سریال The Witcher با پخش فصل پنجم به اتمام می‌رسد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 588749 1 هفته قبل 101

«نتفلیکس» (Netflix) اعلام کرد فصل پنجم، آخرین فصل سریال «ویچر» (The Witcher) خواهد بود. گفتنی است فیلم‌برداری فصل چهارم سریال The Witcher با حضور «لیام همسورث» (Liam Hemsworth) در نقش «گرالت» (Geralt) آغاز شده است.

به گزارش رسانه VGC، فیلم‌برداری فصل چهارم سریال The Witcher در کشور انگلیس شروع شده است و طبق اعلام قبلی، «لیام همسورث» جایگزین «هنری کویل» (Henry Cavil) برای ایفای نقش «گرالت» شده است. «همسورث» نقش «گرالت» را در فصل‌های چهارم و پنجم سریال مذکور بازی می‌کند. فیلم‌برداری هر دو فصل به صورت متوالی انجام می‌شود و سپس داستان سریال به اتمام می‌رسد.

فیلم‌برداری همزمان فصل‌های پایانی سریال The Witcher

«نتفلیکس» می‌گوید فصل چهارم و پنجم سریال، سه کتاب پایانی Baptism of Fire، The Tower of the Swallow و Lady of the Lake از سری رمان‌هایی «ویچر» را پوشش خواهد داد. «لارن اشمیت هیسریچ» (Lauren Schmidt Hissrich)، خالق و گرداننده سریال The Witcher در بیانیه‌ای به تمجید از «لیام همسورث» پرداخت:

غرور و اشتیاق بزرگی است که ما فیلم‌برداری فصل چهارم سریال ویچر را با تیم بازیگری خارق‌العاده آغاز کرده‌ایم. ما از حضور لیام همسورث در نقش گرالت بسیار هیجان‌زده هستیم. ما همچنین بسیار خوشحال هستیم که داریم کتاب‌های آندری اسپکوسفکی را به یک پایان‌بندی حماسی و رضایت‌کننده می‌رسانیم. اگر شخصیت‌ها را به بالاترین حد خود نمی‌رساندیم، این سریال طبق انتظارات ما پیش‌ نمی‌رفت. لطفاً تا اتمام سریال همراه ما بمانید!

فصل پنجم سریال The Witcher

«هنری کویل» در اکتبر سال 2022 اعلام کرد که دیگر نقش «گرالت» را پس از پایان فصل سوم ایفا نمی‌کند. او در آن زمان گفت: «سفر من در نقش گرالت همراه با هیولاها، ماجراجویی و متحدانم بود. اکنون من زره و شمشیرم را برای فصل چهارم زمین خواهم گذاشت. به جای من، آقای لیام همسورث خارق‌العاده، ردای گرگ سفید را برعهده خواهد گرفت. این شخصیت برای لیام عمق فوق‌العاده‌ای دارد، از تجسم لحظات هیجان‌انگیز و دیدن آنچه می‌توانید پیدا کنید، لذت ببرید».

فصل سوم سریال The Witcher در دو بخش 3 و 5 قسمتی، در تابستان سال گذشته منتشر شد. داستان فصل سوم اتفاقات کتاب‌های Time of Contempt، Blood of Elves و Baptism of Fire را اقتباس می‌کرد.

  • تعداد بازیکنان Sea of Thieves از مرز 40 میلیون نفر گذشت
  • احتمال حضور آرون پاول در فصل دوم سریال Fallout
مشاهده این خبر در سایت مرجع