۱۸ پیشنهاد عالی برای هدیه دادن به افرادی که در خانه کار می‌کنند

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 395988 1 سال قبل 146

یکی از بهترین مزایای دورکاری، امکان انتخاب وسایل دفتر کار و چیدمان اتاق به سلیقه‌ی خودتان است. اگر شما کسی را می‌شناسید که در خانه و به صورت فریلنسری کار می‌کند، شاید دوست داشته باشید هدیه‌ای برای او بخرید که واقعا کاربردی باشد. ما در این مقاله لیست بهترین هدیه برای فریلنسرها با بودجه‌های مالی متفاوت را نوشتیم تا بتوانید عزیزانتان را خوشحال کنید. هر چند این وسایل باعث افزایش بهره‌وری افراد می‌شود، ولی ممکن است خودشان به دلایل مختلف از خریدن آن‌ها خودداری کنند.

بهترین هدیه برای فریلنسرها، تا سقف ۵۰۰ هزار تومان

۱. جدا کردن کار و زندگی با پلنر

شاید برایتان عجیب باشد، اما یکی از مشکلات کسانی که در خانه کار می‌کنند، این است که کار و زندگی‌شان با هم یکی می‌شود و اغلب اوقات زمان کافی برای لذت بردن از زندگی بدون این که به کارهایشان را فکر کنند، ندارند. داشتن یک دفتر برنامه‌ریزی و تعیین ساعت‌هایی مشخص برای کار کردن، باعث می‌شود زندگی سالم‌تری داشته باشند و کارهایشان را نیز با سرعت و کیفیت بهتری انجام دهند.

دفتر برنامه ریزی مستر راد طرح فضانورد مدل پلنر روزانه کد 1674
دفتر برنامه ریزی مستر راد طرح فضانورد مدل پلنر روزانه کد ۱۶۷۴
۴۲,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
تومان
دفتر مشق مستر راد مدل دفتر ریاضی کد math 1719
دفتر مشق مستر راد مدل دفتر ریاضی کد math 1719
۵۲,۵۰۰
۳۵,۰۰۰
تومان
انواع پلنر
مشاهده همه

۲. قهوه؛ یار و یاور فریلنسرها

چه در بیرون از خانه کار کنید و چه در خانه، ممکن است خستگی به سراغتان بیاید و بازدهی‌تان کمتر شود. نوشیدن یک فنجان قهوه، در کنار خواص زیادی که دارد، انرژی ازدست‌رفته‌تان را به شما باز می‌گرداند و کمک می‌کند تا پرقدرت به کارتان ادامه دهید. اگر دوست دارید روزتان را پرانرژی شروع کنید، نوشیدن قهوه‌ی صبحگاهی را فراموش نکنید. یک بسته قهوه‌ی باکیفیت می‌تواند هدیه‌ی بسیار مناسبی هم برای خودتان و هم برای دوست فریلنسرتان باشد.

قهوه اسپرسو بن مانو مدل آرتیمان وزن 250 گرم
قهوه اسپرسو بن مانو مدل آرتیمان وزن ۲۵۰ گرم
۹۲,۶۶۰
۸۵,۳۰۰
تومان
قهوه ترک بن مانو مقدار 250 گرم
قهوه ترک بن مانو مقدار ۲۵۰ گرم
۶۷,۱۴۰
۵۷,۶۰۰
تومان
انواع قهوه
مشاهده همه

۳. گل و گیاه؛ بهترین تقویت‌کننده‌ی خلق‌وخو

داشتن یک گلدان با گیاهی سبز و سرزنده،‌ فضای کاری را متحول می‌کند. اگر به دنبال یک هدیه برای فریلنسرها هستید که بتواند آن‌ها را خوشحال‌تر کند و بازدهی‌شان را افزایش دهد، گلدان انتخاب بسیار مناسبی است. تحقیقات نشان می‌دهد که وجود گیاه در نزدیک آدم‌ها، می‌تواند تا ۱۵ درصد بهره‌وری آن‌ها را افزایش دهد. می‌توانید با توجه به محیط و دکوراسیون اتاق، بهترین گلدان را انتخاب کنید.

