نگران نباشید؛ بازی GTA VI بدون تاخیر عرضه خواهد شد!

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 586382 4 هفته قبل 138

«جیسون شرایر»، خبرنگار مشهور صنعت گیمینگ گزارش رسانه «کوتاکو» (Kotaku) را بی‌اساس خواند و گفت عرضه بازی GTA VI با تاخیر مواجه نخواهد شد. گفتنی است رسانه Kotaku هفته گذشته اعلام کرد انتشار این بازی تا سال 2026 تاخیر خواهد خورد.

خبر تعویق زمان عرضه بازی GTA VI با جنجال‌های زیادی در رسانه‌های خبری همراه بود. این موضوع منجر به کاهش سهام شرکت Take-Two Interactive و ایجاد وحشت در رسانه‌های اجتماعی شد. پس از گزارش «کوتاکو»، منابع نزدیک به استودیو «راکستار گیمز» (Rockstar Games) اعلام کردند ساخت بازی GTA VI «طبق برنامه» پیش می‌رود و هر پیشنهاد مبنی بر تاخیر بازی نامبرده در این مرحله «حدس و گمان محض» است.

با توجه به وجود فاصله زمانی زیاد تا انتشار بازی GTA VI، صحبت رسانه‌ها درباره تاخیر بی‌معنا بود. «راکستار» برنامه خود را پیش می‌برد و بازگشت حضوری کارمندان به دفتر، بازی GTA VI همچنان برای عرضه در سال 2025 آماده می‌شود.

عرضه بازی GTA VI

گزارش خبرنگار بلومبرگ از شرایط توسعه بازی GTA VI

در حقیقت، به نقل از کسانی که به صورت ناشناس صحبت کردند، هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد توسعه این بازی به زمان دیگری موکول شده است. عنوان GTA 6 هرگز قرار نبود در چند ماه ابتدایی سال 2025 منتشر شود.

روز گذشته، «جیسون شرایر» از رسانه «بلومبرگ» (Bloomberg)، از طریق خبرنامه Game On خود پیرامون توسعه بازی مذکور سخن گفت. «شرایر» اشاره کرد که اگرچه احتمال منتشر نشدن بازی در سال 2025 وجود دارد، هیچ راهی برای اطمینان از اینکه 21 ماه آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، وجود ندارد.

«شرایر» اضافه کرد که «هزاران کارمند» مشغول کار روی این بازی هستند، «بسیاری در اقامتگاه‌های خودشان در حال نوشتن کدهایی برای فیزیک آب و هوا هستند یا اجرای بازیگران را ضبط می‌کنند یا در خیابان‌های میامی جعلی، به دنبال باگ‌ها می‌گردند». او به نقل از منابع آگاه می‌گوید «هیچ تغییر مهمی در برنامه زمانی این بازی مورد انتظار وجود ندارد».

بازی GTA VI برای کنسول‌های «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) در دست توسعه قرار دارد.

  • شایعه: احتمال تاخیر بازی GTA VI تا سال 2026 وجود دارد
  • شایعه: حجم بازی GTA VI حدود 228 گیگابایت خواهد بود
مشاهده این خبر در سایت مرجع