مدل ویژه گوشی Find X7 اولترا با سیستم ارتباط ماهواره‌ای از راه می‌رسد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 586212 1 ماه قبل 120

گوشی‌های اوپو فایند X7 و X7 اولترا اوایل ژانویه امسال در چین معرفی شدند. اگرچه این دستگاه‌ها هنوز در بازارهای جهانی عرضه نشده‌اند، اما اولین گوشی‌های هوشمند با دو دوربین پریسکوپ هستند. این برند در حال کار بر روی مدل ویژه گوشی Find X7 اولترا است که براساس گزارش‌ها، Find X7 Ultra Satellite Communication Edition نام دارد. این نسخه در حال حاضر در وبسایت صدور گواهینامه China Telecom مشاهده شده و می‌توانیم مشخصات کلیدی، قیمت و سایر مشخصات آن را ببینیم.

مشخصات مدل ویژه گوشی Find X7 اولترا

اوپو Find X7 Ultra Satellite Edition دارای شماره مدل PHY120 است. براساس مشخصات قابل‌مشاهده‌، این دستگاه از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. آخرین فهرست China Telecom نام دستگاه جدید Find X7 را تأیید می‌کند.

مدل ویژه گوشی Find X7 اولترا با سیستم ارتباط ماهواره‌ای از راه می‌رسد

همانطور که از نام آن پیداست، اوپو Find X7 اولترا Satellite Communication Edition دارای فناوری اتصال ماهواره ای خواهد بود که سری آیفون 14، سری آیفون 15 و هواوی میت 50 به آن مجهز شده‌اند. این ویژگی بسیار مفید است زیرا در مکان‌هایی که شبکه تلفن همراه یا پوشش وای‌فای وجود ندارد، برای کاربران امکان ارسال پیام اضطراری را فراهم می‌کند.

به غیر از اضافه‌شدن اتصال ماهواره‌ای، نسخه آینده اوپو Find X7 اولترا همان مشخصات مدل استاندارد اولترا را دارد. فهرست China Telecom نشان می‌دهد که دستگاه دارای طراحی مشابه با ماژول دوربین دایره‌ای است که چهار سنسور 50 مگاپیکسلی را در خود جای داده و دو تا از آن‌ها لنزهای پریسکوپ هستند. این محصول دارای صفحه‌نمایش منحنی 6.82 اینچ با وضوح 1440 در 3216 پیکسل است. این دستگاه توسط واحد باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی پشتیبانی می‌شود. هنوز درمورد جزئیات دیگری مانند پردازنده اطلاعاتی دردست نداریم، اما انتظار می‌رود که دستگاه در این بخش‌ هم مشابه Find X7 Ultra باشد.

اوپو Find X7 اولترا Satellite Communication Edition با برچسب قیمت 7999 یوان فهرست شده است. طبق گواهینامه China Telecom، این قیمت مربوط به نسخه‌ای با16 گیگابایت رم و حافظه 1 ترابایتی می‌شود. شایان ذکر است که لیست China Telecom برچسب قیمت بالاتری نسبت به قیمت واقعی دارد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع