عرضه‌ی Star Wars Jedi: Survivor به عقب افتاد

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 419395 1 سال قبل 155

بازی جنگ ستارگان جدای: بازمانده (Star Wars Jedi: Survivor) دیرتر از زمان موعد عرضه خواهد شد. شرکت سازنده این بازی یعنی ریسپاون (Respawn) اعلام کرد که عرضه این بازی با تأخیر مواجه شده است. الکترونیک آرتز نیز ناشر آن بوده و بازمانده یکی از عناوین به شدت مورد انتظار سال ۲۰۲۲ است.

جنگ ستارگان جدای بازمانده دنباله‌ی بازی جنگ ستارگان جدای: نظم سقوط کرده (Star Wars Jedi: Fallen Order) است. الکترونیک آرتز تصمیم گرفته تا سری جنگ ستارگان جدای را به یک مجموعه تبدیل کند و به همین دلیل عناوین مختلف را زیر این نام خواهد ساخت. بازی بازمانده قرار بود در تاریخ ۲۶ اسفند (۱۷ مارچ) عرضه شود. حال عرضه این بازی به ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل) موکول شده است.

حدود سه سال است که تیم سازنده در حال کار روی بازی بازمانده هستند. این افراد تمام تلاش خود را کرده که بهترین بازی ممکن را عرضه کنند. از طرفی تولید محتوا برای این بازی به اتمام رسیده است. با این حال تیم سازنده در حال کار روی بهتر کردن این بازی از لحاظ عملکردی است. به نوعی ریسپاون قصد دارد تا تجربه کاربران را در این مدت بهتر کند.

بازی جنگ ستارگان جدای دوام آورنده

یکی از نکات مهم بازی بازمانده این است که ریسپاون به نظر طرفداران گوش داده است. به همین دلیل بازی نه تنها گسترده‌تر شده بلکه در زمینه مبارزات نیز پیشرفت زیادی داشته است. حال برای اینکه کیفیت بازی به حد قابل قبول از طرف تیم سازنده برسد، نیاز به زمان بیشتری است. به همین دلیل است که عرضه بازی را نزدیک به ۶ هفته با تأخیر مواجه کرده است.

بازی نظم سقوط کرده یکی از عناوین بسیار خوب بود. با این حال باگ‌های بسیار زیادی در زمان عرضه داشت و باعث شد کاربران چندان از آن راضی نباشند. با گذشت زمان این مشکلات برطرف شد و نظم سقوط کرده که سطحی که قابل قبول باشد رسید. حال در مورد بازمانده شرکت سازنده عملکرد بهتری دارد. عرضه با تأخیر یک بازی بهتر از عرضه ناقص آن است. به همین دلیل امیدواریم که این بازی عملکرد بهتری نسبت به شماره قبلی داشته باشد.

منبع: Gematsu.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت ۸۲۵ گیگابایت

۲۷,۹۵۲,۵۵۰ تومان
مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت

۱۲,۷۳۶,۵۰۰ تومان
مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5
بازی فیفا ۲۳ مخصوص PS5
۲,۱۲۰,۰۰۰
تومان
بازی FIFA 23 مخصوص PS4
بازی FIFA 23 مخصوص PS4
۱,۷۸۰,۰۰۰
تومان
خرید بازی کنسول
مشاهده همه

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته عرضه‌ی Star Wars Jedi: Survivor به عقب افتاد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع