گلکسی A35 با طراحی مدرن‌تری راهی بازار می‌شود

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 545553 5 ماه قبل 129

یکی از افشاگران مشهور که با نام کاربری OnLeaks در شبکه اجتماعی X فعالیت دارد، ساعاتی قبل رندرهای مربوط به گوشی گلکسی A35 را منتشر کرد. با وجود اینکه این گوشی هم از زبان طراحی گوشی‌های جدید سامسونگ بهره می‌برد، ولی نسبت به نسل قبلی با تغییراتی روبرو شده است.

در پنل جلویی همچنان با نمایشگر تخت ۶.۶ اینچی روبرو هستیم ولی حالا حاشیه‌های نمایشگر اندکی باریک‌تر شده است ولی حاشیه‌ی پایینی آن اندکی ضخیم‌تر از حاشیه‌های سه جهت دیگر محسوب می‌شود. به لطف همین مشخصه، این مدل ۰.۲ میلی‌متر عرض کمتری نسبت به نسل قبلی خود دارد و طول آن هم ۰.۳ میلی‌متر کاهش یافته است.

در این گوشی دیگر خبری از ناچ نمایشگر نیست و در عوض دوربین سلفی در حفره‌ی نمایشگر تعبیه شده است. لبه‌های تخت بدنه هم ظاهر گوشی را مدرن‌تر کرده. البته در فریم سمت راست، در قسمت مربوط به دکمه‌های پاور و تنظیم صدا، کمی برآمدگی دیده می‌شود. پنل پشتی هم تغییر خاصی نسبت به نسل قبلی ندارد و بار دیگر با سه دوربین روبرو هستیم که به طور مجزا بر روی این پنل تعبیه شده‌اند.

در مورد دیگر مشخصه‌های این گوشی، می‌توانیم به احتمال بهره‌گیری از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی اشاره کنیم. انرژی گلکسی A35 قرار است از طریق باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین شود که از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - ویتنام
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت - ویتنام
۵۰,۹۰۰,۰۰۰
۴۹,۴۹۰,۰۰۰
تومان
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت - ویتنام
۱۵,۱۶۰,۰۰۰
تومان
خرید گوشی‌های سامسونگ از دیجی‌کالا
مشاهده همه
  • طراحی و مشخصات گوشی گلکسی A15 لو رفت

منبع: GSMArena

نوشته گلکسی A35 با طراحی مدرن‌تری راهی بازار می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع