتری و سرعت شارژ بالا
    • عملکرد خیلی خوب دوربین اصلی
    • جک ۳.۵ میلی‌متری، رادیو اف‌ام، مادون قرمز، اسلات میکرو اس‌دی
    نکات منفی
    • دوربین فوق‌عریض ناامیدکننده است
    • حالت شب از کیفیت خوبی برخوردار نیست و فقط روی دوربین اصلی مشاهده می‌شود
    • عدم وجود اسپیکرهای استریو

    راهنمای خرید گوشی موبایل ردمی نوت

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه آبان ۱۴۰۱
    ابعاد ۱۶۵.۹×۷۶.۲×۸ میلی‌متر
    وزن ۱۸۸ گرم
    جنس بدنه قاب جلو از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس
    قاب پشتی و بدنه از جنس پلاستیک
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP53
    صفحه‌ نمایش ۶.۶۷ اینچ
     AMOLED, 120Hz
    رزولوشن تصویر ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل با تراکم ۳۹۵ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 12, MIUI 14
    چیپ‌ست Qualcomm SM4375 Snapdragon 4 Gen 1 (6 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (2×2.0 GHz Cortex-A78 & 6×1.8 GHz Cortex-A55)
    پردازنده گرافیکی Adreno 619
    حافظه رم ۶ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه دارد
    دوربین اصلی سنسور ۴۸ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو
    فیلمبرداری
    ۱۰۸۰p@30fps
    دوربین سلفی سنسور ۱۳ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری
    ۱۰۸۰p@30fps
    صدا اسپیکر
    جک ۳.۵ میلی‌متری
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0, OTG
    شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (روی لبه گوشی)
    باتری لیتیوم‌-پلیمر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ
    ۳۳ وات 

    گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت ۱۲ از خانواده موفق و محبوب میان‌رده ردمی نوت، یکی از بهترین گوشی‌هایی است که در بازه قیمتی ۷.۵ میلیون تومان می‌توان پیدا کرد. این گوشی هوشمند از بدنه پلاستیکی مرغوب و نمایشگر مجهز به گوریلا گلس ۳ برای بالابردن مقاومت صفحه بهره می‌برد. همچنین بدنه این گوشی از گواهی IP53 برای مقابله با پاشش آب و گرد و غبار برخوردار است.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    نمایشگر ۶.۶۷ اینچی فول اچ‌دی آمولد شیائومی ردمی نوت ۱۲ از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند که همین سبب شده تا ما با یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین صفحه‌نمایش‌ها در بین گوشی‌های میان‌رده روبه‌رو باشیم. این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۸۵ با لیتوگرافی ۶ نانومتری استفاده می‌کند که همراه با واحد گرافیکی Adreno 610، مقدار ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، به راحتی از پس اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف سبک و نیمه‌سنگین تا حتی بسیاری از پردازش‌های سنگین برمی‌آید. شاید اجرای بازی‌های گرافیکی نیاز باشد تا با مقداری تنظیمات دستی گرافیکی همراه شود، اما تجربه کلی بسیار خوب است و می‌توان روی این گوشی برای امور مختلف حساب کرد.

    از طرف دیگر ما با ماژول سه‌گانه دوربین در بخش پشتی گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ ۴G طرف هستیم که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن به خوبی می‌درخشد و در شرایط نوری مناسب، می‌تواند تصاویری باکیفیت را به ثبت برساند. البته نبود امکان فیلمبرداری ۴K شاید یکی از نقاط ضعف ردمی نوت ۱۰ ۴G به حساب بیاید. دوریین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض این گوشی از کیفیت متوسطی برخوردار است و شاید در برخی مواقع شما را ناامید کند، اما با وجود دوربین اصلی باکیفیت، می‌توان برای عکاسی و فیلمبرداری روی این محصول حساب باز کرد. از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی هم غافل نشیم که می‌توان با آن تصاویر سلفی نسبتا خوبی را ثبت کرد و از طرفی، برای جلسات آنلاین و تماس‌های ویدیویی بسیار عالی است.

    باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی شیائومی ردمی نوت ۱۲ ۴G از شارژدهی عالی بهره می‌برد که می‌تواند یک روز تا یک روز و نیم را به راحتی دوام بیاورد و از طرفی، شارژ سریع ۳۳ واتی باعث می‌شود تا شما بتوانید باتری را در زمانی کوتاه شارژ کنید.

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت - گلوبال

    ۶,۷۵۱,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی سامسونگ Galaxy A24 4G

    ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت | از ۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی چشم‌گیر که سریع ما را به یاد پرچمداران S23 می‌اندازد
    • صفحه‌نمایش باکیفیت سوپر آمولد ۹۰ هرتزی با غنای رنگ بالا
    • شارژدهی عالی باتری و سرعت شارژ بالا
    • عملکرد مثال‌زدنی سخت‌افزار و ثبات فوق‌العاده
    • عکاسی و فیلمبرداری خوب با دوربین اصلی و سلفی
    • مجهز به جدیدترین رابط کاربری One UI
    • جک ۳.۵ میلی‌متری و NFC
    نکات منفی
    • فاقد فناوری ارتباطی ۵G
    • نبود گواهی IP و بدنه‌ای آسیب‌پذیر نسبت به آب و گرد و غبار
    • دوربین فوق‌عریض چندان باکیفیت نیست
    • مجهز به تنها یک اسپیکر با صدایی ضعیف
    • هیچ شارژری در جعبه نیست

    راهنمای خرید گوشی موبایل سری A

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه اردیبهشت ۱۴۰۲
    ابعاد ۱۶۲.۱×۷۷.۶×۸.۳ میلی‌متر
    وزن ۱۹۵ گرم
    جنس بدنه قاب جلو از جنس شیشه
    قاب پشتی و بدنه از جنس پلاستیک
    صفحه‌ نمایش ۶.۵ اینچ
     Super AMOLED, 90Hz
    رزولوشن تصویر ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل با تراکم ۳۹۶ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 13, One UI 5.1
    چیپ‌ست Mediatek MT8781 Helio G99 (6nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (2×2.2 GHz Cortex-A76 & 6×2.0 GHz Cortex-A55)
    پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
    حافظه رم ۶ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه دارد
    دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو
    فیلمبرداری
    ۱۰۸۰p@30fps
    دوربین سلفی سنسور ۱۳ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری
    ۱۰۸۰p@30fps
    صدا اسپیکر
    جک ۳.۵ میلی‌متری
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0
    شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (روی لبه)
    باتری لیتیوم‌-پلیمر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ
    ۲۵ وات

    جدیدترین عضو خانواده سری گلکسی A سامسونگ به نام گلکسی A24، یکی از گوشی‌های شیک، به روز و باکیفیتی است که توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند و البته، به خاطر طراحی آشنا به خصوص در ماژول دوربین‌های پشتی، ما را به شدت یاد سری گلکسی S23 می‌اندازد. این گوشی ۲۰۲۳ از بدنه‌ای پلاستیکی مرغوب ساخته شده اما روی پنل خبری از محافظ گوریلا گلس نیست. البته که گوشی فاقد گواهی IP برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است که این را می‌توانیم یک نقطه ضعف برای چنین محصولی بدانیم.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    اما وجود صفحه‌نمایش سوپر آمولد ۹۰ هرتزی ۶.۵ اینچی که از غنای رنگ عالی، وضوح فول اچ‌دی و روشنایی بالای ۱۰۰۰ نیتی برخوردار است، نمای گوشی را بسیار زیبا و چشم‌نواز کرده. گلکسی A24 4G سامسونگ به پردازنده مدیاتک هلیو G99 با لیتوگرافی ۶ نانومتری مجهز شده که در کنار واحد گرافیکی Mali-G57 MC2، مقدار ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات که البته از طریق اسلات کارت حافظه میکرو اس‌دی قابل ارتقا است، به راحتی از پس پردازش‌های سبک و نسبتا سنگین بر می‌آید و تجربه کاربری خوبی که با پوسته One UI تقدیم می‌کند، لذت کار با گوشی، تماشای فیلم، وب‌گردی، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و حتی بازی کردن را به شدت لذت‌بخش می‌کند.

    این گوشی به یک ماژول سه گانه دوربین در پشت بدنه که شامل لنز ۵۰ مگاپیکسلی عریض اصلی، ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو است، مجهز شده که کارکرد دوربین اصلی را می‌توانیم مثال‌زدنی و عالی در بازه قیمتی خودش نام ببریم. دوربین در شرایط نوری مختلف، به خصوص نور کافی می‌تواند تصاویری با جزئیات بالا و نویز کم ارائه دهد همچنین دوربین به لرزشگیر اپتیکال مجهز است تا بتوان تصاویر بهتری را در حرکت به ثبت رساند. با این حال برای این گوشی خبری از فیلمبرداری ۴K نیست و این یک نقظه ضعف برای گلکسی A24 محسوب می‌شود.

    یک نقطه قوت دیگر این گوشی جدید سامسونگ، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بادوامی است که با شارژ سریع ۲۵ واتی همراه شده و توانایی پشتیبانی از کاربر تا یک روز کاملا شلوغ را دارا است.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت

    ۲ %
    ۷,۵۰۰,۰۰۰
    ۷,۳۱۹,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G

    ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت | از ۸,۴۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی زیبا، چشم‌نواز و حس یک دستگاه پریمیوم
    • صفحه‌نمایش فوق‌العاده آمولد ۱۲۰ هرتزی مسطح
    • شارژدهی عالی باتری و سرعت شارژ بالا
    • عملکرد خیلی خوب دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی
    • جک ۳.۵ میلی‌متری، رادیو اف‌ام، مادون قرمز، اسلات میکرو اس‌دی
    • اسپیکرهای استریو
    نکات منفی
    • عملکرد سایر دوربین‌ها جالب نیست
    • حالت شب از کیفیت خوبی برخوردار نیست و فقط روی دوربین اصلی مشاهده می‌شود

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه فروردین ۱۴۰۲
    ابعاد ۱۶۴.۲×۷۶.۲×۸.۱ میلی‌متر
    وزن ۲۰۱ گرم
    جنس بدنه قاب جلو از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس
    قاب پشتی و بدنه از جنس پلاستی
    صفحه‌ نمایش ۶.۶۷ اینچ
     AMOLED, 120Hz
    رزولوشن تصویر ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل با تراکم ۳۹۵ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 11, MIUI 13
    چیپ‌ست Qualcomm SM7150 Snapdragon 732G (8 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (2×2.2 GHz Kryo 470 Gold & 6×1.8 GHz Kryo 470 Silver)
    پردازنده گرافیکی Adreno 618
    حافظه رم ۶ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه دارد
    دوربین اصلی سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو
    فیلمبرداری ۴K@30fps, 1080p@30/60fps
    دوربین سلفی سنسور ۱۶ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری
    ۱۰۸۰p@30fps
    صدا اسپیکرهای استریو
    جک ۳.۵ میلی‌متری
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0, OTG
    شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (روی لبه گوشی)
    باتری لیتیوم‌-پلیمر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ
    ۶۷ وات 

    گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو یکی از گوشی‌های موفق خانواده شیائومی در بازه قیمتی ۸ میلیون تومان است که از طراحی زیبا و خوبی برخوردار است. بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده و سطح بدنه به شکل مسطح کار شده است.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    نمایشگر ۶.۶۷ اینچی فول اچ‌دی آمولد شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند که همین سبب شده تا ما با یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین صفحه‌نمایش‌ها در بین گوشی‌های میان‌رده روبه‌رو باشیم. این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۷۳۲G با لیتوگرافی ۸ نانومتری استفاده می‌کند که همراه با واحد گرافیکی Adreno 618، مقدار ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، به راحتی از پس اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف سبک و نیمه‌سنگین تا حتی بسیاری از پردازش‌های سنگین برمی‌آید. شاید اجرای بازی‌های گرافیکی نیاز باشد تا با مقداری تنظیمات دستی گرافیکی همراه شود، اما تجربه کلی بسیار خوب است و می‌توان روی این گوشی برای امور مختلف حساب کرد.

    از طرف دیگر ما با ماژول سه‌گانه دوربین در بخش پشتی گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G طرف هستیم که دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی آن به خوبی می‌درخشد و در شرایط نوری مناسب، می‌تواند تصاویری باکیفیت را به ثبت برساند. همچنین به خاطر چیپ‌ست این دستگاه، ما شاهد قابلیت فیلمبرداری ۴K تا نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه با استفاده از دوربین اصلی هستیم که از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است. لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی هم کمابیش برای عکاسی مناسب است، اما خیلی روی لنزهای ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق حساب نکنید. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی هم می‌تواند تصاویر سلفی معمولی و کاربردی را ثبت کند و قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را در خود دارد.

    باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی شیائومی ردمی نوت ۱۲ ۴G از شارژدهی عالی بهره می‌برد که می‌تواند یک روز تا یک روز و نیم را به راحتی دوام بیاورد و از طرفی، شارژ سریع ۶۷ واتی باعث می‌شود تا شما بتوانید باتری را در زمانی کوتاه شارژ کنید.

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 4G دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت - گلوبال

    مشاهده کالا

    گوشی سامسونگ Galaxy A34 5G

    ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت | از ۹,۶۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی چشم‌نواز و کاربردی در کنار گواهی IP67 برای مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
    • صفحه‌نمایش بزرگ و بسیار روشن ۱۲۰ هرتزی از نوع آمولد
    • شارژدهی عالی باتری
    • اسپیکرهای استریو با کیفیت خوب
    • مجهز به جدیدترین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI
    • بازدهی سخت‌افزاری عالی و کنترل فوق‌العاده گرما، آن هم در این بازه قیمتی
    • عکاسی و فیلمبرداری باکیفیت، زوم دو برابری بدون افت کیفیت
    • دوربین سلفی فوق‌العاده
    • دارای ۵G، درگاه میکرو SD و NFC
    نکات منفی
    • بدون شارژر در داخل جعبه
    • بدون قابلیت نوسازی تصویر تطبیقی
    • لرزشگیر ویدیو فقط روی وضوح ۱۰۸۰p کار می‌کند

    راهنمای خرید گوشی موبایل میان‌رده سامسونگ

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه فروردین ۱۴۰۲
    ابعاد ۱۶۱.۳×۷۸.۱×۸.۲ میلی‌متر
    وزن ۱۹۹ گرم
    جنس بدنه قاب جلو از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس
    قاب پشتی و بدنه از جنس پلاستیک
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP67
    صفحه‌ نمایش ۶.۶ اینچ
     Super AMOLED, 120Hz
    رزولوشن تصویر ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل با تراکم ۳۹۰ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 13, One UI 5.1
    چیپ‌ست Mediatek MT6877V Dimensity 1080 (6 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (2×2.6 GHz Cortex-A78 & 6×2.0 GHz Cortex-A55)
    پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 
    حافظه رم ۶ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه دارد
    دوربین اصلی سنسور ۴۸ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو
    فیلمبرداری ۴K@30fps, 1080p@30/60fps, 720p@480fps
    دوربین سلفی سنسور ۱۳ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۴K@30fps, 1080p@30fps
    صدا اسپیکر استریو
    فاقد ۳.۵ میلی‌متری
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0, OTG
    شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G, 5G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (زیر صفحه نمایش)
    باتری لیتیوم-پلیمر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۲۵ وات
    فاقد آداپتور شارژ

    یکی دیگر از جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ به نام گلکسی A34، در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های موبایل میان‌رده با رده قیمتی استثنایی و حتی مقرون‌به‌صرفه نسبت به قابلیت‌ها و برتری‌هایی که دارد، یک انتخاب ایده‌آل محسوب می‌شود. این گوشی موبایل ۱۹۹ گرمی، صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی از نوع سوپر آمولد با روشنایی حداکثر ۱۰۰۰ نیت و وضوح فول اچ‌دی در اختیار دارد که نرخ نوسازی تصویر در آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. کیفیت نمایشگر در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارد.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    بدنه و فریم پلاستیکی اما مرغوب گلکسی A34 سامسونگ از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و روی نمایشگر هم یک لایه محافظ گوریلا گلس ۵ قرار گرفته. یکی از مشخصه‌های عالی این گوشی سامسونگ، گواهی IP67 است که نشان می‌دهد گلکسی A34 در مقابل گرد و غبار و آب تا عمق یک متر به مدت ۳۰ دقیقه دوام می‌آورد. داشتن این مشخصه در بازه قیمتی ۱۲ میلیون تومان برای چنین گوشی خوش‌فرم، زیبا و قدرتمندی یک امتیاز محسوب می‌شود.

    گوشی موبایل گلکسی A34 سامسونگ از تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ با لیتوگرافی ۶ نانومتری در کنار واحد گرافیکی Mali-G68 MC4 و همچنین ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قدرت می‌گیرد. این مشخصات سخت‌افزاری در کنار تجهیز به آخرین و جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید ۱۳ و رابط کاربری به‌روز One UI 5.1، یک خروجی خارق‌العاده را پدید آورده که از پس تمامی پردازش‌های سبک و سنگین یا حتی بازی‌های گرافیکی بر می‌آید. از طرفی، کنترل گرما در این گوشی به بهترین شکل ممکن مهندسی شده و در کارکردهای سنگین، به هیچ‌وجه شاهد داغ شدن دستگاه نیستیم.

    در بخش دوربین ما با یکی از بهترین‌ها روبه‌رو هستیم که چه در زمینه عکاسی و چه فیلمبرداری، عالی ظاهر می‌شود. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال، قابلیت نورگیری خوبی دارد و می‌تواند در شرایط نوری مختلف، نتایج مطلوبی را ثبت کند. از طرفی امکان ضبط ویدیو تا وضوح ۴K@30fps با این لنز وجود دارد که کیفیت این دست از ویدیوها هم عالی است. ناگفته نماند که قابلیت زوم دو برابری در این گوشی به بهترین شکل پیاده‌سازی شده و هیچ افت کیفیتی را در این زوم مشاهده نمی‌کنید. لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی هم عملکرد استانداردی دارد و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی در ماژول دوربین‌های پشتی به چشم می‌خورد. در سوی دیگر، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سلفی را می‌بینیم که آن هم قابلیت ضبط ویدیو تا وضوح ۴K@30fps را داراست و می‌تواند ویدیو و عکس‌های سلفی نسبتا باکیفیتی ثبت کند.

    گوشی موبایل گلکسی A34 سامسونگ دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۲۵ واتی است که بین یک تا یک و نیم روز می‌تواند دوام بیاورد و کارایی خوبی را از خود نشان می‌دهد. با اینکه شارژ سریع در حد گوشی‌هایی مانند شیائومی نیست، اما باز هم این سرعت شارژ به نوعی برای گوشی‌های سامسونگ یک استاندارد است. از دیگر قابلیت‌های گلکسی A34 می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و اسلات میکرو اس‌دی مشترک با سیم‌کارت اشاره کرد. متاسفانه در این گوشی خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری یا حتی شارژر در داخل جعبه نیست.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

    ۱ %
    ۹,۹۹۹,۰۰۰
    ۹,۸۹۹,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro 5G

    ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت | از ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی بسیار زیبا، دو طرف شیشه، مجهز به گواهی IP53 و بسیار خوش‌دست
    • صفحه‌نمایش فوق‌العاده دالبی ویژن OLED با روشنایی بالا، نمایش یک میلیارد رنگ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی
    • شارژدهی بی‌نظیر باتری به همراه شارژ سریع
    • بازدهی سخت‌افزاری عالی، مخصوص گیمرها و فناوری ارتباطی ۵G
    • دو سیم‌کارت ۵G، وای-فای ۶، NFC، مادون قرمز، فناوری دالبی اتموس
    • مجهز به رابط کاربری MIUI 14
    • کیفیت عالی عکاسی و فیلمبرداری
    نکات منفی
    • اسپیکرهایی نه چندان قدرتمند
    • نبود لرزشگیر در ویدیوهای ۴K

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه آبان ۱۴۰۱
    ابعاد ۱۶۳ در ۷۶ در ۸ میلی‌متر
    وزن ۱۸۷ گرم
    جنس بدنه قاب جلو از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس
    قاب پشتی و بدنه از جنس پلاستیک
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP53
    صفحه‌ نمایش ۶.۶۷ اینچ
    OLED, 120Hz
    رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل با تراکم ۳۹۵ پیکسل بر اینج
    سیستم عامل Android 12, MIUI 13
    چیپ‌ست Mediatek MT6877V Dimensity 1080 (6 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (2×2.6 GHz Cortex-A78 & 6×2.0 GHz Cortex-A55)
    پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4        
    حافظه رم ۸ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو
    فیلمبرداری ۴K@30fps, 1080p@30/60/120fps, 720p@960fps
    دوربین سلفی سنسور ۱۶ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30/60fps
    صدا اسپیکر استریو
    جک ۳.۵ میلی‌متری
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0, OTG
    شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G, 5G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (روی لبه گوشی)
    باتری لیتیوم-پلیمر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۶۷ وات

    گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو یکی از محصولات خوب و درجه‌ یک میان‌رده این برند است که سال گذشته در نسخه‌های متعدد وارد بازار شد و با مشخصات عالی خود، همچنان به عنوان یک گزینه فوق‌العاده شناخته می‌شود. این گوشی موبایل ۱۸۷ گرمی از بدنه‌ای دو طرف شیشه با فریم پلاستیکی اما مقاوم بهره می‌برد که روی صفحه‌نمایش را محافظ گوریلا گلس ۵ احاطه کرده. همچنین این گوشی دارای گواهی IP53 برای محافظت در برابر پاشش آب و گرد و غبار است.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت ۱۲ ۵G در قلب خود از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۸۰ با لیتوگرافی ۶ نانومتری و پردازنده ۸ هسته‌ای (۲×۲.۶ GHz Cortex-A78 & 6×2.0 GHz Cortex-A55) بهره می‌برد که در کنار آن، واحد گرافیکی Mali-G68 MC4 به خوبی می‌تواند از پس اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین بر بیاید. ترکیب این مشخصات با صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با توان نمایش یک میلیارد رنگ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل با تراکم ۳۹۵ پیکسل و فناوری‌های دالبی ویژن و HDR10+، تصویری خیره‌کننده با عمق مطلق سیاهی و غنای رنگ بالا در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین حداکثر روشنایی این گوشی به ۹۰۰ نیت می‌رسد که در خود را در کلاس پرچمداران قرار می‌دهد و در شدیدترین شرایط نوری یعنی زیر نور خورشید می‌توانید نمایشگر شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو را به راحتی تماشا کنید.

    در بخش دوربین، ما یک ماژول سه گانه متشکل از لنز ۵۰ مگاپیکسلی عریض اصلی مجهز به لرزشگیر و فوکوس خودکار، ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو را می‌بینیم که با استفاده از دوربین اصلی می‌توان تا کیفیت و وضوح ۴K@30fps فیلمبرداری کرد و البته، تصاویر واضح، شفاف و باکیفیتی را هم در شرایط نوری مناسب به ثبت رساند. در سوی دیگر دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی عریض را داریم که تا وضوح و کیفیت ۱۰۸۰p@60fps می‌تواند فیلمبرداری کند و عکس‌های سلفی نسبتا خوبی را هم به ثبت برساند.

    باتری شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت حجم دارد و می‌تواند یک تا یک و نیم روز کاری را برای شما پشت سر بگذارد. از طرفی، سرعت شارژ ۶۷ واتی فوق‌سریع این گوشی موبایل، زمان بسیار کوتاهی را برای پر کردن باتری از شما می‌گیرد که یک مزیت فوق‌العاده برای شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو محسوب می‌شود.

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت - گلوبال

    ۲ %
    ۱۱,۴۹۷,۵۰۰
    ۱۱,۲۶۷,۵۵۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی سامسونگ Galaxy A54 5G

    ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت | از ۱۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی فوق‌العاده که حس و حال یک پرچمدار را القا می‌کند
    • دارای گواهی IP67 که برای یک گوشی میان‌رده نادر است
    • یکی از بهترین نمایشگرها در کلاس خود
    • نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی
    • غنای رنگ فوق‌العاده
    • باتری و شارژدهی عالی
    • مجهز به جدیدترین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI
    • ارتقا قدرت و بازدهی نسبت به گلکسی A53
    • عملکرد عالی دوربین اصلی از همه لحاظ
    • دوربین سلفی فوق‌العاده با کیفیت
    • فناوری ارتباطی ۵G، وای-فای ۶، میکرو اس‌دی و NFC
    نکات منفی
    • بدون شارژر در داخل جعبه
    • چیپ جدید به اندازه گلکسی A52s قدرتمند نیست
    • لرزشگیر ویدیو فقط روی وضوح ۱۰۸۰p کار می‌کند

    راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه فروردین ۱۴۰۲
    ابعاد ۸.۲×۷۶.۷×۱۵۸.۲ میلی‌متر
    وزن ۲۰۲ گرم
    جنس بدنه قاب جلو و پشت از جنس شیشه
    بدنه از جنس پلاستیک
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP67
    صفحه‌ نمایش ۶.۴ اینچ
     Super AMOLED, 120Hz
    رزولوشن تصویر ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل با تراکم ۴۰۳ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 13, One UI 5.1
    چیپ‌ست Exynos 1380 (5 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (4×2.4 GHz Cortex-A78 & 4×2.0 GHz Cortex-A55)
    پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5
    حافظه رم ۸ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه دارد
    دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو
    فیلمبرداری  ۴K@30fps, 1080p@30/60fps, 720p@480fps
    دوربین سلفی سنسور ۳۲ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری  ۴K@30fps, 1080p@30/60fps
    صدا اسپیکر استریو
    فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0, OTG
    شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G, 5G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (زیر صفحه‌نمایش)
    باتری لیتیوم-پلیمر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۲۵ وات
    فاقد آداپتور شارژ

    امسال سامسونگ با سری گلکسی A خود، تغییرات بنیادی به خصوص در ساختار سخت‌افزاری و ظاهری اعمال کرده، به طوری که گوشی‌های نسبتا بالارده این سری بسیار شبیه به پرچمداران سری S23 هستند. گوشی موبایل گلکسی A54، یکی از جدیدترین اعضای خانواده سری A در سال ۲۰۲۳ است که از بدنه‌ای شیشه‌ای – که در دو سمت به گوریلا گلس ۵ مجهز است – و فریم پلاستیکی برخوردار است. همچنین این گوشی دارای گواهی IP67 است که نشان‌ می‌دهد دستگاه در مقابل گرد و غبار و آب تا عمق یک متر به مدت ۳۰ دقیقه دوام می‌آورد.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی گلکسی A54 از نوع سوپر آمولد ۱۲۰ هرتزی فول اچ‌دی مجهز به HDR10+ و روشنایی بیش از ۱۰۰۰ نیت است که در واقع ما شاهد یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌های موبایلی این روزها در این گوشی هوشمند میان‌رده هستیم. اما در سوی دیگر، این گوشی به تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ با لیتوگرافی ۵ نانومتری مجهز شده که در کنار واحد گرافیکی Mali-G68 MP5، مقدار ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، یکی از بهترین خروجی‌ها و بازدهی‌ها را در کلاس خود ارائه می‌دهد. گلکسی A54 می‌تواند به راحتی همه امور روزانه و عادی را تا سنگین‌ترین و پیچیده‌ترین پردازش‌ها از جمله بازی‌های گرافیکی را به خوبی اجرا کند و به واسطه نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آمولد باکیفیت، خروجی هم روان است و هم بدون لگ و کاستی به چشمان کاربر می‌رسد.

    اما دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عریض اصلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال که در ماژول سه‌گانه پشت دستگاه قرار گرفته، یکی از بهترین نمونه‌ها در بین گوشی‌های میان‌رده محسوب می‌شود. کیفیت عکاسی این دوربین در شرایط نوری متنوع عالی است و می‌توان تصاویر خوش‌رنگ، واضح و زیبایی را به ثبت رساند. همچنین قابلیت فیلمبرداری این لنز تا وضوح ۴K@30fps است که در این بخش هم می‌توان ویدیوهای باکیفیت و جالبی را تهیه کرد. از طرف دیگر، لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی عملکرد نسبتا خوبی دارد و می‌تواند تصاویر عریض با زاویه دید گسترده را به ثبت برساند. یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی هم تکمیل‌کننده ماژول سه گانه دوربین‌های پشتی است که آن هم از کیفیت مناسبی برای تصویربرداری برخوردار است.

    یکی از نقاط قوت گلکسی A54 سامسونگ، دوربین ۳۲ مگاپیکسلی سلفی است که برای عاشقان عکاسی سلفی، کیفیتی کم‌نظیر را رقم می‌زند. همچنین این دوربین قابلیت فیلمبرداری ۴K@30fps هم دارد و می‌توان به واسطه آن، ویدیوهایی شفاف، واضح و خوش‌رنگ سلفی تهیه کرد.

    باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی A54 سامسونگ از شارژدهی بسیار خوبی بهره می‌برد و می‌توان بین یک تا یک و نیم روز را با آن سپری کرد. شارژ سریع ۲۵ واتی این گوشی اگر چه از رقبایی مانند شیائومی کندتر است، اما در استاندارد گوشی‌های سامسونگ خوب محسوب می‌شود و می‌تواند در زمان مناسبی باتری را شارژ کند.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

    مشاهده کالا

    گوشی موبایل شیائومی POCO X5 Pro 5G

    ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت | از ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی بسیار زیبا، آشنا و ارگونومی عالی با بدنه‌ای که قالب دست می‌شود
    • صفحه‌نمایش فوق‌العاده دالبی ویژن OLED با روشنایی بالا و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی
    • شارژدهی بی‌نظیر باتری به همراه شارژ سریع
    • اسپیکرهای استریو پرقدرت با صدایی عالی
    • بازدهی سخت‌افزاری عالی، مخصوص گیمرها و فناوری ارتباطی ۵G
    • دو سیم‌کارت ۵G، وای-فای ۶، NFC، جک ۳.۵ میلی‌متری، مادون قرمز
    • مجهز به رابط کاربری MIUI 14
    نکات منفی
    • نبود اسلات کارت حافظه میکرو SD و همچنین قابلیت رادیو اف‌ام
    • دوربین ماکرو بسیار ضعیف

    راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی پوکو

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه بهمن ۱۴۰۱
    ابعاد ۷.۹×۷۶×۱۶۲.۹ میلی‌متر
    وزن ۱۸۱ گرم
    جنس بدنه قاب جلو از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس
    قاب پشتی و بدنه از جنس پلاستیک
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار
    IP53
    صفحه‌ نمایش ۶.۶۷ اینچ
     AMOLED, 120Hz
    رزولوشن تصویر ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل با تراکم ۳۹۵ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 12, MIUI 14 for POCO
    چیپ‌ست Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G (6 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (1×2.4 GHz Cortex-A78 & 3×2.2 GHz Cortex-A78 & 4×1.9 GHz Cortex-A55)
    پردازنده گرافیکی Adreno 642L
    حافظه رم ۸ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو
    فیلمبرداری ۴K@30fps, 1080p@30/60/120fps
    دوربین سلفی سنسور ۱۶ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30/60fps
    صدا اسپیکر استریو
    جک ۳.۵ میلی‌متری
    کیفیت صدای
     ۲۴-bit/192kHz
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0, OTG
    شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G, 5G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (روی لبه گوشی)
    باتری لیتیوم‌-پلیمر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۶۷ وات

    گوشی موبایل شیائومی پوکو X5 Pro 5G یکی از جدیدترین محصولات شیائومی با زیر برند پوکو است که آمده تا دوباره خاطران قدرت سری X پوکو را زنده کند. این گوشی ۱۸۱ گرمی از فریم و بدنه‌ای پلاستیکی اما مرغوب و زیبا برخوردار است که ارگونومی خوب آن باعث می‌شود گوشی به خوبی در دست جای بگیرد و چفت دست بشود. روی صفحه‌نمایش لایه محافظ گوریلا گلس ۵ قرار گرفته تا از نمایشگر محافظت کند. همچنین این گوشی دارای گواهی IP53 برای محافظت در برابر پاشش آب و گرد و غبار است.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    گوشی موبایل قدرتمند و زیبای پوکو X5 Pro 5G از تراشه اسنپ‌دراگون ۷۷۸G 5G با لیتوگرافی ۶ نانومتری در کنار واحد گرافیکی Adrenp 642L، مقدار ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، به راحتی می‌تواند از پس بازی‌ها و برنامه‌های سبک تا سنگین بر بیاید. شیائومی این گوشی را طوری طراحی و پیاده‌سازی کرده که می‌تواند به عنوان یک گوشی گیمینگ که صفحه‌نمایش آمولد فول اچ‌دی یک میلیارد رنگی ۱۲۰ هرتزی دارد، مورد استفاده قرار گیرد. همچنین روشنایی بیش از ۹۰۰ نیتی نمایشگر گوشی موبایل شیائومی پوکو X5 Pro 5G در هر فضایی حتی زیر نور مستقیم خورشید، کاملا معلوم و واضح است.

    اما در بخش دوربین، ما یک ماژول سه‌گانه مجهز به لنز عریض اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو را داریم که عملکرد لنز اصلی در سطح قابل قبولی برای فیلمبرداری تا وضوح ۴K@30fps و عکاسی در شرایط نوری مناسب دارا است. در این بین شاید دوربین ماکرو را بتوانیم ضعیف‌ترین دوربین گوشی بنامیم. از طرف دیگر، این گوشی موبایل به لنز سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است که تقریبا از کیفیت استانداردی برخوردار است و می‌تواند تا وضوح ۱۰۸۰@۶۰fps فیلمبرداری کند.

    اما در بخش باتری، گوشی موبایل شیائومی پوکو X5 Pro 5G یکی از بهترین‌ها در بازه قیمتی خود است، به طوری که با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۶۷ واتی، این گوشی به راحتی می‌تواند یک تا یک و نیم روز دوام بیاورد و در زمانی حدود ۴۵ دقیقه، صفر تا صد شارژ شود.

    گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

    گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت - گلوبال

    ۱۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus 5G

    ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت | از ۱۳,۹۸۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی بسیار زیبا، دو طرف شیشه، مجهز به گواهی IP53 و بسیار خوش‌دست
    • صفحه‌نمایش فوق‌العاده دالبی ویژن OLED با روشنایی بالا، نمایش یک میلیارد رنگ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی
    • شارژدهی بی‌نظیر باتری به همراه شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی
    • بازدهی سخت‌افزاری عالی، مخصوص گیمرها و فناوری ارتباطی ۵G
    • دو سیم‌کارت ۵G، وای-فای ۶، NFC، مادون قرمز، فناوری دالبی اتموس
    • مجهز به رابط کاربری MIUI 14
    • کیفیت عالی عکاسی و فیلمبرداری با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی
    نکات منفی
    • اسپیکرهایی نه چندان قدرتمند
    • نبود لرزشگیر در ویدیوهای ۴K

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه آبان ۱۴۰۱
    ابعاد ۸.۹×۷۶×۱۶۲.۹ میلی‌متر
    وزن ۲۰۸.۴ گرم
    جنس بدنه قاب جلو از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس
    قاب پشتی و بدنه از جنس پلاستیک
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP53
    صفحه‌ نمایش ۶.۶۷ اینچ
    OLED, 120Hz
    رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل با تراکم ۳۹۵ پیکسل بر اینج
    سیستم عامل Android 12, MIUI 13
    چیپ‌ست Mediatek MT6877V Dimensity 1080 (6 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (2×2.6 GHz Cortex-A78 & 6×2.0 GHz Cortex-A55)
    پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4        
    حافظه رم ۸ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو
    فیلمبرداری ۴K@30fps, 1080p@30/60/120fps, 720p@960fps
    دوربین سلفی سنسور ۱۶ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30/60fps
    صدا اسپیکر استریو
    جک ۳.۵ میلی‌متری
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0, OTG
    شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G, 5G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (روی لبه گوشی)
    باتری لیتیوم-پلیمر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۱۲۰ وات

    گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس یکی از محصولات خوب و درجه‌ یک میان‌رده این برند است که سال گذشته در نسخه‌های متعدد وارد بازار شد و با مشخصات عالی خود، همچنان به عنوان یک گزینه فوق‌العاده شناخته می‌شود. در مدل پرو پلاس ما شباهت‌های خیلی زیادی با مدل پرو می‌بینیم، اما در بخش باتری و دوربین تفاوت‌های زیاد و ارتقای خوبی مشاهده می‌شود. این گوشی موبایل ۲۰۸ گرمی از بدنه‌ای دو طرف شیشه با فریم پلاستیکی اما مقاوم بهره می‌برد که روی صفحه‌نمایش را محافظ گوریلا گلس ۵ احاطه کرده. همچنین این گوشی دارای گواهی IP53 برای محافظت در برابر پاشش آب و گرد و غبار است.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت ۱۲ ۵G در قلب خود از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۸۰ با لیتوگرافی ۶ نانومتری و پردازنده ۸ هسته‌ای (۲×۲.۶ GHz Cortex-A78 & 6×2.0 GHz Cortex-A55) بهره می‌برد که در کنار آن، واحد گرافیکی Mali-G68 MC4 به خوبی می‌تواند از پس اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین بر بیاید. ترکیب این مشخصات با صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با توان نمایش یک میلیارد رنگ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل با تراکم ۳۹۵ پیکسل و فناوری‌های دالبی ویژن و HDR10+، تصویری خیره‌کننده با عمق مطلق سیاهی و غنای رنگ بالا در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین حداکثر روشنایی این گوشی به ۹۰۰ نیت می‌رسد که در خود را در کلاس پرچمداران قرار می‌دهد و در شدیدترین شرایط نوری یعنی زیر نور خورشید می‌توانید نمایشگر شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو را به راحتی تماشا کنید.

    در بخش دوربین، ما یک ماژول سه گانه متشکل از لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی عریض اصلی مجهز به لرزشگیر و فوکوس خودکار، ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو را می‌بینیم که با استفاده از دوربین اصلی می‌توان تا کیفیت و وضوح ۴K@30fps فیلمبرداری کرد و البته، تصاویر واضح، شفاف و باکیفیتی را هم در شرایط نوری مناسب به ثبت رساند. در سوی دیگر دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی عریض را داریم که تا وضوح و کیفیت ۱۰۸۰p@60fps می‌تواند فیلمبرداری کند و عکس‌های سلفی نسبتا خوبی را هم به ثبت برساند.

    باتری شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت حجم دارد و می‌تواند یک تا یک و نیم روز کاری را برای شما پشت سر بگذارد. از طرفی، سرعت شارژ ۱۲۰ واتی فوق‌سریع این گوشی موبایل، زمان بسیار کوتاهی را برای پر کردن باتری از شما می‌گیرد که یک مزیت فوق‌العاده برای شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو محسوب می‌شود.

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

    گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت - گلوبال

    ۲ %
    ۱۴,۵۹۰,۰۰۰
    ۱۴,۲۹۰,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل شیائومی Poco F5

    ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت | از ۱۴,۸۹۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • بدنه‌ای زیبا و خوش‌فرم در عین سادگی و سبکی
    • صفحه‌نمایش فوق‌العاده دالبی ویژن AMOLED با روشنایی بالا، نمایش یک میلیارد رنگ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی
    • شارژدهی بی‌نظیر باتری به همراه شارژ فوق سریع ۶۷ واتی
    • بازدهی سخت‌افزاری عالی به لطف چیپ اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دوم
    • کیفیت عالی عکاسی و فیلمبرداری به جز سلفی
    • جک ۳.۵ میلی‌متری، گواهی IP53، هپتیک‌های عالی، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌ئازی
    نکات منفی
    • عملکرد نه چندان خوب دوربین سلفی
    • حالت شب هنوز نیاز به کار دارد

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه اردیبهشت ۱۴۰۲
    ابعاد ۱۶۱.۱x75x7.9 میلی‌متر
    وزن ۱۸۱ گرم
    جنس بدنه قاب جلو از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس
    قاب پشتی و بدنه از جنس پلاستیک
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP53
    صفحه‌ نمایش ۶.۶۷ اینچ
    AMOLED, 120Hz
    رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل با تراکم ۳۹۵ پیکسل بر اینج
    سیستم عامل Android 13, MIUI 14 for POCO
    چیپ‌ست Qualcomm SM7475-AB Snapdragon 7+ Gen 2 (4 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (1×2.91 GHz Cortex-X2 & 3×2.49 GHz Cortex-A710 & 4×1.8 GHz Cortex-A510)
    پردازنده گرافیکی Adreno 725      
    حافظه رم ۱۲ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۶۴ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو
    فیلمبرداری  ۴K@30fps, 1080p@30/60/120fps, gyro-EIS
    دوربین سلفی سنسور ۱۶ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30/60fps
    صدا اسپیکر استریو
    جک ۳.۵ میلی‌متری
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0, OTG
    شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G, 5G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (روی لبه گوشی)
    باتری لیتیوم-پلیمر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۶۷ وات

    گوشی پوکو F5 شیائومی، مدل پایه سری F5 خانواده پوکو است که مشخصات نسبتا خوبی را در بازه پر رقابت ارائه می‌هد. این گوشی از بدنه‌ای پلاستیکی اما خوش‌فرم و زیبا ساخته شده و شیائومی در قسمت پشت، به جای قرار دادن دوربین‌ها در یک جزیره مشخص، آن‌ها را به شکل جزیره های مستقل و مسطح با بدنه کار گذاشته و شکل و شمایل مدرنی را ارائه می‌دهد.  همچنین این گوشی به گواهی IP53 به خاطر مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب مجهز است.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    این گوشی به یک نمایشگر AMOLED با ۶۸ میلیارد رنگ، ۶.۶۷ اینچ پهنا و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل مجهز است که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و حداکثر روشنایی صفحه در آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. همچنین یک لایه محافظتی گوریلا گلس ۵، روی نمایشگر را پوشانده است. کیفیت تصویر نمایشگر در بازه قیمتی خود عالی است و به راحتی حس یک محصول پریمیوم و شبه پرچمدار را القا می‌کند.

    در قلب این گوشی هوشمند، ما چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۷+ نسل دوم با لیتوگرافی ۴ نانومتری را داریم که در کنار واحد گرافیکی Adreno 725، می‌تواند به راحتی از پس انجام امور روزانه، اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی های سبک و سنگین بر بیاید. همچنین مقدار ۱۲ گیگابایت حافظه رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات، مقداری کافی برای آسودگی خیال کاربر به نظر می‌رسد. متاسفانه این گوشی اسلات کارت حافظه ندارد، اما وجود جک ۳.۵ میلی‌متری را می‌توان یک نقطه قوت اساسی عنوان کرد.

    دوربین ۶۴ مگاپیکسلی عریض اصلی این گوشی توانایی خوبی در ثبت تصاویر شفاف و واضح را دارد و از طرفی، می‌توان فیلمبرداری تا وضوح ۴K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه با آن انجام داد. همچنین دو دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی دیده می‌شود که کیفیت دوربین فوق‌عریض استاندارد‌تر است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی هم می‌تواند تصاویر معمولی و مناسب سلفی برایتان ثبت کند و تا وضوح ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری داشته باشد.

    این گوشی هم مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند دیگر بازار، از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۶۷ واتی بهره می‌برد که شارژدهی آن تا یک روز و نیم یا یک روز بسیار شلوغ، می‌تواند نظر شما را جلب کند. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت روی دکمه پاور اشاره کرد.

    گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F5 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - گلوبال

    گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F5 دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت - گلوبال

    ۴ %
    ۱۵,۶۹۹,۰۰۰
    ۱۵,۰۹۹,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل ناتینگ Phone 1

    ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت | از ۱۵,۶۸۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی خاص شیشه‌ای و رابط کاربری Glyph UI (چراغ‌های ال‌ای‌دی) بی‌نظیر
    • دارای گواهی IP53 مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش آب
    • نمایشگر OLED با کیفیت، HDR مناسب، ۱۲۰ هرتز و دقت رنگ عالی
    • عمر مناسب باتری و شارژ سریع کافی
    • بازدهی سخت‌افزاری فوق‌العاده و ثبات عالی
    • رابط کاربری سبک و روان Nothing OS که شبیه به اندروید خام است
    • عملکرد بسیار خوب دوربین‌ها در روز، شب و عکاسی و فیلمبرداری
    نکات منفی
    • بلندگوها چندان قوی نیستند
    • بدون شارژر داخل جعبه

    راهنمای خرید گوشی موبایل ناتینگ فون 1

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه تیر ۱۴۰۱
    ابعاد ۸.۳×۷۵.۸×۱۵۹.۲ میلی‌متر
    وزن ۱۹۳ گرم
    جنس بدنه فریم از جنس آلومینیوم
    قاب پشت از جنس شیشه گوریلا گلس ۵
    قاب جلو از جنس شیشه گوریلا گلس ۵
    چینش ال‌ای‌دی به نام Glyph UI
    چراغ قرمز نشان‌دهنده ضبط ویدیو
    گواهی IP53 مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب
    صفحه‌ نمایش ۶.۵۵ اینچ
    OLED | 120Hz
    رزولوشن تصویر ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل با تراکم ۴۰۲ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 12,Nothing OS 1.1.7
    چیپ‌ست Qualcomm SM7325-AE Snapdragon 778G+ 5G (6 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (1×2.5 GHz Cortex-A78 & 3×2.4 GHz Cortex-A78 & 4×1.9 GHz Cortex-A55)
    پردازنده گرافیکی Adreno 642L
    حافظه رم ۸ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    فیلمبرداری ۴K@30fps, 1080p@30/60fps
    لرزشگیر اپتیکال
    دوربین سلفی سنسور ۱۶مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30fps
    صدا اسپیکر‌های استریو
    بدون جک ۳.۵ میلی‌متری
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0
    شبکه‌های ارتباطی ۵G، ۴G، ۳G، ۲G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (اپتیکال زیرصفحه‌نمایش)
    باتری لیتیوم-یونی ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۳۳ وات
    شارژ بی‌سیم ۱۵ وات
    شارژ معکوس ۵ وات

    ناتینگ Phone 1 را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین و نوآورانه‌ترین گوشی‌های چند سال اخیر دانست. مشخصه اصلی این گوشی، نورپردازی هوشمندانه در بدنه پشتی آن است که برای حالت‌های مختلف مانند تماس و اعلانات کاربرد دارند. طراحی قاب حالت شفاف‌ دارد که جلوه جالب و متفاوتی را نسبت به باقی گوشی‌های موبایل ارائه می‌دهد.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    این گوشی به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی OLED صد و بیست هرتزی بسیار باکیفیتی مجهز است. حسگر اثر انگشت اپتیکال ناتینگ Phone 1 زیر نمایشگر کار شده و عملکردی فوق‌العاده سریع دارد. ناتینگ Phone 1 از چیپ اسنپ‌دراگون ۷۷۸G+ استفاده می‌کند که در واقع تراشه‌ میان‌رده سطح بالا محسوب می‌شود. با این حال عملکردهای روزانه عالی و روان است و اجرای بازی‌های سنگین گرافیکی به خوبی انجام می‌شود. این گوشی دارای دو دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عریض و فوق‌عریض است که در همه حالت‌های شب و روز و عکاسی و فیلمبرداری، نتایج درخشانی را ثبت می‌کنند. همچنین دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی ناتینگ Phone 1 هم از کیفیت مناسبی برخوردار است.

    این گوشی از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ سریع ۳۳ واتی استفاده می‌کند که می‌تواند یک روز کامل را دوام بیاورد و نیم ساعته، ۵۰ درصد شارژ شود.

    گوشی موبایل ناتینگ مدل Phone 1 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل ناتینگ مدل Phone 1 دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

    ۲ %
    ۱۵,۱۴۹,۰۰۰
    ۱۴,۷۹۹,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل شیائومی ۱۳T

    ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت | از ۱۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • جنس بدنه عالی، گواهی IP68 و زیبایی خاص بدنه چرم مصنوعی
    • صفحه‌نمایش فوق‌العاده دالبی ویژن OLED با روشنایی بالا، عمق رنگ ۱۲ بیتی و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی
    • شارژدهی عالی باتری به همراه شارژ فوق سریع ۶۷ واتی
    • بازدهی سخت‌افزاری عالی
    • کیفیت عالی عکاسی و فیلمبرداری
    • تا ۴ سال به روزرسانی اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی
    نکات منفی
    • عملکرد ناامیدکننده دوربین سلفی در بسیاری از مواقع
    • حالت ۱۴۴ هرتزی در بیشتر اپلیکیشن‌ها و منوها کار نمی‌کند

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه اردیبهشت ۱۴۰۲
    ابعاد ۱۶۲.۲×۷۵.۷×۸.۵ میلی‌متر
    وزن ۱۹۳ گرم
    جنس بدنه قاب جلو از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس ۵
    قاب پشتی و بدنه از جنس شیشه یا چرم مصنوعی
    فریم پلاستیکی
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP68
    صفحه‌ نمایش ۶.۶۷ اینچ
    AMOLED, 144Hz
    رزولوشن تصویر ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل با تراکم ۴۴۶ پیکسل بر اینج
    سیستم عامل Android 13, MIUI 14
    چیپ‌ست Mediatek MT6896Z Dimensity 8200 Ultra (4 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (1×3.1 GHz Cortex-A78 & 3×3.0 GHz Cortex-A78 & 4×2.0 GHz Cortex-A55)
    پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6     
    حافظه رم ۱۲ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم ۲ برابری اپتیکال
    فیلمبرداری ۴K@30fps (HDR10+), 1080p@30/60/120fps, gyro-EIS
    دوربین سلفی سنسور ۲۰ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30fps, HDR10+
    صدا اسپیکر استریو
    بدون جک ۳.۵ میلی‌متری
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0, OTG
    شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G, 5G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (اپتیکال زیر صفحه‌نمایش)
    باتری لیتیوم-پلیمر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۶۷ وات

    گوشی‌های قاتل پرچمدار سری T شیائومی جزو انتخاب‌های خوب بازار محسوب می‌شوند و حالا با گوشی شیائومی ۱۳T روبه‌رو هستیم. این گوشی هوشمند در دو نسخه با بدنه‌ای شیشه‌ای و سیلیکون پولیمری عرضه شده که بدنه پولیمری، ظاهر شیک و باکلاسی به گوشی داده است. همچنین برای اولین بار در خانواده گوشی‌های سری T شیائومی، این گوشی به گواهی IP68 برای محافظت کامل در مقابل گرد و غبار و آب تا عمق یک و نیم متری و به مدت ۳۰ دقیقه مجهز شده است.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    این گوشی به یک نمایشگر AMOLED با ۶۸ میلیارد رنگ، ۶.۶۷ اینچ پهنا و وضوح ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل مجهز است که نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی دارد و حداکثر روشنایی صفحه در آن به ۲۶۰۰ نیت می‌رسد. همچنین یک لایه محافظتی گوریلا گلس ۵، روی نمایشگر را پوشانده است. به نوعی این نمایشگر یکی از بهترین‌های بازار و در کلاس پرچمداران است.

    در قلب این گوشی هوشمند، ما چیپ‌ست ۴ نانومتری دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا را داریم که در کنار واحد گرافیکی Mali-G610 MC6، می‌تواند به راحتی از پس انجام امور روزانه، اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی های سبک و سنگین بر بیاید. همچنین مقدار ۱۲ گیگابایت حافظه رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات، مقداری کافی برای آسودگی خیال کاربر به نظر می‌رسد. متاسفانه این گوشی اسلات کارت حافظه ندارد و خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هم نیست که در این سطح، جای تعجبی ندارد.

    دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عریض اصلی این گوشی توانایی خوبی در ثبت تصاویر شفاف و واضح را دارد و از طرفی، می‌توان فیلمبرداری تا وضوح ۴K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه با آن انجام داد، اما انتظار داشتیم که نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را هم در این گوشی داشته باشیم. همچنین این دوربین به لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار مجهز است. لنز تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی هم در این گوشی می‌تواند تصاویری تا زوم ۲ برابر اپتیکال با کیفیت ثبت کند و لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی هم عملکرد نسبتا خوبی ارائه می‌دهد. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی این گوشی هم می‌تواند تصاویر نسبتا خوبی ثبت کند و تا وضوح ۱۰۸۰p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه به ضبط ویدیو بپردازد که البته انتظار می‌رفت در این بازه قیمتی، حداقل نرخ ۶۰ فریم را داشته باشیم.

    این گوشی هم مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند دیگر بازار، از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۶۷ واتی بهره می‌برد که شارژدهی آن تا یک روز و نیم یا یک روز بسیار شلوغ، می‌تواند نظر شما را جلب کند. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کرد که برای اولین بار در خانواده سری T اتفاق می‌افتد.