گلدان دکوری مدل 01
گلدان دکوری مدل ۰۱
۴۲,۰۰۰
تومان
گل مصنوعی مدل آویز شمشاد پا کوتاه
گل مصنوعی مدل آویز شمشاد پا کوتاه
۷۰,۰۰۰
تومان
انواع گلدان
مشاهده همه

۴. نوشیدن قهوه در هر ساعت با موکاپات

اگر دوستتان طرفدار قهوه است پس به او راحت‌ترین راه درست کردن قهوه را هدیه دهید! موکاپات یا قهوه‌جوش، یک هدیه‌ی کاربردی و زیباست که با آن می‌توانید در هر ساعتی و در کوتاه‌ترین زمان، یک فنجان قهوه‌ی خانگی و خوشمزه بنوشید.

قهوه جوش و اسپرسو ساز دستی مدل 6 Cup
قهوه جوش و اسپرسو ساز دستی مدل ۶ Cup
۱۶۸,۸۹۰
تومان
قهوه جوش اسپرسو ساز دستی مدل 3 Cup
قهوه جوش اسپرسو ساز دستی مدل ۳ Cup
۱۵۷,۷۰۰
تومان
انواع موکاپات
مشاهده همه

۵. فضای کار دلنشین با شمع معطر

هر چقدر فضای کار به شما احساس بهتری بدهد، خستگی‌تان کمتر و بازدهی‌تان بیشتر می‌شود. اگر سلیقه‌ی شخص مورد نظرتان را می‌دهید، شمع معطر با رایحه‌ی مورد علاقه‌ی آن‌ها، می‌تواند بسیار خوشحالشان کند.

شمع
دست ساز مدل معطر لاوندر
شمع دست ساز مدل معطر لاوندر
۳۰,۱۰۰
تومان
شمع طرح استوانه کد THC مجموعه 3 عددی
شمع طرح استوانه کد THC مجموعه ۳ عددی
۳۲,۰۰۰
تومان
انواع شمع
مشاهده همه

۶. بالش گردنی و رهایی از گردن‌درد

بهترین هدیه برای فریلنسرها، چیزی است که از سلامتی آن ها مراقبت کند. افرادی که در خانه کار می‌کنند، معمولا ساعت‌های زیادی را پشت میز می‌نشینند. بالش‌های گردنی طبی با نگه داشتن گردن می‌تواند آن‌ها را از گردن‌درد ناشی از ساعت‌های طولانی کار کردن نجات دهد.

بالش دور گردنی کد 01

بالش دور گردنی کد ۰۱

مشاهده کالا

۷. ارگانایزر؛ ذهن منظم با میز منظم

ارگنایزر برای هدیه به فریلنسرها

شاید شما هم این موضوع را تجربه کرده‌اید که وقتی میز کارتان بیش از اندازه شلوغ باشد، تمرکز کردن گاهی بسیار مشکل می‌شود. گاهی اوقات نیز به چیزی نیاز دارید و باید چند دقیقه کارتان را رها کنید تا آن وسیله را پیدا کنید. برای بعضی از آدم‌ها، شلوغی میز باعث افزایش خلاقیت آن‌ها می‌شود؛ اما حتی این افراد نیز نیاز به جای مخصوص برای وسیله‌های روی میز خود دارند. خریدن یک ارگانایزر برای میز، می‌تواند فریلنسرها را از گم کردن وسایل و صرف وقت برای پیدا کردن آن‌ها نجات دهد.

جامدادی رومیزی مدل B802
جامدادی رومیزی مدل B802
۳۱,۰۵۰
تومان
جامدادی رومیزی کد 0002
جامدادی رومیزی کد ۰۰۰۲
۶۹,۰۰۰
تومان
انواع ارگنایزر و جامدادی رومیزی
مشاهده همه

۸. ساعت رومیزی و مدیریت زمان

مدیریت زمان یکی از اصول مهم در دورکاری است. فریلنسرها مانند کارکنان حضوری، ساعت کار دقیقی ندارند؛ بنابراین ممکن است متوجه گذر زمان نشوند و بیش‌ از اندازه، مشغول کار یا استراحت کردن شوند. خریدن یک ساعت رومیزی زنگ‌دار می‌تواند به آن‌ها یادآوری کند که باید مشغول کار دیگری شوند.

ساعت رومیزی دیجیتال مدل هوشمند عددی
ساعت رومیزی دیجیتال مدل هوشمند عددی
۳۶۲,۴۰۰
۳۰۲,۰۰۰
تومان
ساعت رومیزی دیجیتال مدل SNOOZE-LIGHT
ساعت رومیزی دیجیتال مدل SNOOZE-LIGHT
۲۶۰,۰۰۰
تومان
انواع ساعت رومیزی
مشاهده همه

۹. ماگ زیبا و شخصی‌سازی محیط کار

اگر قصد دارید برای هدیه به فریلنسرها، وسیله‌ای شخصی بخرید که همیشه از آن استفاده کنند،‌ ماگ می‌تواند بهترین گزینه باشد. می‌توانید یک ماگ زیبا مطابق با سلیقه‌‌ی خودشان یا حتی ماگی با نوشته یا طرح خنده‌دار به آن‌ها هدیه دهید تا هر موقع از آن استفاده می‌کنند، لبخند بزنند.

ماگ مدل تراول 16-1-1
ماگ مدل تراول ۱۶-۱-۱
۱۸۰,۰۰۰
تومان
ماگ طرح قهوه مدل درب دار کد 03
ماگ طرح قهوه مدل درب دار کد ۰۳
۲۵,۰۰۰
تومان
انواع ماگ
مشاهده همه

۱۰. استراحت‌های کوتاه با تنقلات خوشمزه

افرادی که در ادارات و فضاهای گروهی کار می‌کنند، می‌توانند زمان استراحت با همکارانشان حرف بزنند و خستگی کار را از تن خود بیرون کنند. فریلنسرها اغلب اوقات به تنهایی مشغول کار کردن هستند و گاهی به همین دلیل از اختصاص دادن زمانی خاص به استراحت کردن، اجتناب می‌کنند. شما می‌توانید با هدیه‌ دادن تنقلات مورد علاقه‌ی آن‌ها، یک وقت استراحت خوب و خوشمزه‌ برای آن‌ها بسازید.

چیپس ساده نمکی چی توز مقدار 440 گرم
چیپس ساده نمکی چی توز مقدار ۴۴۰ گرم
۸۲,۰۰۰
۵۵,۷۰۰
تومان
چیپس دل مزه مزمز با طعم نمک - 450 گرم
چیپس دل مزه مزمز با طعم نمک - ۴۵۰ گرم
۸۵,۰۰۰
تومان
انواع تنقلات
مشاهده همه

۱۱. تقویم رومیزی و مدیریت ددلاین‌ها

یکی از مهم‌ترین چیزها در دورکاری، اتمام پروژه در زمان تعیین‌شده یا ددلاین است. داشتن یک تقویم رومیزی به فریلنسرها کمک می‌کند تا حواسشان به تاریخ اتمام پروژه‌هایشان باشد.

تقویم رومیزی مدل مکعب
تقویم رومیزی مدل مکعب
۱۹۸,۰۰۰
۱۳۸,۰۰۰
تومان
سررسید سال 1401 مدل پوست ماری پیتون کد 255
سررسید سال ۱۴۰۱ مدل پوست ماری پیتون کد ۲۵۵
۳۹,۸۰۰
تومان
انواع تقویم
مشاهده همه

۱۲. بطری آب؛ رفیق سلامتی

فریلنسر یا کارمند، پیر یا جوان باید روزانه به اندازه‌ی کافی آب بنوشد. کسانی که پشت میز کار می‌کنند، معمولا نوشیدن آب را فراموش می‌کنند؛ اما داشتن یک بطری آب کنار دستشان، می‌تواند یادآور خوبی برای آن‌ها باشد. یک بطری یا تراول‌ماگ با رنگ مورد علاقه‌ی آن‌ها که بتواند تا چند ساعت آب را سرد نگه دارد، گزینه‌ای مناسب برای هدیه برای فریلنسرها است.

فلاسک هوشمند مدل UQ گنجایش 0.5 لیتر
فلاسک هوشمند مدل UQ گنجایش ۰.۵ لیتر
۱۷۰,۰۰۰
۱۵۱,۳۰۰
تومان
شیکر اسپایدر مدل سه تکه ظرفیت 0.5 لیتر
شیکر اسپایدر مدل سه تکه ظرفیت ۰.۵ لیتر
۴۱,۵۰۰
تومان
انواع فلاسک و قمقمه
مشاهده همه

بهترین هدیه‌ برای فریلنسرها، با بودجه‌ی بیش از یک میلیون تومان

۱۳. کیبورد اورگونومیک

کیبورد برای هدیه به فریلنسرها

کیبورد ابزار اصلی تمام کسانی است که با کامپیوتر کار می‌کنند. در حقیقت هر شغلی که داشته باشند، برای وارد کردن پسوورد و اطلاعات متنی نیاز به کیبورد دارند؛ اما برای برنامه‌نویس‌ها و نویسند‌ه‌ها اهمیت این ابزار دوچندان می‌شود.

کیبوردهای اورگونومیک به شکلی کاملا استاندارد طراحی شده‌اند و هنگام کار کردن و تایپ، زاویه‌ و موقعیت دست شما روی آن، به شکلی است که از دردها و گرفتگی‌های عضلانی جلوگیری می‌کند. اگر دوست شما، ساعت‌های طولانی با کامپیوتر کار می‌کند، خرید یک کیبورد اورگونومیک به آن‌ها نشان می‌دهد که شما برای سلامتی آن‌ها اهمیت زیادی قائل هستید.

ست گیمینگ اونیکوما مدل G21+CW902
ست گیمینگ اونیکوما مدل G21+CW902
۱,۰۲۰,۰۰۰
۷۱۵,۰۰۰
تومان
کیبورد مخصوص بازی اونیکوما مدل G27 RGB
کیبورد مخصوص بازی اونیکوما مدل G27 RGB
۱,۶۰۰,۰۰۰
۹۹۹,۰۰۰
تومان
انواع کیبورد
مشاهده همه

۱۴. ماوس اورگونومیک

اگرچه بسیاری از ما با صفحه‌ی لمسی لپ‌تاپ کار می‌کنیم، اما برای فریلنسرهایی که ساعت‌های زیادی با سیستم کار می‌کنند، به خصوص طراح‌ها، داشتن یک ماوس خوب می‌تواند سرعت و دقت کارهای آن‌ها را چند برابر کند. ماوس‌های اورگونومیک، با طراحی مخصوص خود، باعث درست قرار گرفتن زاویه‌ی مچ و ساعد می‌شوند و به همین دلیل از درد، خستگی و آسیب‌‌ رسیدن به مچ جلوگیری می‌کنند.

ماوس مخصوص بازی اونیکوما مدل CW905
ماوس مخصوص بازی اونیکوما مدل CW905
۶۲۰,۰۰۰
۳۴۱,۰۰۰
تومان
ماوس بی سیم مخصوص بازی اونیکوما مدل CW905
ماوس بی سیم مخصوص بازی اونیکوما مدل CW905
۵۶۰,۰۰۰
تومان
انواع ماوس
مشاهده همه

۱۵. صندلی راحت و استاندارد

مهم‌ترین و بهترین هدیه برای فریلنسرها، یک صندلی خوب و استاندارد است. افرادی که در خانه کار می‌کنند و باید ساعت‌های طولانی پشت میز بنشینند، اگر از صندلی‌ استاندارد و راحتی استفاده کنند، خستگی‌شان کمتر می‌شود؛ به همین دلیل می‌توانند ساعت‌های طولانی به راحتی و با بازدهی بیشتر کار کنند. صندلی‌ای را انتخاب کنید که هنگام نشستن، بدن در فرم استاندارد خود قرار بگیرد و نشیمن راحت و امکان تغییر ارتفاع داشته باشد.

صندلی گیمینگ میزیمو مدل PS4 4B
صندلی گیمینگ میزیمو مدل PS4 4B
۳,۵۰۰,۰۰۰
۳,۳۹۰,۰۰۰
تومان
صندلی اداری آرتینکو کد 180A9
صندلی اداری آرتینکو کد ۱۸۰A9
۱,۰۹۸,۰۰۰
تومان
انواع صندلی
مشاهده همه

۱۶. هدفون نویز کنسلینگ

چه فریلنسرها در حین کار به موسیقی گوش بدهند یا ندهند، از گرفتن یک هدفون نویز کنسلینگ بسیار خوشحال می‌شوند؛ به خصوص اگر جلسات کاری داشته باشند یا بخواهند در سکوت مطلق کارشان را پیش ببرند. با حذف نویز محیط علاوه بر این که در جلسات کاری می‌توانند به صورت واضح صدای افراد را بشنوند، در هنگام کار کردن نیز با استفاده از سکوت، به خوبی روی کارشان تمرکز می‌کنند.

هندزفری بلوتوثی مدل  inpods 12
هندزفری بلوتوثی مدل  inpods 12
۱۴۹,۶۰۰
تومان
هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro
هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro
۶,۱۰۰,۰۰۰
۵,۳۹۹,۰۰۰
تومان
انواع هدفون
مشاهده همه

۱۷. میز کار

تقریبا تمام کسانی که در خانه کار می‌‌کنند، نیاز به میز کاری خوب و استاندارد دارند، به همین دلیل خریدن میز کار می‌تواند هدیه‌ای زیبا و کاربردی برای فریلنسرها باشد. هنگام انتخاب میز، به ارتفاع آن، بزرگی و کاربردی که برای شخص مورد نظرتان دارد، توجه کنید تا بتوانید مناسب‌ترین میز کار را به او هدیه دهید.

میز کامپیوتر مدل M44
میز کامپیوتر مدل M44
۱,۶۰۰,۰۰۰
تومان
میز کامپیوتر کد 19603
میز کامپیوتر کد ۱۹۶۰۳
۱,۱۶۹,۰۰۰
تومان
انواع میز کار
مشاهده همه

۱۸. قهوه‌ساز

اگر دنبال بهترین هدیه برای فریلنسرها هستید و دوست دارید وسیله‌ای بگیرید که در زندگی شخصی آن‌ها هم کاربرد داشته باشد، قهوه‌ساز یک گزینه‌ی عالی برای شماست. آن‌ها ساعت‌های طولانی به تنهایی در خانه کار می‌کنند و شما می‌توانید برای رفع خستگی‌شان، یک فنجان قهوه‌ی راحت و بی‌دردسر به آن‌ها هدیه دهید.

قهوه ساز مدل NCM-149EXPF
قهوه ساز مدل NCM-149EXPF
۵,۴۵۰,۰۰۰
تومان
قهوه ساز فلاویا مدل FL-200W
قهوه ساز فلاویا مدل FL-200W
۴۵۱,۰۰۰
تومان
انواع قهوه‌ساز
مشاهده همه

نوشته ۱۸ پیشنهاد عالی برای هدیه دادن به افرادی که در خانه کار می‌کنند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع