شرایط فروش ریسپکت پرایم ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام شد + جدول

منبع :  digiato - دیجیاتو دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 512647 9 ماه قبل 540

پس از مدت‌ها انتظار مقاضیان خودروهای بهمن موتور، این شرکت شرایط فروش ریسپکت پرایم را اعلام کرد. مشتریانی که این شرایط شامل حال آن‌ها می‌شود، متقاضیان طرح جوانی جمعیت در سامانه یکپارچه هستند. این افراد در مرحله اول سامانه یکپارچه، اولویت اول خود را بهمن ریسپکت پرایم انتخاب کرده بودند. موعد تحویل خودروهای این گروه از مشتریان نیز تابستان 1402 اعلام شده است.
در شرایط فروش ریسپکت پرایم، این خودرو با قیمت قطعی و موعد تحویل شهریورماه 1402 به خریداران ارائه شده. قیمت ریسپکت پرایم از سوی بهمن موتور، 973 میلیون و 760 هزار تومان اعلام شده است. این خودرو تنها در رنگ‌های سفید و مشکی قابل انتخاب خواهد بود. موعد تحویل نهایی خودروها نیز هفته آخر شهریورماه 1402 اعلام شده است. سود انصراف این شرایط فروش معادل 17.5 درصد سالیانه بوده و جریمه تأخیر آن نیز 2.5 درصد به‌صورت ماهیانه است.

شرایط فروش ریسپکت پرایم، مردادماه 1402:

خودرورنگ‌های قابل انتخابقیمتموعد تحویل
بهمن ریسپکت پرایممشکی و سفید973,760,000هفته آخر شهریور 1402

بهمن ریسکپت پرایم، یکی از چند سدان چینی مطرح در بازار ایران به شمار می‌رود. این خودرو با نام اصلی کوین ژواندو (یا کایی ژواندو) در چین شناخته می‌شود که با تغییر نام و نشان به بازار ایران رسیده است. این خودرو از نظر فنی شباهت بسیار زیادی با فونیکس آریزو 6 پرو دارد. با توجه به قیمت ارزان‌تر ریسپکت پرایم در مقایسه با دو محصول مدیران خودرو، یعنی آریزو 5 توربوشارژر و آریزو 6 پرو، این خودرو موردتوجه گروه بزرگی از مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. دیگر رقیب این خودرو در بازار، کی‌ام‌سی J7‌ کرمان موتور است که این خودرو نیز با نرخ بیشتری در مقایسه با ریسپکت پرایم به فروش می‌رسد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع