فروش بازی Green Hell از مرز 5 میلیون نسخه گذشت

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589337 1 هفته قبل 125

استودیو Creepy Jar و ناشر لهستانی Bankier در پست «توییتری» اعلام کردند فروش بازی ترسناک-بقای «جهنم سبز» (Green Hell) از مرز 5 میلیون نسخه عبور کرده است. استودیو توسعه‌دهنده همچنین اضافه کرد که دنباله بازی Green Hell در حال حاضر در ساخت قرار دارد.

استودیو Creepy Jar با انتشار بازی Green Hell، به نقطه عطفی در فروش دست یافتند. فروش بازی Green Hell در حال حاضر از مرز 5 میلیون نسخه گذشته است. سازندگان قبلاً گزارش داده بودند فروش بازی مذکور در ماه جولای سال 2022 به مرز 3.5 میلیون نسخه رسیده است.

این استودیو تایید کرد که دنباله این بازی تحت عنوان Green Hell 2 در دست توسعه قرار دارد. سازنده این بازی ترسناک در این باره گفت: «ما اکنون کار کارگردانی پروژه Green Hell 2 را آغاز کرده‌ایم. کارگردانی این پروژه با سرعت آهسته جلو می‌رود».

فروش بازی Green Hell

آغاز فرایند توسعه دنباله مستقیم بازی Green Hell

با این حال، به نظر می‌رسد بازی Green Hell 2 در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و احتمالاً اطلاعات بیشتری در مورد آن در آینده به دست نخواهیم آورد. بی‌شک استقبال کم‌نظیر بازیکنان از بازی شماره اول Green Hell منجر شده تا سازندگان روی ساخت قسمت دوم تمرکز کنند.

گفتنی است دارندگان پلتفرم واقعیت مجازی PS VR2 می‌توانند هم‌اکنون به نسخه VR بازی Green Hell دسترسی پیدا کنند. نسخه واقعیت مجازی بازی Green Hell در نوامبر سال گذشته عرضه شد. کاربران به شدت از نسخه VR بازی مذکور نیز استقبال کردند و آن‌ها امیدوار هستند پروژه Green Hell 2 به مانند نسخه اول جذاب و باکیفیت باشد.

بازی Green Hell ابتدا در سال 2019 روانه بازار شد. این عنوان ترسناک هم‌اکنون برای کنسول‌های «پلی استیشن» (PlayStation)، «ایکس باکس» (Xbox)، «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) و پلتفرم PC در دسترس است.

  • شعبه فرانسه کمپانی Bethesda تعطیل شده است
  • انتشار پورت سوییچ بازی Deliver Us the Moon تایید شد
  • معرفی بازی Green Hell برای هدست PSVR2 + تریلر
مشاهده این خبر در سایت مرجع