    گوشی موبایل شیائومی مدل 13T دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

    گوشی موبایل شیائومی مدل ۱۳T دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت

    ۱۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل سامسونگ S21 FE 5G

    ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت | از ۱۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • صفحه‌نمایش AMOLED HDR10 عالی، ۱۲۰ هرتز و با دقت رنگ فوق‌العاده
    • طراحی زیبا و مینیمال گوشی
    • استفاده مناسب از تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ که پابه‌پای مدل اسنپدراگون ۸۸۸ حرکت می‌کند
    • عملکرد فوق‌العاده دوربین چه در روز و شب و چه در عکس و فیلم
    • رابط کاربری OneUI 4 دوست‌داشتنی است
    • بلندگوهای استریو با صدای کافی
    نکات منفی
    • هیچ شارژری در جعبه نیست
    • نرخ نوسازی تصویر تطبیقی و پویا نیست
    • بدون جک ۳.۵ میلی‌متری، بدون درگاه میکرو اس‌دی و بدون فوکوس خودکار برای دوربین سلفی

    راهنمای خرید گوشی موبایل قاتل پرچمدار

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه دی ۱۴۰۰
    ابعاد ۷.۹×۷۴.۵×۱۵۵.۷ میلی‌متر
    وزن ۱۷۷ گرم
    جنس بدنه قاب جلو از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس
    قاب پشتی از جنس پلاستیک
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP68
    صفحه‌ نمایش ۶.۴ اینچ
    Dynamic AMOLED 2X, 120Hz
    رزولوشن تصویر ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل با تراکم ۴۰۷ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 12, One UI 4
    چیپ‌ست Exynos 2100 (5 nm) – Version 2
    پردازنده مرکزی Octa-core (1×2.9 GHz Cortex-X1 & 3×2.80 GHz Cortex-A78 & 4×2.2 GHz Cortex-A55) – Version 2
    پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP14
    حافظه رم ۸ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۱۲ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو
    سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    فیلمبرداری ۴K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 720p@960fps
    دوربین سلفی سنسور ۳۲ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۴K@30/60fps, 1080p@30/60fps
    صدا اسپیکر استریو
    بدون جک ۳.۵ میلی‌متری
    صدا با کیفیت ۳۲ بیت / ۳۸۴kHz
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C
    شبکه‌های ارتباطی ۵G، ۴G، ۳G، ۲G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (زیر صفحه‌نمایش)
    باتری لیتیوم-یونی ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۲۵ وات
    شارژ بی‌سیم ۱۵ وات
    شارژ معکوس

    گلکسی S21 FE را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ و قاتل پرچمداری دانست که قیمت و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. بدنه این گوشی از پلاستیک مرغوب است و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۱.۵ متر را داراست.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    نمایشگر ۶.۴ اینچی گلکسی S21 FE از نوع آمولد ۱۲۰ هرتزی و دارای لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس است. این گوشی از چیپ اگزینوس ۲۱۰۰ بهره می‌برد که از پس امور روزانه و اجرای بازی‌های سنگین به راحتی برمی‌آید. گلکسی S21 FE دارای یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی عریض، ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و زوم ۸ مگاپیکسلی اپتیکال ۳ برابری است که همگی عملکرد مثال‌زدنی دارند. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی هم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. دوربین اصلی و سلفی می‌توانند ویدیوهایی تا وضوح ۴K@60fps ضبط کنند. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی می‌تواند پاسخگوی یک روز کاری سنگین باشد و با قابلیت شارژ سریع ۲۵ وات، چیزی حدود ۸۰ دقیقه زمان برای شارژ صفر تا صد باتری نیاز است.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

    ۲ %
    ۲۰,۳۰۰,۰۰۰
    ۱۹,۸۹۹,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل ناتینگ Phone 1

    ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت | از ۲۰,۹۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی خاص شیشه‌ای و رابط کاربری Glyph UI (چراغ‌های ال‌ای‌دی) بی‌نظیر
    • دارای گواهی IP53 مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش آب
    • نمایشگر OLED با کیفیت، HDR مناسب، ۱۲۰ هرتز و دقت رنگ عالی
    • عمر مناسب باتری و شارژ سریع کافی
    • بازدهی سخت‌افزاری فوق‌العاده و ثبات عالی
    • رابط کاربری سبک و روان Nothing OS که شبیه به اندروید خام است
    • عملکرد بسیار خوب دوربین‌ها در روز، شب و عکاسی و فیلمبرداری
    نکات منفی
    • بلندگوها چندان قوی نیستند
    • بدون شارژر داخل جعبه

    راهنمای خرید گوشی موبایل ناتینگ فون

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه تیر ۱۴۰۱
    ابعاد ۸.۳×۷۵.۸×۱۵۹.۲ میلی‌متر
    وزن ۱۹۳ گرم
    جنس بدنه فریم از جنس آلومینیوم
    قاب پشت از جنس شیشه گوریلا گلس ۵
    قاب جلو از جنس شیشه گوریلا گلس ۵
    چینش ال‌ای‌دی به نام Glyph UI
    چراغ قرمز نشان‌دهنده ضبط ویدیو
    گواهی IP53 مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب
    صفحه‌ نمایش ۶.۵۵ اینچ
    OLED | 120Hz
    رزولوشن تصویر ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل با تراکم ۴۰۲ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 12,Nothing OS 1.1.7
    چیپ‌ست Qualcomm SM7325-AE Snapdragon 778G+ 5G (6 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (1×2.5 GHz Cortex-A78 & 3×2.4 GHz Cortex-A78 & 4×1.9 GHz Cortex-A55)
    پردازنده گرافیکی Adreno 642L
    حافظه رم ۱۲ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    فیلمبرداری ۴K@30fps, 1080p@30/60fps
    لرزشگیر اپتیکال
    دوربین سلفی سنسور ۱۶مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30fps
    صدا اسپیکر‌های استریو
    بدون جک ۳.۵ میلی‌متری
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0
    شبکه‌های ارتباطی ۵G، ۴G، ۳G، ۲G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (اپتیکال زیرصفحه‌نمایش)
    باتری لیتیوم-یونی ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۳۳ وات
    شارژ بی‌سیم ۱۵ وات
    شارژ معکوس ۵ وات

    ناتینگ Phone 1 را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین و نوآورانه‌ترین گوشی‌های چند سال اخیر دانست. مشخصه اصلی این گوشی، نورپردازی هوشمندانه در بدنه پشتی آن است که برای حالت‌های مختلف مانند تماس و اعلانات کاربرد دارند. طراحی قاب حالت شفاف‌ دارد که جلوه جالب و متفاوتی را نسبت به باقی گوشی‌های موبایل ارائه می‌دهد.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    این گوشی به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی OLED صد و بیست هرتزی بسیار باکیفیتی مجهز است. حسگر اثر انگشت اپتیکال ناتینگ Phone 1 زیر نمایشگر کار شده و عملکردی فوق‌العاده سریع دارد. ناتینگ Phone 1 از چیپ اسنپ‌دراگون ۷۷۸G+ استفاده می‌کند که در واقع تراشه‌ میان‌رده سطح بالا محسوب می‌شود. با این حال عملکردهای روزانه عالی و روان است و اجرای بازی‌های سنگین گرافیکی به خوبی انجام می‌شود. این گوشی دارای دو دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عریض و فوق‌عریض است که در همه حالت‌های شب و روز و عکاسی و فیلمبرداری، نتایج درخشانی را ثبت می‌کنند. همچنین دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی ناتینگ Phone 1 هم از کیفیت مناسبی برخوردار است.

    این گوشی از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ سریع ۳۳ واتی استفاده می‌کند که می‌تواند یک روز کامل را دوام بیاورد و نیم ساعته، ۵۰ درصد شارژ شود.

    گوشی موبایل ناتینگ مدل Phone 1 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

    گوشی موبایل ناتینگ مدل Phone 1 دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت

    ۵ %
    ۲۱,۸۹۹,۰۰۰
    ۲۰,۸۹۹,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل شیائومی Poco F5 Pro

    ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت | از ۲۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • صفحه‌نمایش عالی ۱۴۴۰p آمولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، دالبی ویژن و HDR10+
    • کارایی فوق‌العاده دوربین اصلی در نور روز یا شرایط نوری مساعد و همچنین ضبط عالی ویدیو
    • فضای ذخیره‌سازی اطلاعات ۵۱۲ گیگابایتی
    • بازدهی سخت‌افزاری عالی
    نکات منفی
    • کارایی به شدت معمولی دوربین در حالت نور کم
    • ضعف دوربین فوق‌عریض
    • داغ کردن گاه و بی‌گاه گوشی در کارکردهای سنگین

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه اردیبهشت ۱۴۰۲
    ابعاد ۱۶۲.۸×۷۵.۴×۸.۶ میلی‌متر
    وزن ۲۰۴ گرم
    جنس بدنه قاب جلو از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس ۵
    قاب پشتی و بدنه از جنس شیشه
    فریم پلاستیکی
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP53
    صفحه‌ نمایش ۶.۶۷ اینچ
    AMOLED, 144Hz
    رزولوشن تصویر ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل با تراکم ۵۲۶ پیکسل بر اینج
    سیستم عامل Android 13, MIUI 14 for POCO
    چیپ‌ست Qualcomm SM8475 Snapdragon 8+ Gen 1 (4 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (1×3.0 GHz Cortex-X2 & 3×2.5 GHz Cortex-A710 & 4×1.80 GHz Cortex-A510)
    پردازنده گرافیکی Adreno 730
    حافظه رم ۱۲ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۶۴ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو
    فیلمبرداری ۸K@24fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps, gyro-EIS
    دوربین سلفی سنسور ۱۶ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30/60fps
    صدا اسپیکر استریو
    بدون جک ۳.۵ میلی‌متری
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0, OTG
    شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G, 5G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (اپتیکال زیر صفحه‌نمایش)
    باتری لیتیوم-پلیمر ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۶۷ وات
    شارژ ۳۰ وات بی‌سیم

    یکی از جدیدترین اعضای خانواده شیائومی در سال ۲۰۲۳، شیائومی پوکو F5 پرو است که از ظاهری شیک و البته نمایشگر و سخت‌افزاری قدرتمند که می‌تواند برای گیمرها و افرادی که تمایل به تماشای محتوا در گوشی خود دارند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این گوشی ۲۰۴ گرمی، بدنه‌ای از جنس شیشه با فریم پلاستیکی دارد و روی آن، یک لایه محافظتی گوریلا گلس ۵ کار شده. همچنین با توجه به گواهی IP58، این گوشی در مقابل گرد و غبار و پاشش آب مقاوم است.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    این گوشی به یک نمایشگر AMOLED با ۶۸ میلیارد رنگ، ۶.۶۷ اینچ پهنا و وضوح ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل مجهز است که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و حداکثر روشنایی صفحه در آن به ۱۴۰۰ نیت می‌رسد. رزولوشن بالا و دقت رنگ فوق‌العاده در کنار فناوری‌های دابلی ویژن و HDR10+، صفحه‌نمایش این گوشی را در سطح پرچمداران بازار بالا برده است.

    در قلب این گوشی هوشمند، ما چیپ‌ست ۴ نانومتری اسنپ‌دراگون ۸+ نسل اول را داریم که در کنار واحد گرافیکی Adreno 730، می‌تواند به راحتی از پس انجام امور روزانه، اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی های سبک و سنگین بر بیاید. همچنین مقدار ۱۲ گیگابایت حافظه رم در کنار ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات، مقداری کافی برای آسودگی خیال کاربر به نظر می‌رسد. متاسفانه این گوشی اسلات کارت حافظه ندارد و خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هم نیست.

    دوربین ۶۴ مگاپیکسلی عریض اصلی این گوشی توانایی خوبی در ثبت تصاویر شفاف و واضح را دارد و از طرفی، می‌توان فیلمبرداری تا وضوح ۸K و نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه با آن انجام داد. همچنین امکان فیلمبرداری ۴K تا ۶۰ فریم بر ثانیه، نتایج بسیار خوبی را به همراه دارد. همچنین این دوربین به لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار مجهز است. در کنار دوربین اصلی، یک لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی نسبتا مناسب و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی که نمی‌توان خیلی روی کارای‌اش حساب کرد، قرار گرفته است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این دوربین هم در بهترین حالت ممکن، می‌تواند عکس‌های سلفی نرمالی ثبت کند، اما انتظار زیادی از آن نباید داشت.

    این گوشی از یک باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۶۷ واتی سیمی و ۳۰ واتی بی‌سیم بهره می‌برد که شارژدهی آن تا یک روز و نیم یا یک روز بسیار شلوغ، می‌تواند نظر شما را جلب کند. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

    گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F5 Pro دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - گلوبال

    گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F5 Pro دو سیم کارت ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت - گلوبال

    ۱ %
    ۲۱,۵۵۷,۰۰۰
    ۲۱,۳۴۱,۴۳۰ تومان
    مشاهده و خرید

     

    گوشی موبایل سامسونگ S23 FE 5G

    ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت | از ۲۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • صفحه‌نمایش AMOLED HDR10 مثال زدنی، ۱۲۰ هرتز و با دقت رنگ فوق‌العاده
    • طراحی زیبا و مینیمال گوشی با توجه به خانواده S23
    • بازدهی خوب چیپ‌ست و اجرای روان برنامه‌ها و بازی‌های سبک و سنگین
    • ارتقا کیفی دوربین اصلی و توانایی ثبت تصاویر با کیفیت‌تر
    • پشتیبانی تا ۴ نسخه اندروید
    • عملکرد خوب باتری
    نکات منفی
    • حاشیه‌های زیاد اطراف نمایشگر ما را یاد گوشی‌های میان‌رده می‌اندازد

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه مهر ۱۴۰۲
    ابعاد ۱۵۸ در ۷۶.۵ در ۸.۲ میلی‌متر
    وزن ۲۰۹ گرم
    جنس بدنه قاب جلو از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس
    قاب پشتی از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس
    فریم آلومینیومی

    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP68
    صفحه‌ نمایش ۶.۴ اینچ
    Dynamic AMOLED 2X, 120Hz
    رزولوشن تصویر ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل با تراکم ۴۰۳ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 13, One UI 5.1
    چیپ‌ست Exynos 2200 (4 nm) – Version 2
    پردازنده مرکزی Octa-core (1×2.8 GHz Cortex-X2 & 3×2.50 GHz Cortex-A710 & 4×1.8 GHz Cortex-A510)
    پردازنده گرافیکی Xclipse 920
    حافظه رم ۸ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو
    سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    فیلمبرداری ۸K@24fps, 4K@30fps, 1080p@30/60/120/240fps, 720p@960fps
    دوربین سلفی سنسور ۱۰ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۴K@30/60fps, 1080p@30/60fps
    صدا اسپیکر استریو
    بدون جک ۳.۵ میلی‌متری
    صدا با کیفیت ۳۲ بیت / ۳۸۴kHz
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C
    شبکه‌های ارتباطی ۵G، ۴G، ۳G، ۲G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (زیر صفحه‌نمایش)
    باتری لیتیوم-یونی ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۲۵ وات
    شارژ بی‌سیم ۱۵ وات
    شارژ معکوس

    پس از یک سال وقفه، سامسونگ ادامه‌ای برای گوشی پرمخاطب گلکسی S21 FE به نام گلکسی S23 FE را روانه بازار کرده تا در رده گوشی‌های قاتل پرچم‌دار بتواند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    نمایشگر ۶.۴ اینچی گلکسی S23 FE از نوع آمولد ۱۲۰ هرتزی و دارای لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس است. این گوشی از چیپ اگزینوس ۲۲۰۰ بهره می‌برد که از پس امور روزانه و اجرای بازی‌های سنگین به راحتی برمی‌آید. گلکسی S23 FE دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عریض، ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و زوم ۸ مگاپیکسلی اپتیکال ۳ برابری است که همگی عملکرد فوق‌العاده دارند. دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی این گوشی هم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. دوربین اصلی و سلفی می‌توانند ویدیوهایی تا وضوح ۴K@60fps ضبط کنند که البته، دوربین اصلی در این نسل تا وضوح ۸K را هم پشتیبانی می‌کند. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی می‌تواند پاسخگوی یک روز کاری سنگین باشد و با قابلیت شارژ سریع ۲۵ وات، چیزی حدود ۸۰ دقیقه زمان برای شارژ صفر تا صد باتری نیاز است.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت - ویتنام

    ۲۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل شیائومی ۱۳T پرو

    ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت | از ۲۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • جنس بدنه عالی، گواهی IP68 و زیبایی خاص بدنه چرم مصنوعی
    • صفحه‌نمایش فوق‌العاده دالبی ویژن OLED با روشنایی بالا، عمق رنگ ۱۲ بیتی و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی
    • شارژدهی عالی باتری به همراه شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی
    • بازدهی سخت‌افزاری عالی
    • کیفیت عالی عکاسی و فیلمبرداری در روز و شب – فیلمبرداری تا وضوح ۸K
    • تا ۴ سال به روزرسانی اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی
    نکات منفی
    • عملکرد ناامیدکننده دوربین سلفی در بسیاری از مواقع
    • بزرگنمایی اپتیکال می‌توانست ۳ برابر باشد

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه اردیبهشت ۱۴۰۲
    ابعاد ۱۶۲.۲×۷۵.۷×۸.۵ میلی‌متر
    وزن ۲۰۰ گرم
    جنس بدنه قاب جلو از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس ۵
    قاب پشتی و بدنه از جنس شیشه یا چرم مصنوعی
    فریم پلاستیکی
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP68
    صفحه‌ نمایش ۶.۶۷ اینچ
    AMOLED, 144Hz
    رزولوشن تصویر ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل با تراکم ۴۴۶ پیکسل بر اینج
    سیستم عامل Android 13, MIUI 14
    چیپ‌ست Mediatek MT6985 Dimensity 9200+ (4 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (1×3.35 GHz Cortex-X3 & 3×3.0 GHz Cortex-A715 & 4×2.0 GHz Cortex-A510)
    پردازنده گرافیکی Immortalis-G715 MC11
    حافظه رم ۱۲ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم ۲ برابری اپتیکال
    فیلمبرداری ۸K@24fps, 4K@24/30/60fps, 4K/1080p@30fps HDR10+, 1080p@30/60/120/240fps; 10-bit LOG, gyro-EIS
    دوربین سلفی سنسور ۲۰ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30fps, HDR10+
    صدا اسپیکر استریو
    بدون جک ۳.۵ میلی‌متری
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0, OTG
    شبکه‌های ارتباطی ۲G, 3G, 4G, 5G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (اپتیکال زیر صفحه‌نمایش)
    باتری لیتیوم-پلیمر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۱۲۰ وات

    نسخه حرفه‌ای‌تر گوشی ۱۳T شیائومی، یعنی شیائومی ۱۳T پرو با چند ارتقا به خصوص در چیپ‌ اصلی، پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای نسبت به نسخه معمولی خود دارد. این گوشی هوشمند در دو نسخه با بدنه‌ای شیشه‌ای و چرم مصنوعی عرضه شده که بدنه پولیمری، ظاهر شیک و باکلاسی به گوشی داده است. همچنین برای اولین بار در خانواده گوشی‌های سری T شیائومی، این گوشی به گواهی IP68 برای محافظت کامل در مقابل گرد و غبار و آب تا عمق یک و نیم متری و به مدت ۳۰ دقیقه مجهز شده است.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    این گوشی به یک نمایشگر AMOLED با ۶۸ میلیارد رنگ، ۶.۶۷ اینچ پهنا و وضوح ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل مجهز است که نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی دارد و حداکثر روشنایی صفحه در آن به ۲۶۰۰ نیت می‌رسد. همچنین یک لایه محافظتی گوریلا گلس ۵، روی نمایشگر را پوشانده است. به نوعی این نمایشگر یکی از بهترین‌های بازار و در کلاس پرچمداران است.

    در قلب این گوشی هوشمند، ما چیپ‌ست ۴ نانومتری دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس را داریم که برای اولین بار در یک گوشی هوشمند استفاده شده و در کنار واحد گرافیکی Immortalis-G715 MC11، می‌تواند به راحتی از پس انجام امور روزانه، اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی های سبک و سنگین بر بیاید. همچنین مقدار ۱۲ گیگابایت حافظه رم در کنار ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات، مقداری کافی برای آسودگی خیال کاربر به نظر می‌رسد. متاسفانه این گوشی اسلات کارت حافظه ندارد و خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هم نیست که در این سطح، جای تعجبی ندارد.

    دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عریض اصلی این گوشی توانایی خوبی در ثبت تصاویر شفاف و واضح را دارد و از طرفی، می‌توان فیلمبرداری تا وضوح ۸K و نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه با آن انجام داد. همچنین امکان فیلمبرداری ۴K تا ۶۰ فریم بر ثانیه، نتایج بسیار خوبی را به همراه دارد. همچنین این دوربین به لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار مجهز است. لنز تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی هم در این گوشی می‌تواند تصاویری تا زوم ۲ برابر اپتیکال با کیفیت ثبت کند و لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی هم عملکرد نسبتا خوبی ارائه می‌دهد. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی این گوشی هم می‌تواند تصاویر نسبتا خوبی ثبت کند و تا وضوح ۱۰۸۰p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه به ضبط ویدیو بپردازد که البته انتظار می‌رفت در این بازه قیمتی، حداقل نرخ ۶۰ فریم را داشته باشیم.

    این گوشی هم مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند دیگر بازار، از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۱۲۰ واتی بهره می‌برد که شارژدهی آن تا یک روز و نیم یا یک روز بسیار شلوغ، می‌تواند نظر شما را جلب کند. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره کرد که برای اولین بار در خانواده سری T اتفاق می‌افتد.

    گوشی موبایل شیائومی مدل 13T دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

    گوشی موبایل شیائومی مدل ۱۳T دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت

    ۱۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

     

    گوشی موبایل شیائومی ۱۲ پرو

    ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت | از ۳۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی جذاب و کیفیت ساخت عالی
    • صفحه‌نمایش OLED منحنی باکیفیت – وضوح QHD – مجهز به HDR10+، Dolby Vision+ و نرخ تطبیقی ۱۲۰ هرتز
    • شارژر ۱۲۰ وات پر سرعت (۱۰۰ درصد در ۱۷ دقیقه)
    • بلندگوهای استریو متعادل با صدایی رسا و به اندازه کافی بلند – تنظیم شده توسط هارمن کاردون
    • استفاده از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با کارکردی عالی
    • فیلم‌برداری قابل قبول و با کیفیت به خصوص در وضوح ۴K@60fps
    • عکس‌برداری قابل قبول – دوربین سلفی فوق‌العاده
    • دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی
    • دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابر و بسیار با کیفیت
    • رابط کاربری خوب MIUI 13 بهینه‌سازی شده با اندروید ۱۲
    نکات منفی
    • عدم وجود گواهی IP – آسیب‌پذیری جدی در مقابل آب و گرد و غبار
    • عمر باتری پایین‌تر از حد انتظار است
    • عملکرد چیپ‌ست در حد و اندازه‌های اسمش نیست (اما کافی است)
    • قابلیت دالبی اتموس برای اسپیکرها درست کار نمی‌کند

    راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار شیائومی

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه دی ۱۴۰۰
    ابعاد ۸.۲×۷۴.۶×۱۶۳.۶ میلی‌متر
    وزن ۲۰۴ گرم
    جنس بدنه قاب جلو از جنس شیشه مجهز به گوریلا گلس ویکتوس
    قاب پشت از جنس شیشه مجهز به گوریلا گلس ۵
    صفحه‌ نمایش ۶.۷۳ اینچ
    AMOLED | 120Hz
    رزولوشن تصویر ۱۴۴۰×۳۲۰۰ پیکسل با تراکم ۵۲۱ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 12, MIUI 13
    چیپ‌ست Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1 (4 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (1×3.00 GHz Cortex-X2 & 3×2.50 GHz Cortex-A710 & 4×1.80 GHz Cortex-A510)
    پردازنده گرافیکی Adreno 730
    حافظه رم ۱۲ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابری
    فیلمبرداری ۸K@24fps (HDR), 4K@30/60fps (HDR10+), 1080p@30/120/240/960fps, 720p@1920fps
    دوربین سلفی سنسور ۳۲ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۱۰۸۰p@30/60fps, 720p@120fps, HDR
    صدا اسپیکر استریو
    جک ۳.۵ میلی‌متری ندارد
    اسپیکرهای تقویت شده توسط هارمن کاردون
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0
    شبکه‌های ارتباطی ۵G، ۴G، ۳G، ۲G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد ( روی قاب پشتی)
    باتری
    لیتیوم-یونی ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست‌ شارژ ۱۲۰ وات

    شیائومی ۱۲ پرو، جدیدترین پرچمدار این شرکت است که بدنه‌ای تمام شیشه‌ای مجهز به گوریلا گلس ویکتوس در جلو و گوریلا گلس ۵ در قسمت پشت دارد. نمایشگر ۶.۷۳ اینچی امولد ۱۲۰ هرتزی این گوشی با وضوح ۱۴۴۰p از کیفیت و روشنایی بالایی برخوردار است.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    این گوشی از چیپ پرچمدار اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ استفاده می‌کند که در کنار ۱۲ گیگابایت رم، از پس هر عملیات سبک و سنگینی برمی‌آید. شیائومی ۱۲ پرو دارای سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عریض، فوق‌عریض و تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری است که همگی از رنگ‌های زنده، کنتراست چشمگیر و جزئیات خوبی برخوردار هستند. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی عریض این گوشی هم تصاویر زیبا و روشنی ثبت می‌کند. همچنین شیائومی ۱۲ پرو می‌تواند ویدیوهایی تا وضوح ۸K@24fps ضبط کند.

    شیائومی ۱۲ پرو از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که می‌تواند یک روز کامل و شلوغ را پشتیبانی کند و قابلیت شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات، باتری را در تنها ۲۰ دقیقه صفر تا صد شارژ می‌کند.

    گوشی موبایل شیائومی مدل 12 Pro 2201122G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

    گوشی موبایل شیائومی مدل ۱۲ Pro 2201122G دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت

    مشاهده کالا

    گوشی موبایل اپل آیفون ۱۳

    ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت | از ۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی عالی، زیبا، سبک و با دوام
    • صفحه‌نمایش خیره‌کننده OLED با روشنایی بالا، HDR10 و دالبی‌ ویژن
    • عمر باتری نسبتا مناسب و پیشرفت نسبت به نسل قبل
    • بلندگوی استریو با صدای بلند و واضح
    • عملکرد فوق‌العاده در استفاده از فناوری ارتباطی ۵G
    • کیفیت بی‌نظیر عکس‌برداری با دوربین‌ اصلی و فوق‌عریض در روز و شب
    • دوربین سلفی عالی و درجه یک
    • دوربین کیفیت عالی فیلم‌برداری ۴K@60fps
    • حالت‌های مختلف فیلم‌برداری و قابلیت فیلم‌برداری سینمایی کاربردی
    نکات منفی
    • تغییرات نسبت به آیفون ۱۲ محسوس نیست
    • نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز برای یک گوشی مدرن امروزی و پرچمدار کم است
    • شکاف بالای صفحه‌نمایش با اینکه کوچک‌تر شده، اما همچنان بزرگ است
    • نبود شارژر در جعبه

    راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه مهر ۱۴۰۰
    ابعاد ۱۴۶.۷×۷۱.۵×۷.۷ میلی‌متر
    وزن ۱۷۴ گرم
    جنس بدنه قاب پشت از جنس شیشه
    قاب جلو از جنس شیشه و مجهز به گوریلا گلس
    فریم ساخته شده از آلومینیوم
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP68
    صفحه‌ نمایش ۶.۱ اینچ
    Super Retina XDR OLED
    رزولوشن تصویر ۱۱۷۰×۲۵۳۲ پیکسل با تراکم ۴۶۰ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل iOS 15.2
    چیپ‌ست Apple A15 Bionic (5 nm
    پردازنده مرکزی Hexa-core (2×3.22 GHz Avalanche + 4xX.X GHz Blizzard)
    پردازنده گرافیکی Apple GPU (4-core graphics)
    حافظه رم ۴ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۱۲ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    فیلمبرداری ۴K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps
    دوربین سلفی سنسور ۱۲ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۴K@24/25/30/60fps, 1080p@30/60/120fps
    صدا اسپیکر استریو
    جک ۳.۵ میلی‌متری ندارد
    درگاه‌های ارتباطی Lightning
    شبکه‌های ارتباطی ۵G، ۴G، ۳G، ۲G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت ندارد
    دارای Face ID‌ (تشخیص چهره)
    باتری
    لیتیوم-یونی ۳۲۴۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست‌ شارژ ۲۳ وات
    شارژ بی‌سیم

    آیفون ۱۳ اپل یکی از بهترین‌ گوشی‌های بازار است که با توجه به وضعیت نامعلوم رجیستری آیفون ۱۴ و تفاوت‌های نه چندان فاحش، می‌تواند گزینه خوبی برای علاقه‌مندان باشد. بدنه پشتی این گوشی از شیشه مجهز به فناوری سپر سرامیکی اختصاصی اپل ساخته شده و بسیار مقاوم است. نمایشگر ۶.۱ اینچی Super Retina XRDR OLED آیفون ۱۳ از کیفیت خارق‌العاده‌ای برخوردار است، اما نرخ نوسازی آن مانند نسل‌های قبلی همچنان ۶۰ هرتز است و برای نرخ ۱۲۰ هرتزی باید سراغ آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس بروید.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    آیفون ۱۳ از چیپ‌ اختصاصی A15 Bionic استفاده می‌کند. این همان پردازنده قدرتمند آیفون‌های ۲۰۲۱ است که به راحتی از پس عملکردهای معمول و اجرای بازی‌های سنگین برمی‌آید. این گوشی از دو دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی عریض و فوق‌عریض استفاده می‌کند و دوربین سلفی هم ۱۲ مگاپیکسلی است که همگی از کیفیت و خروجی بی‌نظیری برخوردار هستند. آیفون ۱۳ از فیلم‌برداری ۴K@60fps در هر سه دوربین خود پشتیبانی می‌کند.

    باتری ۳۲۴۰ میلی‌آمپرساعتی آیفون ۱۳ می‌تواند یک روز کامل را با کاربر به شب برساند. با شارژ سریع ۲۳ واتی می‌توان باتری گوشی را در نیم‌ساعت ۵۰ درصد پر کرد.

    گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - نات اکتیو

    گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت - نات اکتیو

    ۲ %
    ۳۷,۰۰۰,۰۰۰
    ۳۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23

    ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت | از ۳۹,۷۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • صفحه‌نمایش AMOLED HDR10 فوق‌العاده، ۱۲۰ هرتز و با دقت رنگ فوق‌العاده
    • طراحی زیبا و مینیمال گوشی به خصوص مورد پسند علاقه‌مندان کامپکت
    • بازدهی خوب چیپ‌ست و اجرای روان برنامه‌ها و بازی‌های سبک و سنگین
    • ارتقا کیفی دوربین اصلی و توانایی ثبت تصاویر با کیفیت‌تر
    • اسپیکرهای استریو عالی
    • عملکرد خوب باتری
    نکات منفی
    • استفاده از مدل حافظه UFS 3.1 به جای UFS 4.0 در مدل ۱۲۸ گیگابایتی
    • نبود عمق رنگ ۱۰ بیتی و دالبی ویژن در صفحه‌‌نمایش

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه بهمن ۱۴۰۱
    ابعاد ۱۴۶.۳ در ۷۰.۹ در ۷.۶ میلی‌متر
    وزن ۱۶۸ گرم
    جنس بدنه قاب جلو از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲
    قاب پشتی از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲
    فریم آلومینیومی

    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP68
    صفحه‌ نمایش ۶.۱ اینچ
    Dynamic AMOLED 2X, 120Hz
    رزولوشن تصویر ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل با تراکم ۴۲۵ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 13, One UI 5.1
    چیپ‌ست Qualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2 (4 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (1×3.36 GHz Cortex-X3 & 2×2.8 GHz Cortex-A715 & 2×2.8 GHz Cortex-A710 & 3×2.0 GHz Cortex-A510)
    پردازنده گرافیکی Adreno 740
    حافظه رم ۸ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو
    سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    فیلمبرداری ۸K@24/30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 1080p@960fps, HDR10+, stereo sound rec., gyro-EIS
    دوربین سلفی سنسور ۱۲ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۴K@30/60fps, 1080p@30fps
    صدا اسپیکر استریو
    بدون جک ۳.۵ میلی‌متری
    صدا با کیفیت ۳۲ بیت / ۳۸۴kHz
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C
    شبکه‌های ارتباطی ۵G، ۴G، ۳G، ۲G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (زیر صفحه‌نمایش)
    باتری لیتیوم-یونی ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۲۵ وات
    شارژ بی‌سیم ۱۵ وات
    شارژ معکوس

    گلکسی S23 سامسونگ یکی از بهترین پرچم‌داران خوش قیمت و قدرتمند بازار است که همچنان به عنوان یک گزینه جذاب، می‌تواند از هر لحاظی بهترین گزینه ممکن برای شما باشد.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    نمایشگر ۶.۱ اینچی گلکسی S23 از نوع آمولد ۱۲۰ هرتزی و دارای لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ است. کوچک بودن صفحه‌نمایش، قطعا برای کسانی که به دنبال یک گوشی پرچمدار جمع و جور هستند، جذاب خواهد بود. این گوشی از چیپ اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد که از پس امور روزانه و اجرای بازی‌های سنگین به راحتی برمی‌آید. گلکسی S23 دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عریض، ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی اپتیکال ۳ برابری است که همگی عملکرد فوق‌العاده دارند. دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی هم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. دوربین اصلی و سلفی می‌توانند ویدیوهایی تا وضوح ۴K@60fps ضبط کنند که البته، دوربین اصلی در این نسل تا وضوح ۸K را هم پشتیبانی می‌کند. باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی می‌تواند پاسخگوی یک روز کاری سنگین باشد و با قابلیت شارژ سریع ۲۵ وات می‌تواند در زمان کوتاهی گوشی را شارژ کند.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت - ویتنام

    مشاهده کالا

    گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Z Flip5

    ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت | از ۴۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی فوق‌العاده ظریف، دقیق و زیبا برای یک گوشی تاشو
    • گواهی IPX8 برای مقاومت عالی در برابر آب و گرد و غبار
    • کیفیت و اندازه خوب نمایشگر کاور برای اجرای برخی نرم‌افزار‌ها و اعلانات
    • کیفیت بسیار عالی همه دوربین‌ها
    • استفاده از جدیدترین و بهترین چیپ‌ست اسنپ‌دراگون
    • عملکرد خوب باتری
    نکات منفی
    • در عملکردهای سنگین و مداوم، گوشی به شدت داغ می‌کند
    • عدم وجود قابلیت سامسونگ DeX

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه مرداد ۱۴۰۲
    ابعاد حالت باز: ۱۶۵.۱ در ۷۱.۹ در ۶.۹ میلی‌متر
    حالت تا شده: ۸۵.۱ در ۷۱.۹ در ۱۵.۱ میلی‌متر
    وزن ۱۸۷ گرم
    جنس بدنه پلاستیک در جلو (حالت باز)
    شیشه در پشت (گوریلا گلس ویکتوس ۲)

    فریم آلومینیومی
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IPX8
    صفحه‌ نمایش نمایشگر اصلی: ۶.۷ اینچ از نوع داینامیک آمولد X2 | رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز
    نمایشگر کاور: ۳.۴ اینچ سوپر آمولد
    رزولوشن تصویر نمایشگر اصلی: ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰ پیکسل
    نمایشگر کاور: ۷۲۰ در ۷۴۸ پیکسل
    سیستم عامل Android 13, One UI 5.1.1
    چیپ‌ست Qualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2 (4 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (1×3.36 GHz Cortex-X3 & 2×2.8 GHz Cortex-A715 & 2×2.8 GHz Cortex-A710 & 3×2.0 GHz Cortex-A510)
    پردازنده گرافیکی Adreno 740
    حافظه رم ۸ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۱۲ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    فیلمبرداری ۴K@30/60fps, 1080p@60/240fps, 720p@960fps, HDR10+
    دوربین سلفی سنسور ۱۰ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۴K@30/60fps, 1080p@30fps
    صدا اسپیکر استریو
    بدون جک ۳.۵ میلی‌متری
    صدا با کیفیت ۳۲ بیت / ۳۸۴kHz
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C
    شبکه‌های ارتباطی ۵G، ۴G، ۳G، ۲G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (کنار بدنه)
    باتری لیتیوم-یونی ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۲۵ وات
    شارژ بی‌سیم ۱۵ وات
    شارژ معکوس

    گوشی تاشو گلکسی Z Flip5 سامسونگ، یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که بار دیگر ثابت می‌کند چرا سامسونگ همچنان در بازار تولید و فروش گوشی‌های تاشو پیشتاز است.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    گوشی موبایل گلکسی Z Flip5 سامسونگ از دو نمایشگر تشکیل شده که یکی نمایشگر کاور ۳.۴ اینچی در حالت تا شده است تا بتواند اطلاعات، نوتیف‌ها و حتی برخی برنامه‌ها را بدون باز کردن گوشی اجرا کنید. نمایشگر اصلی، در حالت باز شده دیده می‌شود که ۶.۷ اینچ اندازه دارد و از پنل با کیفیت داینامیک آمولد ۲X ساخته شده است. کیفیت، وضوح و روشنایی هر دو نمایشگر عالی هستند. این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد که باعث می‌شود بتواند از پس هر پردازشی بر بیاید. در این مدل، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار داریم و ۸ گیگابایت حافظه رم ما را همراهی می‌کند. دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و فوق‌عریض در پشت و یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با کیفیت هم می‌تواند برای ثبت عکس و ویدیوهای باکیفیت تا وضوح ۴K کنارتان باشند. باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی موبایل شاید مقداری کم به نظر برسد، اما می‌تواند حتی تا یک روز سخت و شلوغ را دوام بیاروم

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Flip5 تک سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Flip5 تک سیم کارت ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت - ویتنام

    ۲ %
    ۴۳,۵۶۰,۰۰۰
    ۴۲,۴۹۹,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S22 Ultra 5G

    ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت | از ۴۶,۲۵۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی فوق‌العاده که به شدت ما را یاد سری نوت می‌اندازد
    • سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمند برای انجام هر کاری
    • وجود قلم S دقیق و کاربردی که ارزش گوشی را بالا برده است
    • صفحه‌نمایش بزرگ، با کیفیت و با دو رزولوشن قابل تنظیم
    • بلندگوهای استریو با صدایی بلند و خروجی عالی
    • عمر بالای باتری که کاملا مناسب گوشی است
    • کیفیت دوربین‌های عالی که از بهترین‌های بازار است + زوم اپتیکال ۱۰ برابری و ۱۰۰ برابری دیجیتال
    نکات منفی
    • قابلیت شارژر سریع می‌توانست بهتر باشد

    راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه اسفند ۱۴۰۰
    ابعاد ۱۶۳.۳×۷۷.۹×۸.۹
    وزن ۲۲۸ گرم
    جنس بدنه قاب جلو و پشت از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس
    فریم آلومینیومی
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP68
    صفحه‌ نمایش ۶.۸ اینچ
    Dynamic AMOLED 2X | 120Hz
    رزولوشن تصویر ۱۴۴۰ × ۳۰۸۸ پیکسل با تراکم ۵۰۰ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 12, One UI 4.1
    چیپ‌ست Exynos 2200 (4 nm)
    پردازنده مرکزی
    Octa-core (1×2.8 GHz Cortex-X2 & 3×2.50 GHz Cortex-A710 & 4×1.8 GHz Cortex-A510)
    پردازنده گرافیکی Xclipse 920
    حافظه رم ۱۲ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو پریسکوپ
    سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو
    فیلمبرداری ۸K@24fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 720p@960fps
    دوربین سلفی سنسور ۴۰ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۴K@30/60fps, 1080p@30fps
    صدا اسپیکر استریو
    بدون جک ۳.۵ میلی‌متری
    صدا با کیفیت ۳۲ بیت / ۳۸۴kHz
    تنظیم شده توسط برند AKG
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 3.2
    شبکه‌های ارتباطی ۵G، ۴G، ۳G، ۲G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (زیر صفحه‌نمایش)
    باتری لیتیوم-یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۴۵ وات
    شارژ بی‌سیم ۱۵ وات
    شارژ معکوس ۴.۵ وات

    گلکسی اس۲۲ الترا، پرچمدار سابق سامسونگ هنوز هم یکی از گزینه‌های خارق‌العاده و قدرتمند بازار است. گوشی سنگین اما باوقار و خوش‌دست تمام شیشه‌ای که هر دو سمت آن با لایه گوریلا گلس ویکتوس پلاس احاطه شده و فریمی آلومینیومی دارد. همچنین وجود گواهی IP68 آن را در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم کرده است.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    نمایشگر ۶.۸ اینچی داینامیک آمولد ۱۲۰ هرتزی این گوشی با وضوح ۱۴۴۰p از کیفیت شگفت‌انگیزی برخوردار است. همچنین این گوشی از قلم S Pen دقیق و کاربردی بهره می‌برد. گلکسی اس۲۲ الترا به چیپ اسنپ‌دراگون ۸ نسل اول مجهز است که به راحتی از پس تمام عملکردهای روزانه برمی‌آید و حتی بازی‌های سنگین و گرافیکی را در بهترین حالت ممکن اجرا می‌کند. این گوشی دارای چهار دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض، تله‌فوتو پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری و تله‌فوتو با زوم اپتیکال سه برابری است که جزیره‌ای قدرتمند و باکیفیت را برای تصویربرداری ارائه می‌دهند. دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی این گوشی هم عملکرد بی‌نظیری دارد.

    گلکسی اس۲۲ الترا از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که می‌تواند شما را در یک روز سنگین و پرکار همراهی کند. با یک شارژر ۲۵ واتی هم می‌توانید در یک ساعت باتری را از صفر تا صد درصد شارژ کنید.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G دو سیم کارت ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت

    ۴۶,۲۴۵,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 Ultra 5G

    ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت | از ۴۸,۴۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • یک گوشی ممتاز از هر لحاظ
    • قلم S دقیق با قابلیت‌های گسترده و بدون رقیب
    • نمایشگر فوق‌العاده
    • عمر باتری عالی و شارژ سریع ۴۴ واتی
    • بلندگوهای استریو با صدایی بلند و خروجی عالی
    • سیستم دوربین کم‌نظیر و قابلیت زوم بی‌رقیب
    نکات منفی
    • تقریبا بدون ایراد!

    راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه بهمن ۱۴۰۱
    ابعاد ۱۶۳.۴×۷۸.۱×۸.۹ میلی‌متر
    وزن ۲۳۴ گرم
    جنس بدنه  قاب جلو و پشت از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲
    فریم آلومینیومی
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP68
    صفحه‌ نمایش ۶.۸ اینچ
    Dynamic AMOLED 2X | 120Hz
    رزولوشن تصویر ۱۴۴۰ × ۳۰۸۸ پیکسل با تراکم ۵۰۰ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 13, One UI 5.1
    چیپ‌ست Qualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2 (4 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (1×3.36 GHz Cortex-X3 & 2×2.8 GHz Cortex-A715 & 2×2.8 GHz Cortex-A710 & 3×2.0 GHz Cortex-A510)
    پردازنده گرافیکی Adreno 740
    حافظه رم ۱۲ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکال ۱۰x
    سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳x
    فیلمبرداری ۸K@24/30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 1080p@960fps
    دوربین سلفی نسور ۱۲ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۴K@30/60fps, 1080p@30fps
    صدا  اسپیکر استریو
    بدون جک ۳.۵ میلی‌متری
    صدا با کیفیت ۳۲ بیت / ۳۸۴kHz
    تنظیم شده توسط برند AKG
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 3.2
    شبکه‌های ارتباطی ۵G، ۴G، ۳G، ۲G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (زیر صفحه‌نمایش)
    باتری لیتیوم-یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۴۵ وات
    شارژ بی‌سیم ۱۵ وات
    شارژ معکوس ۴.۵ وات

    قدرتمندترین گوشی موبایل حال حاضر سامسونگ و به عقیده بسیاری، بهترین گوشی هوشمند بازار، گلکسی S23 الترا نام دارد. این گوشی که از بدنه‌ای تمام شیشه مجهز به محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ و فریمی آلومینیومی ساخته شده است.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    همچنین این گوشی از نمایشگری ۶.۸ اینچی عظیم از نوع داینامیک آمولد ۲X با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل در اختیار دارد که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و روشنایی ۱۷۵۰ نیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین وجود گواهی IP68 باعث می‌شود تا گلکسی S23 الترا در مقابل آب تا عمق ۱.۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه و گرد و غبار مقاوم باشد. این گوشی ابرپرچمدار به تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل دوم با لیتوگرافی ۴ نانومتری مجهز شده و در کنار ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، از پس هر برنامه و بازی سبک و سنگین موجود بر می‌آید و آن‌ها را به بهترین شکل ممکن اجرا می‌کند.

    ماژول چهارگانه پرقدرت دوربین گلکسی S23 الترا به یک لنز عریض ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۰ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو با زوم اپتیکال باکیفیت ۱۰ برابری، تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض مجهز است. همچنین این گوشی قابلیت فیلمبرداری تا وضوح ۸K و نرخ ۳۰ فریم در ثانیه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. لنز با کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی سلفی هم قابلیت فیلمبرداری تا وضوح ۴K و نرخ ۶۰ فریم در ثانیه را ارائه می‌دهد.

    باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی به وسیله فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی سیمی یا ۱۵ واتی بی‌سیم شارژ می‌شود و می‌تواند یک تا یک و نیم روز را شارژدهی داشته باشد. از دیگر امکانات گلکسی S23 الترا می‌توان به قلم استایلوس با دقت بالا، درگاه USB-C 3.2 با قابلیت اتصال نمایشگر ثانویه و اکسسوری، قابلیت سامسونگ DeX، حسگر اثرانگشت التراسونیک زیر نمایشگر و اسپیکرهای استریو اشاره کرد.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت - ویتنام

    ۳ %
    ۵۰,۹۰۰,۰۰۰
    ۴۹,۴۹۰,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 Ultra 5G

    ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت | از ۶۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • یک گوشی ممتاز از هر لحاظ
    • قلم S دقیق با قابلیت‌های گسترده و بدون رقیب
    • نمایشگر فوق‌العاده
    • عمر باتری عالی و شارژ سریع ۴۴ واتی
    • بلندگوهای استریو با صدایی بلند و خروجی عالی
    • سیستم دوربین کم‌نظیر و قابلیت زوم بی‌رقیب
    • فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی
    نکات منفی
    • تقریبا بدون ایراد!

    راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه بهمن ۱۴۰۱
    ابعاد ۱۶۳.۴×۷۸.۱×۸.۹ میلی‌متر
    وزن ۲۳۴ گرم
    جنس بدنه  قاب جلو و پشت از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲
    فریم آلومینیومی
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP68
    صفحه‌ نمایش ۶.۸ اینچ
    Dynamic AMOLED 2X | 120Hz
    رزولوشن تصویر ۱۴۴۰ × ۳۰۸۸ پیکسل با تراکم ۵۰۰ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل Android 13, One UI 5.1
    چیپ‌ست Qualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2 (4 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (1×3.36 GHz Cortex-X3 & 2×2.8 GHz Cortex-A715 & 2×2.8 GHz Cortex-A710 & 3×2.0 GHz Cortex-A510)
    پردازنده گرافیکی Adreno 740
    حافظه رم ۱۲ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکال ۱۰x
    سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳x
    فیلمبرداری ۸K@24/30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 1080p@960fps
    دوربین سلفی نسور ۱۲ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۴K@30/60fps, 1080p@30fps
    صدا  اسپیکر استریو
    بدون جک ۳.۵ میلی‌متری
    صدا با کیفیت ۳۲ بیت / ۳۸۴kHz
    تنظیم شده توسط برند AKG
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 3.2
    شبکه‌های ارتباطی ۵G، ۴G، ۳G، ۲G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (زیر صفحه‌نمایش)
    باتری لیتیوم-یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۴۵ وات
    شارژ بی‌سیم ۱۵ وات
    شارژ معکوس ۴.۵ وات

    قدرتمندترین گوشی موبایل حال حاضر سامسونگ و به عقیده بسیاری، بهترین گوشی هوشمند بازار، گلکسی S23 الترا نام دارد. این گوشی که از بدنه‌ای تمام شیشه مجهز به محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ و فریمی آلومینیومی ساخته شده، نمایشگری ۶.۸ اینچی عظیم از نوع داینامیک آمولد ۲X با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل در اختیار دارد که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و روشنایی ۱۷۵۰ نیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین وجود گواهی IP68 باعث می‌شود تا گلکسی S23 الترا در مقابل آب تا عمق ۱.۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه و گرد و غبار مقاوم باشد.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    این گوشی ابرپرچمدار به تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل دوم با لیتوگرافی ۴ نانومتری مجهز شده و در کنار ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، از پس هر برنامه و بازی سبک و سنگین موجود بر می‌آید و آن‌ها را به بهترین شکل ممکن اجرا می‌کند.

    ماژول چهارگانه پرقدرت دوربین گلکسی S23 الترا به یک لنز عریض ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۰ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو با زوم اپتیکال باکیفیت ۱۰ برابری، تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض مجهز است. همچنین این گوشی قابلیت فیلمبرداری تا وضوح ۸K و نرخ ۳۰ فریم در ثانیه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. لنز با کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی سلفی هم قابلیت فیلمبرداری تا وضوح ۴K و نرخ ۶۰ فریم در ثانیه را ارائه می‌دهد.

    باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی به وسیله فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی سیمی یا ۱۵ واتی بی‌سیم شارژ می‌شود و می‌تواند یک تا یک و نیم روز را شارژدهی داشته باشد. از دیگر امکانات گلکسی S23 الترا می‌توان به قلم استایلوس با دقت بالا، درگاه USB-C 3.2 با قابلیت اتصال نمایشگر ثانویه و اکسسوری، قابلیت سامسونگ DeX، حسگر اثرانگشت التراسونیک زیر نمایشگر و اسپیکرهای استریو اشاره کرد.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت

    مشاهده کالا

    گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Z Fold5

    ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت | از ۷۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی فوق‌العاده ظریف و دقیق و استفاده از لولاهای جدید و سبک
    • گواهی IPX8 برای مقاومت عالی در برابر آب و گرد و غبار
    • کیفیت فوق‌العاده هر دو صفحه‌نمایش داخلی و کاور با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز
    • کیفیت بسیار عالی دوربین اصلی، تله فوتو و سلفی کاور
    • استفاده از جدیدترین و بهترین چیپ‌ست اسنپ‌دراگون
    • عملکرد خوب باتری
    • قابلیت‌های مولتی تسکینک و استفاده از قلم S
    نکات منفی
    • شارژ می‌توانست سریع‌تر باشد
    • ضعف دوربین فوق‌عریض

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه مرداد ۱۴۰۲
    ابعاد حالت باز: ۱۵۴.۹ در ۱۲۹.۹ در ۶.۱ میلی‌متر
    حالت تا شده: ۱۵۴.۹ در ۶۷.۱ در ۱۳.۴ میلی‌متر
    وزن ۲۵۳ گرم
    جنس بدنه شیشه در جلو (گوریلا گلس ویکتوس ۲) حالت بسته
    پلاستیک در جلو (حالت باز)
    شیشه در پشت (گوریلا گلس ویکتوس ۲)

    فریم آلومینیومی
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IPX8
    پشتیبانی از قلم استایلوس
    صفحه‌ نمایش نمایشگر اصلی: ۷.۶ اینچ از نوع داینامیک آمولد X2 | رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز
    نمایشگر کاور: ۶.۲ اینچ سوپر آمولد ۱۲۰ هرتز
    رزولوشن تصویر نمایشگر اصلی: ۱۸۱۲ در ۲۱۷۶ پیکسل
    نمایشگر کاور: ۹۰۴ در ۲۳۱۶ پیکسل
    سیستم عامل Android 13, One UI 5.1.1
    چیپ‌ست Qualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2 (4 nm)
    پردازنده مرکزی Octa-core (1×3.36 GHz Cortex-X3 & 2×2.8 GHz Cortex-A715 & 2×2.8 GHz Cortex-A710 & 3×2.0 GHz Cortex-A510)
    پردازنده گرافیکی Adreno 740
    حافظه رم ۱۲ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم ۳ برابری اپتیکال

    فیلمبرداری ۸K@30fps, 4K@60fps, 1080p@60/240fps (gyro-EIS), 720p@960fps (gyro-EIS), HDR10+
    دوربین سلفی سنسور ۱۰ مگاپیکسلی عریض در کاور
    سنسور ۴ مگاپیکسل زیر نمایشگر 

    فیلمبرداری ۴K@30/60fps, 1080p@30fps
    صدا اسپیکر استریو
    بدون جک ۳.۵ میلی‌متری
    صدا با کیفیت ۳۲ بیت / ۳۸۴kHz
    درگاه‌های ارتباطی USB Type-C
    شبکه‌های ارتباطی ۵G، ۴G، ۳G، ۲G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت دارد (کنار بدنه)
    باتری لیتیوم-یونی ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    فست شارژ ۲۵ وات
    شارژ بی‌سیم ۱۵ وات
    شارژ معکوس

    گوشی تاشو گلکسی Z Fold5 سامسونگ، یکی از محصولات پریمیوم و خوش‌ساخت بازار است که تماما نشان می‌دهد سامسونگ در عرصه ساخت گوشی‌های تاشو توانسته قدم‌های مثبتی بردارد.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    گوشی موبایل گلکسی Z Fold5 سامسونگ از دو نمایشگر تشکیل شده که یکی نمایشگر کاور ۶.۲ اینچی در حالت تا شده است که می‌توان با آن به مانند یک گوشی معمولی، تمام کارهای ممکن را انجام داد. نمایشگر اصلی، در حالت باز شده دیده می‌شود که ۷.۶ اینچ اندازه دارد و از پنل با کیفیت داینامیک آمولد ۲X ساخته شده است. کیفیت، وضوح و روشنایی هر دو نمایشگر عالی هستند. این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد که باعث می‌شود بتواند از پس هر پردازشی بر بیاید. در این مدل، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار داریم و ۸ گیگابایت حافظه رم ما را همراهی می‌کند. دوربین اصلی این گوشی یک لنز ۵۰ مگاپیکسل عریض است و در کنار آن، یک لنز تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی روی کاور و یک دوربین ۴ مگاپیکسلی زیر صفحه‌نمایش اصلی هم قرار گرفته است. باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی موبایل شاید مقداری کم به نظر برسد، اما می‌تواند حتی تا یک روز سخت و شلوغ را دوام بیاروم

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold5 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold5 دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت - ویتنام

    ۶۷,۸۹۹,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل اپل iPhone 13 Pro

    ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت | از ۷۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

    نکات مثبت
    • طراحی فوق‌العاده، استحکام بالا و ضد آب (با اینکه تفاوت کمی نسبت به سال گذشته دارد)
    • روشن‌ترین صفحه‌نمایش OLED، بسیار دقیق، دارای دالبی ویژن و ۱۲۰ هرتز تطبیقی
    • بهترین عمر باتری را در بین آیفون‌های عرضه شده شاهد هستیم
    • بلندگوهای استریو با صدایی بلند و خروجی عالی
    • عملکرد سخت‌افزاری بی‌نظیر و اجرای هر برنامه ای بازی سنگین در بهترین حالت ممکن
    • کیفیت خارق‌العاده فیلم‌برداری و عکس‌برداری در تمامی دوربین‌ها
    نکات منفی
    • شارژ سریع همچنان از بسیاری از گوشی‌های پرچمدار بازار کندتر است
    • شارژر در جعبه موجود نیست
    • این دستگاه اصلا برای دستان کوچک توصیه نمی‌شود

    راهنمای خرید گوشی موبایل پرچمدار

    جدول مشخصات

    تاریخ عرضه مهر ۱۴۰۰
    ابعاد ۱۴۶.۷×۷۱.۵×۷.۷
    وزن ۲۰۴ گرم
    جنس بدنه قاب پشت از جنس شیشه
    قاب جلو از جنس شیشه و مجهز به گوریلا گلس
    فریم ساخته شده از فولاد ضد زنگ
    صفحه نمایش با شیشه مقاوم در برابر خط و خش به همراه محافظ ceramic glass
    استاندارد ضد آب / گرد و غبار IP68
    صفحه‌ نمایش ۶.۱ اینچ
    Super Retina XDR OLED 120Hz
    رزولوشن تصویر ۱۱۷۰×۲۵۳۲ پیکسل با تراکم ۴۶۰ پیکسل بر اینچ
    سیستم عامل iOS 15.2
    چیپ‌ست Apple A15 Bionic (5 nm
    پردازنده مرکزی Hexa-core (2×3.22 GHz Avalanche + 4xX.X GHz Blizzard)
    پردازنده گرافیکی Apple GPU (5-core graphics)
    حافظه رم ۶ گیگابایت
    فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت
    درگاه کارت حافظه ندارد
    دوربین اصلی سنسور ۱۲ مگاپیکسلی عریض
    سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
    سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو
    سنسور اسکنر عمق TOF 3D LiDAR
    فیلمبرداری ۴K@24/30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps
    دوربین سلفی سنسور ۱۲ مگاپیکسلی عریض
    فیلمبرداری ۴K@24/25/30/60fps, 1080p@30/60/120fps
    صدا اسپیکر استریو
    جک ۳.۵ میلی‌متری ندارد
    درگاه‌های ارتباطی Lightning
    شبکه‌های ارتباطی ۵G، ۴G، ۳G، ۲G
    تعداد سیم‌کارت ۲
    سنسور اثر انگشت ندارد
    دارای Face ID‌ (تشخیص چهره)
    باتری
    لیتیوم-یونی ۳۰۹۵ میلی‌آمپرساعتی
    فست‌ شارژ ۲۷ وات
    شارژ بی‌سیم

    آیفون ۱۳ پرو اپل یکی از بهترین‌ گوشی‌های بازار است که با توجه به وضعیت نامعلوم رجیستری آیفون ۱۴ و تفاوت‌های نه چندان فاحش در کنار قیمت بسیار بالاتر آیفون ۱۳ پرو مکس، می‌تواند گزینه خوبی برای علاقه‌مندان باشد. بدنه پشتی این گوشی از شیشه مجهز به فناوری سپر سرامیکی اختصاصی اپل ساخته شده و بسیار مقاوم است. نمایشگر ۶.۱ اینچی Super Retina XRDR OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی آیفون ۱۳ پرو از کیفیت خارق‌العاده‌ای برخوردار است.

    مشاهده توضیحات بیشتر

    آیفون ۱۳ از چیپ‌ اختصاصی A15 Bionic استفاده می‌کند. این همان پردازنده قدرتمند آیفون‌های ۲۰۲۱ است که به راحتی از پس عملکردهای معمول و اجرای بازی‌های سنگین برمی‌آید. این گوشی از سه دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی عریض و فوق‌عریض و تله‌فوتو با زوم اپتیکال سه برابری استفاده می‌کند و دوربین سلفی هم ۱۲ مگاپیکسلی است که همگی از کیفیت و خروجی بی‌نظیری برخوردار هستند. آیفون ۱۳ از فیلم‌برداری ۴K@60fps در همه دوربین‌های خود پشتیبانی می‌کند.

    باتری ۳۰۹۵ میلی‌آمپرساعتی آیفون ۱۳ پرو می‌تواند یک روز کامل را با کاربر به شب برساند. با شارژ سریع ۲۵ واتی می‌توان باتری گوشی را در نیم‌ساعت ۴۲ درصد پر کرد.

    گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro LLA تک سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم - نات اکتیو

    گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro LLA تک سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و ۶ گیگابایت رم - نات اکتیو

    ۱ %
    ۷۳,۵۰۰,۰۰۰
    ۷۲,۴۹۹,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

     

    ۱۰ گوشی موبایل گیمینگ برتر در بازه‌های قیمتی گوناگون

    بخش بزرگی از تجارت نرم‌افزاری دنیای موبایل را صنعت بازی‌های ویدیویی می‌چرخاند و میلیون‌ها نفر، پیر و جوان در سراسر دنیا با گوشی‌های هوشمند خود به انجام بازی مشغول می‌شوند. همین قضیه باعث شده تا کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های موبایل هوشمند سعی کنند تا در بازه‌های قیمتی گوناگون، محصولات خود را به سخت‌افزارها و نرم‌افزارهایی مجهز کنند که بتوان به وسیله‌ آن، بازی‌های موبایلی را راحت و آسوده اجرا کرد. این روزها می‌توان با تهیه یک گوشی میان‌رده و اکثرا مقرون‌به‌صرفه، حتی گرافیکی‌ترین بازی‌های موبایلی را هم اجرا کرد و به هزاران هزار بازی دیگر دسترسی داشت. در این بخش قصد داریم تا به شما ۱۰ گوشی موبایل مناسب را معرفی کنیم که می‌توانید از آن‌ها برای انجام بازی‌های موبایلی به راحتی استفاده کنید.

    مشاهده همه گوشی‌های موبایل گیمینگ منتخب

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت - ویتنام

    ۳ %
    ۵۰,۹۰۰,۰۰۰
    ۴۹,۴۹۰,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    اگر به دنبال نهایت قدرت، سرعت و نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت در بین گوشی‌های اندرویدی و شاید به جرات، تمامی گوشی‌های بازار هستید، گلکسی S23 اولترا سامسونگ یک انتخاب فوق‌العاده برای شما که گیمر هستید می‌تواند باشد. این گوشی موبایل ابرپرچمدار از تراشه قدرتمند و به‌روز اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ با لیتوگرافی ۴ نانومتری ۸ هسته‌ای (۱×۳.۳۶ GHz Cortex-X3 & 2×2.8 GHz Cortex-A715 & 2×2.8 GHz Cortex-A710 & 3×2.0 GHz Cortex-A510) و واحد گرافیکی پر بازده Adreno 740 بهره می‌برد که در کنار ۸ تا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت تا ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی، بر اساس نسخه‌ای که انتخاب می‌کنید، می‌تواند تمام بازی‌های اندرویدی سبک و سنگین را به بهترین شکل ممکن اجرا کند. البته، وجود نمایشگر ۶.۸ اینچ پهناور داینامیک آمولد ۲X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح بی‌نظیر ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل که تراکم ۵۰۰ پیکسل در هر اینچ را دارد، می‌تواند تصویری چشم‌نواز و خیره‌کننده را به نمایش در بیاورد.

    در این بین، گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یک مزیت بزرگ به خصوص برای اجرای بازی‌های موبایلی دارند و آن هم ویژگی سامسونگ DeX است. شما می‌توانید گوشی موبایل خود را چه به صورت بی‌سیم یا سیمی، به نمایشگر یا پی‌سی خود متصل کنید و رابط کاربری سامسونگ DeX را که سیستم عامل اندروید را به حالت دسکتاپ شبیه ویندوز در می‌آورد، اجرا کنید و در آن حالت، بازی‌ها را در صفحه‌ای بزرگ‌تر، همانند یک کنسول بازی اجرا کنید.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت نسخه اسنپدراگون - ویتنام

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت نسخه اسنپدراگون - ویتنام

    مشاهده کالا

    صحبت از نسخه اولترا پرچمداران سامسونگ شد، یک قدم به عقب می‌آییم و به شما گوشی موبایل پر قدرت گلکسی S22 اولترا را پیشنهاد می‌کنیم که اگرچه از قیمت پایین‌تری نسبت به نسل جدیدش برخوردار است، اما از برخی مشخصات مشابه سخت‌افزاری و البته، قدرت بسیار بالا برای اجرای بی‌چون و چرای سنگین‌ترین بازی‌های اندرویدی بهره می‌برد. این پرچمدار سابق سامسونگ هم به مانند S23 اولترا از نمایشگر ۶.۸ اینچ پهناور داینامیک آمولد ۲X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح بی‌نظیر ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل که تراکم ۵۰۰ پیکسل در هر اینچ استفاده می‌کند که جزو بهترین نمایشگرهای موبایلی حال حاضر بازار است. در بخش سخت‌افزار ما با دو نسخه روبه‌رو هستیم که یکی از اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ در کنار واحد گرافیکی Adreno 730 استفاده می‌کند و دیگری از تراشه اختصاصی اگزینوس ۲۲۰۰ و واحد گرافیکی Xclipse 920 بهره می‌برد که البته از بازدهی نسبتا مشابه‌ای برخوردار هستند. همچنین شما می‌توانید این گوشی را در نسخه‌های ۸ تا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی تهیه کنید.

    این گوشی پرچمدار سامسونگ هم از ویژگی فوق‌العاده سامسونگ DeX بهره می‌برد. شما می‌توانید گوشی موبایل خود را چه به صورت بی‌سیم یا سیمی، به نمایشگر یا پی‌سی خود متصل کنید و رابط کاربری سامسونگ DeX را که سیستم عامل اندروید را به حالت دسکتاپ شبیه ویندوز در می‌آورد، اجرا کنید و در آن حالت، بازی‌ها را در صفحه‌ای بزرگ‌تر، همانند یک کنسول بازی اجرا کنید.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Plus دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Plus دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

    مشاهده کالا

    دیگر پرچمدار نسل جدید سامسونگ به نام گلکسی S23 پلاس، یکی دیگر از بهترین گزینه‌های شما برای انجام پرقدرت بازی‌های اندرویدی است. این گوشی ۶.۶ اینچی که به نمایشگر ۶.۶ اینچ بزرگ داینامیک آمولد ۲X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل با تراکم ۳۹۳ پیکسل در هر اینچ مجهز است، از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ در کنار واحد گرافیکی Adreno 740 استفاده می‌کند و به راحتی می‌تواند خیال شما را از بابت اجرای قوی‌ترین و سنگین‌ترین بازی‌های اندرویدی روی نمایشگری باکیفیت راحت کند. همچنین این گوشی موبایل در نسخه‌های ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت حافظه رم در دسترس قرار دارد. طبق رسم گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، گلکسی S23 پلاس هم از قابلیت سامسونگ DeX استفاده می‌کند. شما می‌توانید گوشی موبایل خود را چه به صورت بی‌سیم یا سیمی، به نمایشگر یا پی‌سی خود متصل کنید و رابط کاربری سامسونگ DeX را که سیستم عامل اندروید را به حالت دسکتاپ شبیه ویندوز در می‌آورد، اجرا کنید و در آن حالت، بازی‌ها را در صفحه‌ای بزرگ‌تر، همانند یک کنسول بازی اجرا کنید.

    گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - نات اکتیو

    گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت - نات اکتیو

    ۲ %
    ۳۷,۰۰۰,۰۰۰
    ۳۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    به آیفون‌ها، یکی از بهترین دستگاه‌های موبایلی بازار برای اجرای بازی‌های موبایلی، آن هم تحت بستر فوق‌العاده اکوسیستم iOS رسیدیم. این پرچمدار سابق اما همچنان پرطرفدار اپل، به پردازنده پربازده A14 Bionic اپل با لیتوگرافی ۵ نانومتری مجهز است و در کنار آن، واحد گرافیکی چهار هسته‌ای اپل به چشم می‌خورد. ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی هم با توجه به مهندسی نرم‌افزاری اختصاصی و بادقت گوشی‌های آیفون، کاملا برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌های این پلتفرم آماده هستند. از طرفی، ما با نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع سوپر رتینا XDR OLED طرف هستیم که به فناوری‌‌های HDR10 و دالبی ویژن مجهز است و در وضوح ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲ پیکسل با تراکم ۴۶۰ پیکسل در هر اینچ، تصویری خیره‌کننده با غنای رنگ بالا و واضح در اختیار شما قرار می‌دهد.

    گوشی موبایل شیائومی مدل  Black Shark 5 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

    گوشی موبایل شیائومی مدل Black Shark 5 Pro دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت

    مشاهده کالا

    اما شاید برخی از شما به دنبال یک گوشی گیمینگ «واقعی» از هر لحاظی می‌گردید که حتی از ظاهر آن مشخص است که گوشی گیمینگ در دست گرفته‌اید. به همین منظور ما گوشی موبایل شیائومی بلک شارک ۵ پرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی موبایل در قلب خود به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ با لیتوگرافی ۴ نانومتری پرقدرت مجهز است و واحد گرافیکی Adreno 730 به راحتی می‌تواند از پس اجرای سنگین‌ترین بازی‌های گرافیکی بر بیاید. شیائومی برای بازدهی بیشتر در مدت زمان طولانی‌تر، یک سیستم خنک‌کننده اختصاصی هم در قلب این گوشی در نظر گرفته که البته باعث شده تا محصول کمی سنگین‌تر از حالت معمول گوشی‌های هوشمند باشد. همچنین این گوشی موبایل به صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و توان نمایش یک میلیارد رنگ مجهز شده که وضوحی برابر با ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل با تراکم ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ دارد. این نمایشگر به خوبی می‌تواند قدرت سخت‌افزاری را به شکلی چشم‌نواز ارائه دهد.

    یکی از بزرگترین ویژگی‌های این گوشی موبایل، استفاده از دکمه‌های تریگر پاپ‌آپ روی لبه گوشی است. همانند تریگرهای کنترلرهای بازی، این گوشی هم به تریگرهایی مجهز است که با اشاره انگشت به شکل پاپ‌آپ از لبه‌ گوشی سر در می‌آورد و شما می‌توانید محصول را مانند یک کنسول دستی یا کنترلری واقعی، به دست گرفته و از این دکمه‌ها به عنوان یک امتیاز و دسترسی خوب که سرعت عمل‌تان را در بازی افزایش می‌دهد، استفاده کنید. این گوشی موبایل در نسخه‌های ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیر‌ه‌سازی و ۸ تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم در بازار موجود است.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

    ۲ %
    ۲۰,۳۰۰,۰۰۰
    ۱۹,۸۹۹,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    اگر به دنبال یک گوشی شبه‌پرچمدار با قیمتی مقرون‌به‌صرفه هستید که بتواند از پس اجرای بازی‌های سنگین اندرویدی بر بیاید، گوشی موبایل گلکسی S21 FE سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌های شما خواهد بود. این گوشی موبایل که در زمره پرچمداران سامسونگ، اما با قیمتی مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرد، به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۸۸ با لیتوگرافی ۵ نانومتری مجهز شده که زمانی قدرتمندترین تراشه موجود در دنیا بود و الان هم می‌تواند به خوبی کار کند. همچنین واحد گرافیکی Adreno 660 هم به خوبی از پس اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی بر می‌آید. صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی داینامیک آمولد X2 و ۱۲۰ هرتزی این گوشی موبایل، همان چیزی است که ما در پرچمداران گلکسی S23 هم می‌بینیم و از لحاظ کیفی خیال‌تان را راحت می‌کند. این گوشی موبایل پربازده و مقرون به صرفه در نسخه‌های ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۶ تا ۸ گیگابایت حافظه رم وارد بازار شده است.

    این گوشی شبه‌پرچمدار سامسونگ هم از ویژگی فوق‌العاده سامسونگ DeX بهره می‌برد. شما می‌توانید گوشی موبایل خود را چه به صورت بی‌سیم یا سیمی، به نمایشگر یا پی‌سی خود متصل کنید و رابط کاربری سامسونگ DeX را که سیستم عامل اندروید را به حالت دسکتاپ شبیه ویندوز در می‌آورد، اجرا کنید و در آن حالت، بازی‌ها را در صفحه‌ای بزرگ‌تر، همانند یک کنسول بازی اجرا کنید.

    گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F4 GT 21121210G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F4 GT 21121210G دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

    ۱۸,۴۹۹,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    برند شیائومی از همه لحاظ به فکر گیمرها بوده و در بازه‌ای مقرون‌به‌صرفه، گوشی موبایل پوکو F4 GT را با ویژگی‌های هیجان‌انگیز به شما معرفی می‌کند. اول از همه که این گوشی گیمینگ هم به تریگرهای پاپ‌آپ روی لبه محصول مجهز است که محصول را به یک کنسول دستی واقعی تبدیل می‌کند. این گوشی موبایل شیائومی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ با لیتوگرافی ۴ نانومتری و واحد گرافیکی Adreno 730 استفاده می‌کند که نه تنها محصول را در رده پرچمداران قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند به راحتی از پس اجرای سخت‌ترین و سنگین‌ترین بازی‌های موبایلی دنیا بر بیاید. همچنین صفحه‌نمایش آمولد ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی که قادر به نمایش یک میلیارد رنگ است و به فناوری HDR10+ مجهز شده، آنقدر باکیفیت است که به خوبی قدرت سخت‌افزاری را به نمایش می‌گذارد.

    شیائومی پوکو F4 GT دارای دو نسخه ۱۲۸/۸ و ۲۵۶/۱۲ گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی است که از سرعت نقل و انتقال داده بالایی برخوردار هستند. در کل، اگر در بازه قیمتی ۱۷ ،۱۸ میلیون تومان یکی گوشی واقعی گیمینگ خواستید، شیائومی پوکو F4 GT یکی از بهترین گزینه‌های شما خواهد بود.

    گوشی موبایل شیائومی مدل  13 Lite دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

    گوشی موبایل شیائومی مدل ۱۳ Lite دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت - گلوبال

    مشاهده کالا

    شاید شما هم از آن دسته گیمرهای موبایلی باشید که به دنبال دستگاهی با نمایشگر بدون حاشیه باشید تا از تمام صفحه به بهترین شکل استفاده کنید. یکی از بهترین گزینه‌ها، شیائومی Lite 13 به نمایشگری خمیده از دو طرف است. نمایشگر آمولد ۶.۵۵ اینچی این گوشی موبایل توانایی نمایش ۶۸ میلیارد رنگ را دارد و در کنار فناوری‌های دالبی ویژن و HDR10+ و همچنین نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، یکی از غنی‌ترین و بهترین نمایشگرهای موبایلی را به شما ارائه می‌دهد. همانطور که گفتیم، نمایشگر از دو طول خود کمی به پشت خمیده شده و همین باعث شده که نیمی از حاشیه‌های مرسوم از بین برده. شیائومی ۱۳ لایت در قلب خود به تراشه اسنپ‌دراگون ۷ نسل اول در کنار واحد گرافیکی Adreno 644 مجهز است که به خوبی از پس اجرای بازی‌‌های سنگین بر می آید. همچنین این گوشی موبایل زیبا و پرقدرت در نسخه‌های ۱۲۸/۸ و ۲۵۶/۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به بازار عرضه شده است.

    گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

    گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت - گلوبال

    ۱۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    اگر به یاد داشته باشید، گوشی موبایل شیائومی پوکو X3 Pro و GT جزو قوی‌ترین گوشی‌های موبایل با قیمتی استثنایی و سخت‌افزاری تنومند برای اجرای بازی‌های موبایلی بودند. حالا شیائومی خانواده جدیدی تحت نام پوکو X5 Pro را روانه بازار کرده که تداعی‌کننده قدرت اجداد این گوشی است. پوکو X5 Pro از تراشه اسنپ‌دراگون ۷۷۸G در کنار واحد گرافیکی Adreno 642L و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد که در بازه قیمتی ۱۳ میلیون تومان، توانایی بالایی در اجرای بازی‌های سنگین گرافیکی اندرویدی ارائه می‌دهد. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی آمولد این گوشی موبایل با توانایی نمایش یک میلیارد رنگ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و تجهیز به فناوری‌های دالبی ویژن و HDR10+، تصویری حیرت‌انگیز با غنای رنگ بالا و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل در اختیارتان قرار می‌دهد.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G دو سیم کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

    مشاهده کالا

    جدیدترین عضو خانواده میان‌رده سامسونگ با نام گلکسی A54 5G، یک گوشی پرقدرت، زیبا و خوش‌دست محسوب می‌شود که می‌تواند به خوبی بازی‌های گرافیکی اندرویدی را با کیفیتی مطلوب و رضایت‌بخش اجرا کند. این گوشی میان‌رده سامسونگ به نمایشگر سوپرآمولد ۶.۴ اینچی ۱۲۰ هرتزی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل مجهز است و از فناوری HDR10+ بهره می‌برد. همچنین تراشه اختصاصی اگزینوس ۱۳۸۰ سامسونگ با لیتوگرافی ۵ نانومتری ۸ هسته‌ای در کنار واحد گرافیکی Mali-G68 MP5، قدرت بالایی در پردازش و اجرای بازی‌های سنگین اندرویدی دارد و در مقام مقایسه، ما با گوشی شبیه به گلکسی S21 FE تقریبا طرف هستیم. اگر در بازه قیمتی ۱۲ تا ۱۴ میلیون تومان به دنبال یک گوشی میان‌رده مناسب هستید که بتواند بازدهی بالایی برای گیمینگ شما داشته باشد، گلکسی A54 5G سامسونگ یک گزینه عالی محسوب می‌شود.

     

    راهنمای خرید گوشی موبایل

    ۱۰ گوشی موبایل با بهترین دوربین

    این روز‌ها دوربین گوشی‌های هوشمند آنقدر قدرتمند شده‌اند که حتی از آنها برای فیلم‌سازی، تولیدمحتوا و عکاسی حرفه‌ای استفاده می‌شود. با توجه به انبوهی از مدل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند دارای دوربین‌های حرفه‌ای و قدرتمند، کدام گزینه‌ها می‌توانند برای شما بهترین باشند؟ در اینجا قصد داریم خیلی کوتاه، به معرفی ۱۰ گوشی موبایل با بهترین دوربین بپردازیم که می‌توانند تمام نیازهای شما را از فیلمبرداری گرفته تا عکاسی برطرف کنند.

    انتخاب و رده‌بندی این گوشی‌ها بر اساس موجودی دیجی‌کالا و بررسی تخصصی وب‌سایت مرجع DXOmark انجام شده است.

    مشاهده همه گوشی‌های موبایل با بهترین دوربین

    گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro CH دو سیم‌ کارت ظرفیت یک ترابایت و 6 گیگابایت رم - نات اکتیو

    گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro CH دو سیم‌ کارت ظرفیت یک ترابایت و ۶ گیگابایت رم - نات اکتیو

    مشاهده کالا

    دوربین‌های گوشی‌های آیفون همیشه جزو برترین‌ها بوده‌اند و از توانایی بالایی در عکاسی و فیلمبرداری برخوردار هستند. این گوشی از سه دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی عریض و فوق‌عریض و تله‌فوتو با زوم اپتیکال سه برابری استفاده می‌کند و دوربین سلفی هم ۱۲ مگاپیکسلی است که همگی از کیفیت و خروجی بی‌نظیری برخوردار هستند. آیفون ۱۳ پرو از فیلم‌برداری ۴K@60fps در همه دوربین‌های خود پشتیبانی می‌کند. کیفیت بی‌نظیر عکاسی و فیلمبرداری، وجود قابلیت سینمایی (Cinematic Mode) و وجود قابلیت ProRes در کنار دالبی ویژن HDR و عمق رنگ ۱۰ بیتی HDR، همگی باعث می‌شوند تا شما بتوانید ویدیوهای فوق‌العاده‌ای را با این گوشی ثبت کنید.

    گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max LLA تک سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - نات اکتیو

    گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max LLA تک سیم‌ کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت - نات اکتیو

    ۸۵,۹۴۰,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    آیفون ۱۳ پرو مکس هم مانند نسخه پرو، از قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای در دوربین‌های خود برخوردار است. این گوشی از سه دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی عریض و فوق‌عریض و تله‌فوتو با زوم اپتیکال سه برابری استفاده می‌کند و دوربین سلفی هم ۱۲ مگاپیکسلی است که همگی از کیفیت و خروجی بی‌نظیری برخوردار هستند. وجود قابلیت سینمایی (Cinematic Mode) و وجود قابلیت ProRes در کنار دالبی ویژن HDR و عمق رنگ ۱۰ بیتی HDR، دست شما را برای تصویربرداری حرفه‌ای حتی در سطح سینمایی، فیلم‌سازی و عکاسی حرفه‌ای باز می‌گذارد.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت

    مشاهده کالا

    بسیاری گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 Ultra را بهترین گوشی هوشمند حال حاضر دنیا از هر لحاظی می‌دانند، با این حال دوربین‌های این گوشی تجربه‌ای فوق‌العاده از تصویربرداری را ارائه می‌دهند. ماژول چهارگانه پرقدرت دوربین گلکسی S23 الترا به یک لنز عریض ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۰ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو با زوم اپتیکال باکیفیت ۱۰ برابری، تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض مجهز است. همچنین این گوشی قابلیت فیلمبرداری تا وضوح ۸K و نرخ ۳۰ فریم در ثانیه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. لنز با کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی سلفی هم قابلیت فیلمبرداری تا وضوح ۴K و نرخ ۶۰ فریم در ثانیه را ارائه می‌دهد.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت نسخه اسنپدراگون - ویتنام

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت نسخه اسنپدراگون - ویتنام

    مشاهده کالا

    حتی گوشی موبایل سامسونگ گلسی S22 Ultra که به عنوان پرچمدار سابق سامسونگ شناخته می‌شود هم در لیست ۱۰ گوشی موبایل با بهترین دوربین، توانسته سطح بالای خود را حفظ کند و نشان دهد ما با دستگاهی طرف هستیم که دوربین‌های خارق‌العاده آن، توانایی تصویربرداری در سطح حرفه‌ای را دارند. این گوشی دارای چهار دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض، تله‌فوتو پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری و تله‌فوتو با زوم اپتیکال سه برابری است که جزیره‌ای قدرتمند و باکیفیت را برای تصویربرداری ارائه می‌دهند. دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی این گوشی هم عملکرد بی‌نظیری دارد.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Plus دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Plus دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

    مشاهده کالا

    سری پرچمدار سامسونگ Galaxy S23 را می‌توان یکی از بهترین لاین‌های پرچمدار در چند سال اخیر نام برد که از گوشی‌های فوق‌العاده باکیفیتی از هر لحاظ تشکیل شده است. در این بین، گوشی موبایل Galaxy S23 Plus را داریم که به خاطر بهبودهای کم اما مفید نسبت به مدل معمولی، شاید گزینه بهتری نسبت به مدل استاندارد باشد. گوشی موبایل Galaxy S23 Plus دارای مجموعه‌ای از بهترین دوربین‌های حال حاضر در گوشی‌های هوشمند است. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عریض اصلی مجهز به لرزش‌گیر خودکار، ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو که آن هم به لرزش‌گیر خودکار و زوم اپتیکال سه برابری مجهز است و در نهایت دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر ویدیو، HDR خودکار و زاویه دید ۱۲۰ درجه، ماژول دوربین‌های پشتی گوشی را تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی عریض هم یکی از بهترین نمونه‌های سال برای گرفتن تصاویر سلفی محسوب می‌شود. دوربین اصلی توانایی فیلمبرداری تا وضوح ۸K@30fps را دارد و همه دوربین‌های پشتی می‌توانند ویدیوهایی با وضوح ۴K@60fps را ضبط کنند که این عالی به نظر می‌رسد.

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

    مشاهده کالا

    نسخه استاندارد و پایه پرچمداران امسال گلکسی سامسونگ به نام سامسونگ Galaxy S23، می‌تواند با بهترین قیمت ممکن، یک پرچمدار پرقدرت با دوربین‌هایی خارق‌العاده باشد. دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عریض اصلی مجهز به لرزش‌گیر خودکار، ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو که آن هم به لرزش‌گیر خودکار و زوم اپتیکال سه برابری مجهز است و در نهایت دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر ویدیو، HDR خودکار و زاویه دید ۱۲۰ درجه، ماژول دوربین‌های پشتی گوشی را تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی عریض هم یکی از بهترین نمونه‌های سال برای گرفتن تصاویر سلفی محسوب می‌شود. دوربین اصلی توانایی فیلمبرداری تا وضوح ۸K@30fps را دارد و همه دوربین‌های پشتی می‌توانند ویدیوهایی با وضوح ۴K@60fps را ضبط کنند که این عالی به نظر می‌رسد.

    گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro Max A2412 دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - نات اکتیو

    گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro Max A2412 دو سیم‌ کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت - نات اکتیو

    مشاهده کالا

    آیفون ۱۲ پرو مکس همچنان به عنوان یک آیفون پرقدرت و البته، یک گوشی موبایل پرچمدار که همچنان از بسیاری از رقبای اندرویدی کارآمد‌تر و باکیفیت‌تر است، از محبوبیت زیادی بهره می‌برد و به مانند همه گوشی‌های آیفونی، از دوربین‌های خارق‌العاده‌ای استفاده می‌کند. در این گوشی موبایل به یک ماژول سه گانه دوربین در پشت بدنه برخورد می‌کنیم که به لنزهای ۱۲ مگاپیکسل عریض اصلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال، تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۲.۵ برابری و لرزشگیر خودکار و همچنین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی ۱۲۰ درجه‌ای مجهز است. همچنین سنسور TOF 3D LiDAR در این بین دیده می‌شود که برای تشخیص عمق کار خود را کاملا حرفه‌ای انجام می‌دهد. با تمام لنزهای اصلی می‌توان ویدیوهایی تا وضوح ۴K@60fps ضبط کرد. در سوی دیگر ما به لنز ۱۲ مگاپیکسلی عریض سلفی برخورد می‌کنیم که در کنار آن، یک سنسور تشخیص عمق و بایومتریک SL 3D قرار گرفته است. این دوربین هم می‌تواند ویدیوهایی با وضوح ۴K@30fps ضبط کند.

    گوشی موبایل شیائومی مدل 12T Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - گلوبال

    گوشی موبایل شیائومی مدل ۱۲T Pro دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت - گلوبال

    ۳۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان
    مشاهده و خرید

    گوشی موبایل شیائومی ۱۲T Pro، یکی از محصولات باکیفیت این برند است که در بخش دوربین درخشش فوق‌العاده‌ای دارد. لنز اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی غول‌پیکر مجهز به لرزشگیر خودکار، عکس‌هایی با عظمت و البته باکیفیت را به ثبت می‌رساند. در کنار این لنز، دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو به چشم می‌خورند که کیفیتی استاندارد و نه عالی ارائه می‌دهند. دوربین اصلی توانایی ضبط ویدیو تا وضوح ۸K@24fps را با کیفیتی اعجاب‌انگیز در اختیار دارد. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی این گوشی هم توانایی ثبت عکس‌های سلفی مناسبی را دارد و می‌توان ویدیوهایی با وضوح ۱۰۸۰p@60fps ضبط کرد که البته انتظار داشتیم این دوربین هم به وضوح ۴K دسترسی داشته باشد. با این حال دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی این گوشی، تمام بار کیفیت را به دوش می‌کشد و مطمئنا از نتایج به دست آمده با این دوربین پشیمان نخواهید شد.

    گوشی موبایل شیائومی مدل 12 Pro 2201122G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

    گوشی موبایل شیائومی مدل ۱۲ Pro 2201122G دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت

    مشاهده کالا

    شیائومی ۱۲ پرو به عنوان پرچمدار سابق برند شیائومی، از دوربین‌های خارق‌العاده و باکیفیتی برای عکاسی و فیلمبرداری برخوردار است که تنها رقیب بزرگ آن در خانواده‌اش، مدل الترا بود. این گوشی در ماژول سه‌گانه پشتی خود به یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی عریض اصلی مجهز به لرزشگیر خودکار، ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض  ۱۱۵ درجه‌ای بسیار باکیفیت و ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم دو برابری مجهز است. دوربین اصلی توانایی ضبط ویدیو تا وضوح ۸K@24fps را داراست که از کیفیت بی‌نهایت عالی برخوردار است. سایر دوربین‌ها هم می‌توانند ویدیوهایی با وضوح ۴K@60fps ضبط کنند. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به شدت باکیفیت هم در جلوی گوشی دیده می‌شود که برای عکاسی سلفی یک گزینه ایده‌آل است، با این حال خبری از ضبط ویدیو ۴K در دوربین اصلی نیست و این لنز می‌تواند ویدیوهایی با حداکثر وضوح ۱۰۸۰p@60fps را ضبط کند.

    گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro A2408 دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و 6 گیگابایت رم - نات اکتیو

    گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro A2408 دو سیم‌ کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و ۶ گیگابایت رم - نات اکتیو

    مشاهده کالا

    آیفون ۱۲ پرو هم به مانند آیفون ۱۲ پرو مکس در این لیست، مشخصات مشابه‌ای را در بخش دوربین دارد که این گوشی را هم به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی که به دنبال گوشی‌ هوشمندی پرقدرت در بحث دوربین هستند، تبدیل می‌کند. در این گوشی موبایل به یک ماژول سه گانه دوربین در پشت بدنه برخورد می‌کنیم که به لنزهای ۱۲ مگاپیکسل عریض اصلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال، تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۲.۵ برابری و لرزشگیر خودکار و همچنین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی ۱۲۰ درجه‌ای مجهز است. همچنین سنسور TOF 3D LiDAR در این بین دیده می‌شود که برای تشخیص عمق کار خود را کاملا حرفه‌ای انجام می‌دهد. با تمام لنزهای اصلی می‌توان ویدیوهایی تا وضوح ۴K@60fps ضبط کرد. در سوی دیگر ما به لنز ۱۲ مگاپیکسلی عریض سلفی برخورد می‌کنیم که در کنار آن، یک سنسور تشخیص عمق و بایومتریک SL 3D قرار گرفته است. این دوربین هم می‌تواند ویدیوهایی با وضوح ۴K@30fps ضبط کند.

    گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 50 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

    گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 50 دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

    مشاهده کالا

    بدون هیچ شک و شبه‌ای، گوشی‌های پرچمدار هوآوی به طرز جالبی دارای دوربین‌هایی حتی پرقدرت‌تر از آیفون‌های اپل هستند و همیشه در رنکینگ‌های گوناگون مانند DXOMark، یا صدرنشین هستند یا در رده گوشی‌های هوشمند برتر از لحاظ دوربین، بالاترین جایگاه‌ها را دارند. این قضیه در مورد هوآوی Mate 50 هم صدق می‌کند. این گوشی موبایل در ماژول سه‌گانه پشتی خود، به یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی عریض بسیار باکیفیت در کنار لنز ۱۲ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو با زوم ۵ برابری و لرزشگیر اپتیکال و همچنین ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض مجهز است. دوربین اصلی توانایی ضبط ویدیو با وضوح ۴K@60fps را داراست. در سوی دیگر، ما یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی سلفی را می‌بینیم که توانایی ضبط ویدیو تا وضوح ۴K@60fps را دارد و در زمینه عکاسی می‌تواند تصاویر سلفی خوبی را به ثبت برساند.

    نوشته راهنمای خرید گوشی موبایل دیجی‌کالا مگ؛ آذر ۱۴۰۲ اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

    مشاهده این خبر در سایت مرجع