منبع الهام فیلم Sonic the Hedgehog 3 مشخص شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589251 1 هفته قبل 75

«توبی آشر» (Toby Ascher) در مصاحبه جدید خود با رسانه GamesRadar اعلام کرد بازی‌ Sonic Adventure 2 منبع الهام فیلم سینمایی Sonic 3 بوده است. قسمت سوم از سری فیلم‌های «سونیک» در دسامبر امسال در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود.

بی‌شک سری Sonic Adventures به عنوان جذاب‌ترین بازی‌های فرانچایز «سونیک خارپشت» محسوب می‌شود. کاربران به شدت با بازی‌های Sonic Adventure 1 & 2 خاطره بسیار زیادی دارند. اکنون به نظر می‌رسد بازی Sonic Adventure 2 روی شکل‌گیری داستان فیلم «سونیک 3» تاثیر زیادی گذاشته است.

منبع الهام فیلم Sonic 3

توضیحات تهیه‌کننده درباره منبع الهام فیلم Sonic 3؛ تقابل سونیک با شِدو

«توبی آشر» در مصاحبه با خبرگزاری GameRadar اعلام کرد کسانی که با بازی Sonic Adventure 2 خاطره داشته باشند، بی‌تردید از تماشای فیلم سینمایی Sonic the Hedgehog 3 لذت خواهند برد. او در ادامه توضیح داد:

این فیلم قرار است بزرگ، سرگرم‌کننده و حیرت‌انگیز باشد که به طور آشکار از بازی Sonic Adventure 2 و سایر عناوینی که هسته اصلی کار Sonic Team بوده است، الهام گرفته.

فیلم سینمایی Sonic 3 در تاریخ 30 آذر (20 دسامبر 2024) در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود. به فاصله هشت ماه تا اکران فیلم «سونیک 3»، علاقه‌مندان می‌توانند در چند روز آینده به تماشای مینی‌سریال «ناکلز» (Knuckles) بنشینند. این مینی‌سریال از شبکه Paramount Plus پخش می‌شود و اتفاقات میان فیلم Sonic 2 و Sonic 3 را به تصویر می‌کشد.

گفتنی است «کیانو ریوز» (Keanu Reeves)، ستاره فیلم‌های اکشن «جان ویک» (John Wick) و «ماتریکس» (Matrix)، وظیفه صداپیشگی شخصیت Shadow را در فیلم Sonic the Hedgehog 3 را برعهده می‌گیرد و «جیم کری» (Jim Carrey) برای ایفا در نقش «دکتر اگمن» (Doctor Eggman) نیز بازمی‌گردد. «جف فاولر» (Jeff Fowler) به مانند دو قسمت قبل، کارگردانی فیلم سوم را نیز انجام داده است.

نظر شما درباره فیلم Sonic 3 چیست؟ آیا این اثر به مانند دو قسمت قبلی در گیشه موفق می‌شود؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • انتشار پورت سوییچ بازی Deliver Us the Moon تایید شد
  • بازی Red Dead Redemption 2 به عنوان بهترین دنباله تاریخ انتخاب شد
  • بسته‌الحاقی کنسل‌شده بازی GTA V روی شخصیت Trevor تمرکز داشت
مشاهده این خبر در سایت مرجع