بسته اینترنت و مکالمه ویژه ایرانسل به مناسبت میلاد پیامبر

منبع :  digiato - دیجیاتو دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 544726 7 ماه قبل 179

ایرانسل بسته اینترنت ومکالمه ویژه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) برای تمامی مشترکان خود تدارک دیده است. در ادامه با شرایط دریافت این بسته آشنا می‌شویم.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ایرانسل به مناسبت آغاز هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع)، بسته ویژه‌ای برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود تدارک دیده است.

روش دریافت بسته اینترنت ویژه ایرانسل به مناسبت میلاد پیامبر

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، از 6 تا 11 مهر 1402 می‌توانند از یک بسته ترکیبی شامل 7 گیگابایت اینترنت و 7 ساعت مکالمه ایرانسلی، با قیمت تخفیفی 28هزار تومان بهره‌مند شوند.

برای فعالسازی بسته اینترنت ویژه ایرانسل، با شماره ایرانسلی خود کد دستوری #5* را شماره‌گیری کنید. پس از شماره‌گیری این کد، در منو جدید عدد یک را وارد کنید تا بسته ترکیبی یاد شده را خریداری کنید.

بسته اینترنت ایرانسل ویژه میلاد پیامبر 1402

در مرحله بعد می‌توان تعیین کرد که بسته یاد شده را برای خود یا دیگران خریداری کنیم. اگر قصد دارید بسته اینترنت ویژه میلاد پیامبر ایرانسل را برای خود فعال کنید عدد یک، در غیر این صورت شماره‌ای که قرار است به آن هدیه بدهید را درج کنید. در صورتی که اعتبار کافی داشته باشید، هزینه آن از اعتبار شما کسر می‌شود در غیر این صورت بایستی با درج شماره کارت بانکی، اقدام به خرید کنید.

روش دیگر دریافت این بسته ترکیبی، مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من است. لازم به تأکید است که این بسته به دفعات قابل خریداری است و محدودیتی در این باره وجود ندارد.

هدیه مکالمه 50+5 ایرانسل

همچنین تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل، از 6 تا 11 مهر 1402 می‌توانند با 5 دقیقه مکالمه درون شبکه، 50 دقیقه بعدی همان مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. مشترکین این اپراتور برای بهره‌مندی از این مکالمه رایگان، می‌توانند کد دستوری #2*1*4444* را شماره گیری کنند. همچنین امکان فعالسازی این هدیه با مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل وجود دارد.

ایرانسل من هدیه مکالمه هفته وحدت

پس از ورود به اپ ایرانسل من، به بخش خرید بسته بروید. سپس از منوی صفحه بالا، روی «پیشنهادها» بزنید و طرح تشویقی هفته وحد مکالمه را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید آن را فعال کنید.

سؤالات پرتکرار کاربران

آیا بسته اینترنت ایرانسل ویژه هفته وحدت محدودیت خرید دارد؟

خیر، مشترکین ایرانسل می‌توانند به دفعات این بسته را خریداری کنند.

مشاهده این خبر در سایت مرجع