شعبه فرانسه کمپانی Bethesda تعطیل شده است

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589274 1 هفته قبل 125

«مایکروسافت» (Microsoft) همچنان به برنامه تعدیل نیروی خود ادامه می‌دهد و اکنون گزارش شده که شعبه فرانسه استودیو «بتسدا» (Bethesda) را تعطیل کرده است. برای مطالعه ادامه خبر تعطیلی شعبه فرانسه «بتسدا» همراه ما باشید.

گروهی از افراد به رسانه‌های خبری اطلاع داده‌اند که کمپانی «بتسدا» شعبه فرانسوی استودیو خود را تعطیل کرده است. این اخبار در حالی منتشر شد که برخی از کارمندان در فضای مجازی به پایان فعالیت خود در آن دفتر اشاره کردند. یکی از مدیران انجمن در این باره نوشت:

8 سال از زندگی من در Bethesda فرانسه گذشت. 8 سال برخوردهای شگفت انگیز، خاطراتی که هرگز فراموش نمی‌کنم و فرصت‌‌های ویژه.

دلیل تعطیلی شعبه فرانسه Bethesda چه بود؟

در پاسخ به شخصی در توییتر، همان مدیر انجمن اعلام کرد که دلیل تعطیلی شعبه فرانسه «بتسدا»، ادامه برنامه «تعدیل نیروی گسترده» از سوی مایکروسافت بوده است. این دفتر متشکل از 15 کارمند بود و بیشتر روی محوریت انتشار و بازاریابی در منطقه تمرکز داشت. انتظار نمی‌رود که بسته شدن دفتر، هیچ تاثیری بر برنامه‌های این شرکت بر بازی‌های آینده‌اش داشته باشد.

شعبه فرانسه Bethesda

«مایکروسافت» (Microsoft) در سال 2023، شرکت «اکتیویژن بلیزارد» (Activision Blizzard) را با مبلغ 69 میلیارد دلار خریداری کرد و این نوع خریدها اغلب به علت «همپوشانی» با تعدیل نیرو همراه می‌شوند. این میزان تقریبا 9 درصد از کل کارمندان «ایکس باکس» (Xbox) را تشکیل می‌دهد.

استودیو توسعه‌دهنده Bethesda و همچنین 343Industries، استودیو سازنده Halo Infinite، تحت‌تاثیر این موضوع قرار گرفتند. علاوه بر این، تجارت HoloLens مایکروسافت و برخی از بخش‌های مهندسی نیز به عنوان بخشی از برنامه کاهش اعلام شدند. ناگفته نماند که ما امروز خبری پیرامون تعدیل نیرو در استودیو Pieces Interactive، سازنده ریمیک بازی Alone in the Dark به‌دست آوردیم.

نظر شما درباره تعطیلی شعبه فرانسه کمپانی Bethesda چیست؟ این تعدیل نیروی گسترده تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • منبع الهام فیلم Sonic the Hedgehog 3 مشخص شد
  • استودیو سازنده بازی Alone in the Dark با تعدیل نیرو روبه‌رو شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع